ja
door janbrusket Nov 8, 2006 om 16:05
Geldzaken & recht

Thuiswerk

Als gehandicapte (lichte lichamelijke handicap) met een meer dan full time functie, met een door mijn (ex)familie als cadeau gegeven schuldenlast, ben ik op zoek naar een serieuze bijverdienste. Ik wil er absoluut niet rijk van worden, maar het is om een en ander, te samen met de schuldhulpregeling die ik wederom aan het aanvragen ben, een beetje draaglijker voor mij te maken.

Ik heb een en ander geprobeerd, maar ik moet dan Euro 0.80 per minuut (gesprek van 10 minuten of meer) of tussen Euro 5.00 en Euro 25.00 betalen om informatie te krijgen. Is een boel geld.

Is er iemand die mij kan vertellen of er op een eerlijke wijze zonder dat men gebruik maakt van mijn slechte financiële situatie een uitkomst kan bieden, zodat ik net als iedereen ook een fatsoenlijk leven mag gaan leiden. Nu lijd ik een leven en ik wil een leven leiden.

Wie helpt mij?

854 7 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 8, 2006 om 16:09
16959 Antwoorden / 202 Vragen

Er is maar één betrouwbare weg om aan werk en eventueel thuiswerk te komen en dat is via de CWI.

Al het andere, al diegenen die via advertenties of i-net aanbiedeingen doen, in de regel, trap er niet in. U noemt zelf al een voorbeeld: de kosten van het bellen en u weet toch wie dat (naast de telefoonoperator) in de zak steekt? Juist, de aanbieder. Een zeer gemakkelijke manier om aan geld te komen

hutch
door hutch - Nov 8, 2006 om 16:40
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Jan,

zoals Gerrit ook al stelt, verdient dat bedrijf (duur telefoonnummer)waarheen u moet bellen aan u..... en niet zo weinig ook! U krijgt er absoluut niets voor terug. Misschien heeft u het al in de gaten gekregen, dat u lang aan de 'lijn' wordt gehouden.... en dat voor 80 cent per minuut! En daar gaat het nu net om.

Ook bedrijven die (via internet) een maandelijkse 'bijdrage' vragen, zijn zeer zeker niet geheel betrouwbaar. U zult dan mogelijk (hooguit) een paar ordinaire A4-tjes krijgen, met daarop een x-aantal bedrijven gekopieerd, waar u totaal niets aan heeft. Dus: pas op!!

Met andere woorden, dit soort bedrijven kan men gelijk stellen met oplichters. Trap er dus niet meer in.

Gr. Hutch

ikke68
door ikke68 - Nov 8, 2006 om 18:45
4 Antwoorden / 2 Vragen

hoi

ga inderdaad nooit in op advertenties waaar je voor moet betalen, want in de meeste gevallen wordt er maar een beter van , en dat is de adverteerder. misschien is het  een idee om zelf een advertentie te zetten.en misschien bent u handig in iets, en dat u daar iets mee kunt, b.v. dingen maken en verkopen, of anderen helpen met de p.c enz.

veel succes ermee

ja
door janbrusket - Nov 10, 2006 om 09:02
3 Antwoorden / 4 Vragen

Dank u wel voor uw reactie, ik zal inderdaad eens bij het CWI informeren.

ja
door janbrusket - Nov 10, 2006 om 09:04
3 Antwoorden / 4 Vragen

Dank u wel voor uw reactie. Ik zal zeker uitkijken en zeker n iet reageren op sites die meteen eerst geld willen hebben, want dat heb ik zlef al hard nodig.

Ik vind het niet eerlijk dat bedrijven over de rug van mensen die vanwege geldnood thuiswerk willen doen, of erger moeten doen om het hoofd boven water te houden, en dan nog grof gelkd verdien eraan ook...

mi
door mikro - Nov 10, 2006 om 09:04
68 Antwoorden / 5 Vragen

Er zijn overigens wel thuiswerk-organisaties die het wel goed doen. In elk geval moet u inderdaad nooit ingaan op organisaties die eerst geld vragen voordat u gaat verdienen (alsof je bij een full-time vaste baan ook eerst je werkgever gaat betalen).

Gewoon goed rondkijken en letten op minder opvallende advertenties, rondvragen bij vrienden/familie/etc.

ja
door janbrusket - Nov 10, 2006 om 09:06
3 Antwoorden / 4 Vragen

Als reactie op uw reactie, waarvoor mijn dank, zou ik u willen vragen indien mogelijk, mij te informeren of u zulke organisaties kent?

In afwchting van uw reactie, mijn dank...