ti
door tinekevandenberk@gmail.com Oct 29, 2019 om 16:38
Geldzaken & recht

Today's Tomorrow

Mijn opgebouwde lijfrente, een niet onaanzienlijk bedrag, is via overnames terecht gekomen bij Today for Tomorrows en is door fout beleggen grotendeels verdwenen. Hebben jullie hier een dossier van of weten jullie tot wie ik me kan wenden om dit nog enigzins opgelost te krijgen?

3873 9 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 29, 2019 om 16:46
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Het gaat over een verzekering en het enige dat ik op dit moment kan bedenken is contact opnemen met www.kifid.nl, de ombudsman.
Ik zie inmiddels de gelijktijdige reactie van @MARITA5 en ook dat kan een goede reden zijn om KiFiD te benaderen. (En anders een gespecialiseerde advocaat).

marita5
door marita5 - Oct 29, 2019 om 16:47
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo TinekeVanDenBerk ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.financieelrechtadvocaten.com/nieuws/afm-legt-boete-op-aan-cees-smit-en-fondshuis-todays-tomorrow

tijger1
door tijger1 - Oct 29, 2019 om 17:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ga er in principe maar van uit dat u uw geld kwijt bent.

En wijzig uw gebruikersnaam, anders wordt u straks ook nog belaagd door figuren  die u "helpen" uw geld terug te krijgen, waarna zij ook nog hun zakken vullen.

edrick3
door edrick3 - Oct 29, 2019 om 19:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Jullie? Je zit nu op een openbaar forum.
Voor de redactie: scroll naar beneden en klik op Contact.

Overigens:

Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

newmikey
door newmikey - Oct 29, 2019 om 21:24
830 Antwoorden / 0 Vragen

Het ging hier om beleggingen in teakhout wat toch iets anders lijkt te zijn dan een lijfrente. Het kan dat het u voorgespiegeld is als een lijfrente maar het was gewoon een ordinaire - en zeer risicovolle - belegging in wat later lucht bleek te zijn. Ik vrees dat u dit niet meer opgelost gaat krijgen.

Si
door Sidulea - Mar 8, 2020 om 22:48
1 Antwoorden / Vragen

Misschien kan je contact opnemen via deze email
Vereffenaars@GFHgiro.nl

StofferW
door StofferW Oct 26, 2020 om 21:16
1 Antwoorden / Vragen

Op dit email-adres wordt niet gereageerd.

StofferW
door StofferW - Oct 26, 2020 om 21:13
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb ca € 9.000 verloren omdat het grootste deel van het 'geparkeerde' illiquide deel van mijn opgebouwde bedrag verloren is gegaan. Ik heb een paar keer een mail gezonden naar de curator, Dhr. Jan Padberg, maar heb geen reactie ontvangen.
Zijn er nog meer gedupeerden en ik zou graag willen dat er aandacht wordt besteed aan deze gang van zaken.

sw
door swat1500 Oct 27, 2020 om 00:03
3779 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk niet dat kassa aandacht gaat geven aan dubieuze beleggingsmaatschappijen. Hoogstens als zich heel veel gedupeerden zich melden. Het staat mij bij dat zij al eens eerder hebben gewaarschuwd voor beleggen in teakplantages en soortgelijke "het klinkt te mooi om waar te zijn" beleggingsconstructie's.
Ik vermoed dat uw 9000 euro is verdwenen in de zakken van te duur betaalde directeuren van die maatschappijen.

rj
door rjw - Oct 27, 2020 om 11:13
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Als het een beleggingsconstructie is, heb je altijd een risico dat het minder oplevert dan gehoopt. Ook bij "goed" beleggen kan dat gebeuren. Als je tot nu toe  heel veilig in bedrijfsvastgoed hebt belegt, kom je er volgend jaar achter dan het niets meer waard is omdat de grote kantoren nooit meer gevuld gaan worden.

Als het een verzekering is heb je wettelijk recht op het verzekerde bedrag, ongeacht hoe goed of hoe slecht de verzekeraar heeft belegd.