sh
door shan May 21, 2012 om 15:09
Geldzaken & recht

TS

ik zie wel eens TS staan in een antwoord. Wat betekenen deze letters?
shan

575 4 Rapporteer

naitsoezn
door naitsoezn - May 21, 2012 om 15:11
842 Antwoorden / 1 Vragen

TS is Topic-Start (de beginpost waar de vraag / discussie mee begon) of soms Topic-Starter (de gebruiker die de discussie / vraag stelde)

sh
door shan - May 21, 2012 om 15:24
104 Antwoorden / 37 Vragen

Niet soezen ( soms best wel ff lekker om te soezen, maar dit terzijde) bedankt.
Ik voelde wel aan dat het de vraagsteller was , maar wat TS dan voorstelde niet.
Is duidelijk.
Shan

tot15karakters
door tot15karakters - May 21, 2012 om 16:06
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Welkom en weer wat geleerd,
het is en blijft een vragen steller maar T S voor Topic (onderwerp) Starter is erg gebruikelijk.
Soms vergeten de ervaren lieden hier dat er ook nieuwe bij komen.

Nog vele leerzame jaren toegewenst en als je iets wilt kopen, ik kijk ook eerst hier want ik haat miskopen.

tenormin
door tenormin - May 21, 2012 om 19:07
16840 Antwoorden / 108 Vragen

hallo shan, ik zie dat je al 28 vragen hebt gesteld en je antwoord TS heb je al binnen. Heb je ook wel eens OT gezien? Dat betekent dat iemand (ik haha) Off Topic een antwoord geeft, als je (weer ik) dus iets heel anders gaat schrijven wat de betreffende vraag aangaat, dit ter meerdere informatie voor je. Veel succes met je vragen en antwoorden.