uw
door uwv slachtoffer Oct 11, 2012 om 08:36
Geldzaken & recht

Uwv blunders

ik ben sinds 1993 door het UWV in de WAO geduwt. ik heb altijd geprobeert te blijven werken maar heb alleen maar tegenwerking van de uwv medewerkers ondervonden. in 2001 kwam ik er achter dat er een grote fout gemaakt was en dat ik maar 50% van mijn WAO recht kreeg. niet alleen was mijn maatmanloon verkeerd berekend ook was mijn arbeidsongeschiktheidspercentage door stommiteiten verkeerd berekend. ik heb dit kenbaar gemaakt bij het UWV maar daar kon mij alleen maar melden dat ik gebruik had moeten maken van de bezwaartermijn bij aanvang van mijn WAO. ze gaven mij wel gelijk maar dikke lul je krijgt niets. Door omstandigheden heb ik weten te bewerkstelligen dat d beschikking vernieuwd werd en heb toen bezwaar kunnen maken volgend procedure. sindsdien wordt ik door verschillende overheidsdiensten belaagd. ik ben in de tussentijd alles kwijt geraakt maar de arrogantie van de UWV medewerkers is zo groot dat zij niet geinteresseerd zijn in de clienten. zlefs alle fractieleiders van alle politieke partijen heb ik aangeschreven. ik heb een kamerlid gesproken maar zij kon niets doen in individuele gevallen. de rechter heeft het UWV vorig jaar verteld dat ze een voorstel moesten doen omdat in de bezwaarprocedure de raadsman van het UWV toegaf dat er erg veel fouten gemaakt zijn. ze hebben me een lege door gegeven en een bulldog van een advocaat op mijn zaak gezet. experts hebben op mijn vraag bevestigd dat de fouten die ik aangaf inderdaad gemaakt zijn, maar zijn ook geschrokken van de hoiuding van de medewerkers. ik wacht nu weer op een zitting in hoger beroep maar ben al alles kwijt. mijn huis mijn gezin en mijn trots en heel veel geld.
ik hoop dat ik straks mijn verhaal kan doen en dat dan de politiek niet anders kan dan deze organisatie op te heffen. ze willen wel iets anders maar wanneer ze dezelfde arrogante hfters weer een baan geven in de nieuwe organisatie is het weer een sigaar uit eigen doos.
ik ben na bijna 20 jaar zo moe van dit gevecht dat ik bijna wil opgeven maar mijn wraak houd mij op de been

1395 1 Rapporteer

jo
door jolly09 - Oct 21, 2012 om 13:58
8 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wens jou veel succes en hoop dat het UWV op zijn kont gaat. Ook ik heb veel problemen gehad met het UWV! bezwaren maken hielp bij mij niet, ze houden elkaars hand boven het hoofd terwijl ze in het gesprek zeiden dat ik volkomen gelijk had. Maar na een aantal weken komt dan toch weer die afwijzing, ik heb zelfmoordneigingen gehad door hun, gelukkig sta ik er nu boven maar als iemand zegt ik werk voor het UWV lach ik hem hard uit. Al zou ik moeten gaan bedelen maar voor die instantie zal ik nooit willen werken!!!!

Sterkte!!!