derdehelft
door derdehelft Mar 4, 2016 om 11:22
Geldzaken & recht

Van de week is er een collecte geweest van de cliniclouns Hij zij dan ze niet me

van de week is er een collecte geweest van de cliniclouns Hij zij dan ze niet met een bus langs de huizen mogten en dat ze het nu boen met een ipad hij zou dan mij gegevens invulen en zo zou ik dan toch geld kunnen geven Maar is dat geen groot risico
Mvg
Hans

10580 6 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 4, 2016 om 11:29
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Derde-helft,
Ja, het is  een groot risico, nooit gegevens door anderen laten invullen.

costnix
door costnix - Mar 4, 2016 om 11:39
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zeg tegen zo'n iemand: "Nee, dank u!" En doe dan de deur dicht.
('s-avonds doe ik niet eens open)

gerbera
door gerbera - Mar 4, 2016 om 11:55
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Ik neem aan dat u daar niet bent ingetrapt. Zo u uw gegevens heeft afgegeven kunt u inderdaad geld geven maar dan wel uw gehele rekening. Die wordt dan leeggehaald alleen gaat het geld dan niet naar de Cliniclows maar naar een rekening in het buitenland.

reflecs
door reflecs - Mar 4, 2016 om 12:06
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Sommige goede doelen collecteren met een iPad, b.v. het KWF. Ik zou het ook niet doen. Als u toch wilt geven kunt u om het rekeningnummer vragen en zelf overmaken.

Cookies
door Cookies - Mar 4, 2016 om 15:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De CliniClowns collecteren niet huis-aan-huis of op straat!

Belangrijk:
• CliniClowns verleent geen medewerking aan en/of toestemming voor collecteren op de openbare weg ten bate van onze organisatie. Voor de werving van fondsen gelooft CliniClowns Nederland meer in andere methoden, zoals het werven van structurele donateurs.
• CliniClowns Nederland verleent geen medewerking aan aanvragen voor collectevergunningen, die derden ten bate van onze organisatie houden.
• Het is wel mogelijk om op eigen terrein geld in te zamelen, via onze webshop kun je een gratis collectedoos aanvragen.

aurora1
door aurora1 - Mar 4, 2016 om 15:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens op de website van Cliniclowns, ik zou ze per mail of contactformulier eens vragen hoe dat zit en ze eventueel erover waarschuwen. Dit kon weleens niet in orde zijn.
Kijk eens hier: http://www.cliniclowns.nl/service/faq/vragen-over-in-actie-komen