tn
door tnjoo Apr 16, 2011 om 20:00
Geldzaken & recht

Viagogo

Heeft iemand enig ervaring met het ticketservicebureau Viagogo ( UK ). Ik heb n.l. kaarten besteld voor de show dogwhisperer Cesar Millan. voor 6 mei 2011 te Antwerpen in het sportpaleis. Een tijd geleden heb ik van hun een e-mail bevestiging ontvangen met de mededeling dat ik de tickets binnen twee weken voor deze datum zal ontvangen.

Groetjes Banjul

1442 1 Rapporteer

stacey
door stacey - Apr 16, 2011 om 20:19
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ken het niet, voor zover ik zag is het een soort van Marktplaats voor kaarten, ze hebben dus zelf geen kaarten te verkopen.........

--Tickets kunnen worden verstuurd tot 2 dagen voorop het evenement. U zal een email ontvangen met een traceernummer van zodra de verkoper uw tickets heeft verstuurd--Info

Maar lijkt niet heel logisch, je koopt vanuit Nederland via een Engelse site kaarten voor een Amerikaans artiest voor een optreden in België............. ;-)

Hoop voor jou dat alles goed gaat.