Vodafone
Ik heb vodafone thuis internet/bellen/tv
Ik ben zeer ontevreden.. Er is al twee weken een storing waardoor mijn telefoon niet naar behoren werkt, en ik klanten mis loop.
Mijn internet is onstabiel in we moeten iedere keer opnieuw opstarten.
Mijn tv programma's worden vaak opgenomen in mozaiek beeld.. ook gebeurt dit als we tv kijken dan moet de stroom eraf even wachten en kunnen we verder kijken met ons programma.
Boven in het kantoor kunnen wij niet werken omdat we dan te ver bij de router vandaan zitten.. de muis gaat alle kanten op.. Als antwoord krijg ik een link naar een website om problemen op te lossen.. Wat niet werkt.
Dus heb ik gevraagd het contract te beeindigen zonder afkoopsom.. dit kan niet omdat ik tot januari nog aan ze vast zit. Maar ik vind als ze niet leveren wat ze beloven dat ik het contract mag verbreken.
MVG Chesed
Als ik het goed begrijp ondervindt u problemen met de Wifi verbinding bij u thuis, en heeft u daarnaast ook problemen met de Interactieve TV Box. Als de troubleshoot op onze website niet geholpen heeft, dan is het aan te raden om nogmaals contact op te nemen met Vodafone Thuis via 0800-0092. Indien noodzakelijk kan er een onderzoek gestart worden, zodat onze specialisten nakijken wat er precies misgaat.
We bieden tegenwoordig ook Wifi-Service aan. Het is mogelijk dat er een monteur langskomt die thuis het Wifi signaal komt testen (ook boven). Als blijkt dat het Wifi‑bereik nog niet voldoende is, dan installeren we ter plekke een Wifi‑versterker. Kijk maar eens op de volgende pagina: https://www.vodafone.nl/shop/vodafone-thuis/wifi-service/. Ook hiervoor kunt u terecht via 0800-0092.
Hallo Robbie dank voor je antwoord..
Ik heb nog steeds een telefoon storing waar '' aan gewerkt word''
Maar ik heb al meer dan twee weken ergenis en ellende
Beste CHESED00,
We kunnen ons goed voorstellen dat dit erg vervelend is. Zoals aangegeven is het in dit geval aan te raden om hierover contact met onze Vodafone Thuis collega's op te nemen, zodat dit verder nagekeken kan worden.
Hopelijk wordt het alsnog snel opgelost!
Met vriendelijke groet, Serkan
Vodafone 24/7 Web Crew
U heeft Vodafone thuis en mist klanten? Dan had u Vodafone zakelijk moeten nemen dan heeft u een garantie op de verbinding en de daarbij behorende service en uptimegarantie .
Maar ja als het goedkoop moet met een thuispakketje zal het ook vast een aan huis/zolderkamer bedrijfje zijn.
Diewilik
Ja je hebt gelijk.. een klein bedrijfje wat net word opgestart..
Maar ook dan wil je klanten te woord staan..
Klein beginnen om groot te worden
Dat is de juiste instelling, maar zakelijk internet is echt een must als je je brood er mee wil gaan verdienen. Vanwege de hulp bij storingen en de uptimegarantie.
Succes net het doorgroeien van je zaak
Diewilik
@Chesedoo ,
Als dit probleem prive is en niet zakelijk , lees dan deze informatie eens door , ( zie ook de voorbeeldbrief ) klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst
Probeer het eens op een forum voor zakelijke gebruikers. Wij weten iets van consumentenrecht maar zakelijk recht is iets totaal anders, zeker als het om dit soort zaken gaat waar je omzet mis gaat lopen.
Overigens zou je als zakelijke gebruiker niet afhankelijk moeten zijn van 1 verbinding, als die zo belangrijk is voor de bedrijfsvoering.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer