ra
door raster May 7, 2008 om 13:55
Geldzaken & recht

Vooruit betalen.

@home heeft ons een brief geschreven waarin word medegedeeld dat het abonnement voor kabel T.V. vanaf Mei 2008 vooruit betaald moet worden i.p.v. achteraf zoals het altijd is geweest, dus deze maand 2X betalen. Dit had te maken met het samengaan van @home, Casema en Multikabel.Mag dit zo maar? Emile

1245 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 7, 2008 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb altijd vooruit betaald dus gaan ze nu de boel gelijktrekken. Als er niet over geschreven wordt in de regelementen dat er achteraf betaald wordt kunnen ze nu opnemen dat het vooruit betalen word, Dit is in het algemeen met de meeste betalingen kijk maar na de rest van de betalingen b.v. de huur de krant en alle tijdschriften enz.

Groet Valerius

ve
door verwijderd - May 7, 2008 om 14:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag ewillems,

Ja, dat mag zomaar. Als je het er niet mee eens bent, of je wilde tóch al van @home af, dan kun je nú opzeggen.

Dit is een vraag en antwoordrubriek.

Er
is ook een rubriek forums. Zie linker kolom. Daar is op 25 april al een topic geponeerd dat naadloos aansluit op je grief. Spit het maar eens door. Dan
kun je je misschien zo met je grief aansluiten. Anders maak je zelf een
topic.

Er zijn overigens al heel lang veel meer diensten waar je
vooraf voor moet betalen. Dat houd o.a. verband met investeringskosten
vóórdat de dienst geleverd kan worden. Essent sluit zich daar nu bij
aan.

Hardware Error MAN.

ve
door verwijderd - May 10, 2008 om 13:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Valerius,hrdwerrorman en oortjes,

Bedankt voor jullie reactie.Valerius dat ze de boel willen gelijk trekken kan natuurlijk ook andersom dus voor iedereen achteraf betalen, maar de voorwaarden bij Casema en Multikabel zijn natuurlijk anders en @home is hier geen partij meer in omdat het is gekocht door beide anderen.  Of hrdrerrorman gelijk heeft dat zo maar mag waag ik te betwijfelen.  oortjes kan wel eens gelijk hebben. Groetjes, Emile.

ve
door verwijderd - May 10, 2008 om 14:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

vooruit betaald moeten wij ook ik denk iedereen een wel

ve
door verwijderd - May 10, 2008 om 19:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

In mijn geval betaal ik helemaal niet achteraf, ik betaal tussen de 6e en 8e van de maand voor die maand (dus 7 mei betaal ik voor de maand mei). dit lijkt mij toch al vooruit betalen, ik heb  nu dus 2 mnd vvooruit betaald (juni is ook afgeschreven), hiervoor heb ik geen toestemming gegeven. Ik heb nu de eis neergelegd om dit voor mij terug te draaien!
kijk dus maar eens op je eigen facturen en naar de data, niks geen wijziging gewoon geld klopperij over de ruggen van de klant, en ff snel een andere provider zoeken is ook geen optie aangezien dit meer problemen opleverd dan profijt en wat gebeurt er met mensen die dit geld bedrag niet op kunnen hoestn?

ve
door verwijderd - May 10, 2008 om 19:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste soepkip,

Hierbij wil nog even vermelden dat het voorschot van mijn energierekening (gas+elektra) en voorschot voor het waterverbruik ook achteraf betaald. Je betaald aan de benzinepomp toch ook niet vooruit.

Emile.