bu
door buffer Jun 25, 2014 om 17:19
Geldzaken & recht

Vraag

Hallo.Heb al Drie Maanden geen salaris gekregen.Heb mijn werkgever gezocht en nergens meer tevinden.Ben naar het UWV geweest en die zeggen ik moet eerst ontslagen worden voor aanmelding voor WW.Maar als ik hem niet kan vinden kan hij me ook niet ontslaan.Maar ik zit wel al Drie Maanden zonder Geld & Werk. Want ik kan ook niet mijn eigen ontslag nemen.Kan me iemand helpen.heb ook geprobeerd met rechtshulp om hem falliet te verklaren maar daar moet je met twee man zijn maar ik werkte alleen met hem.Lange brief maar hoop dat er iemand is die mij een tip kan geven. Bijdeze Dank

554 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 25, 2014 om 17:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt een uitkering wegens betalingsonmacht (van de werkgever) aanvragen.

Lees hier

Ga naar het Juridisch Loket in uw gemeente, zie Google voor het adres en laat u helpen.

zoekster
door zoekster - Jun 25, 2014 om 17:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dit is wat u volgens het UWV moet doen, als uw werkgever onvindbaar is.

Bent u de enige schuldeiser of kent u geen andere schuldeisers?
Dan moet uw vakbond, het Juridisch Loket, uw advocaat of een andere verlener van
rechtsbijstand een deurwaarder inschakelen.

Maar ja, als die werkgever onvindbaar is. Bent u bij een vakbond aangesloten? Daar zou u eventueel hulp kunnen krijgen.

U heeft zich waarschijnlijk wel ingeschreven bij werk.nl? Want dat moet u meteen doen.

klik HIER voor de brochure.

Ik heb het idee dat u al wat stappen heeft ondernomen.

U zou uw vraag nog een keer gratis op rechtswinkel.nl kunnen zetten. Daar zitten een paar goede arbeidsrechtjuristen.

klik HIER

target
door target - Jul 8, 2014 om 14:21
297 Antwoorden / 3 Vragen

En je kunt een rechtbank om ontbinding van je arbeidsovereenkomst verzoeken om reden dat de werkgever niet meer vindbaar is.

target
door target - Jul 8, 2014 om 14:25
297 Antwoorden / 3 Vragen

En zoek snel een adviseur/advocaat.