missyish
door missyish Jul 1, 2013 om 16:59
Geldzaken & recht

Wehkamp

Wel vaker iets besteld bij wehkamp. Was niet mis gegaan tot ik een truitje bestelde en retour stuurden. Kreeg het geld maar niet terug omdat ik ineens een saldo had opgebouwd terwijl ik alles met IDEAL betaald had wat ik ooit maar er besteld had. Na veel klagen bij klantenservice nog niks verder. Uiteindelijk opgelost door de webcare van wehkamp die hier op de site reacties geeft, geld dus terug gekregen. Krijg ik vandaag ineens een mail van de wehkamp dat ik weer een saldo opgebouwd heb terwijl ik niks meer besteld heb. Ik meteen er op gereageerd naar de klantenservice van de wehkamp dat ze eens goed moeten ingrijpen bij de administratie om die op orde te krijgen en nog meer klanten verliezen, waaronder ik er al een van ben. Ik ben wel benieuwd wat de klantenservice gaat reageren hierop. Ik zal wel weer van het kastje naar de muur gestuurd worden.

862 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 1, 2013 om 19:49
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Dubbelpost ga naar http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/wehkamp-11/?vHash=c749c73j&cHash=994b9ea8e8f9428c30a7aed111b7b34dklik HIER

valerius-2
door valerius-2 - Jul 1, 2013 om 19:50
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

De link werkt niet.

we
door wehkamp_webcare - Jul 2, 2013 om 09:12
83 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Missyish,

Ik vind het erg vervelend dat deze kwestie opnieuw speelt, mijn excuses voor het ongemak.

Je e-mail heb ik inmiddels beantwoord, hierin heb ik aan je uitgelegd waar het saldo vandaan komt. Mocht je nog vragen hebben vraag ik je deze te mailen i.c.m. je klantnummer naar socialmedia@wehkamp.nl.

Webcare-team wehkamp.nl

empyria
door empyria - Jul 3, 2013 om 06:22
504 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik koop niet bij Wehkamp, zal ik ook nooit aan beginnen.

Maar, ik vraag me af wat wordt er bedoeld met saldo
("...dat ik weer een saldo opgebouwd heb...)

Openstaande betalingen?

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - Jul 3, 2013 om 18:41
355 Antwoorden / 1 Vragen
0

Gewoon niet meteen met Ideal betalen, maar met acceptgiro.

Cookies
door Cookies - Jul 3, 2013 om 19:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=empyria schreef op woensdag 3 jul 2013, 06:22]

Maar, ik vraag me af wat wordt er bedoeld met saldo
("...dat ik weer een saldo opgebouwd heb...)

Openstaande betalingen?



Inderdaad, openstaande betaling.

zonnewind
door zonnewind - Jul 4, 2013 om 00:03
222 Antwoorden / 61 Vragen
0

Niet alleen bij Wehkamp is de administratie één grote puinhoop. Heb daar zelf geen nare ervaringen mee gehad. Wel met andere postorderbedrijven. Omschrijvingen van artikelen die niet kloppen met de bestelnummers die op de site vermeld staan. Als je daar over belt, blijkt dat die bestelnummers andere zijn wanneer je met je eigen account bestelt. kortom, puinhoop. De communicatie tussen klantenservice en administratie klopt gewoon niet. Het kost waarschijnlijk te veel om daar "hoogwaardige arbeidskrachten met werkervaring" neer te zetten. Over een poosje zullen daar waarschijnlijk nog goedkopere mensen zitten die met zwaar Spaans accent ons te woord zullen staan als Rutte zijn zin krijgt.

ba
door bakfiets_1 - Jul 9, 2013 om 13:26
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon met ouderwetse acceptgiro betalen of gaat dat tegenwoordig niet meer? Hoop voor u dat het inmiddels helemaal is opgelost. Ik vind het ook altijd vervelend wanneer een klantenservice beloften niet nakomt. Zeker als ze ook iedere keer iets anders zeggen. Overigens geen ervaringen mee gehad bij Wehkamp, maar bij andere winkels.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer