ellencc
door ellencc Jul 26, 2010 om 08:59
Geldzaken & recht

Wie kent HH service?

Vandaag is door HH service 9.95 bij mij afgeschreven voor een startpakket.
Dit is afgeschreven zonder enig kenmerk en ik ken deze HH service helemaal niet.
Heb het meteen gestorneerd met de mededeling dat ik geen machtiging hiervoor heb afgegeven.
Wie heeft de zelfde ervaring en weet wie dit zijn?

998 20 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 09:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u misschien ongemerkt een onderhoudscontract voor keuken apparatuur afgesloten? Mogelijk is het dit bedrijf:
HHservice: klik

Elke automatische incasso zonder uw voorafgaande toestemming kunt u door uw bank laten storneren. Dan wel bedrijf laten weten dat u storneert + reden hiervan.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 09:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee ik heb niets afgesloten en niemand mijn rekeningnummer gegeven. Ben niet erg scheutig met toestemming voor automatische afschrijvingen geven.
Heb het al gestorneerd, zoals ik al schreef, maar ik vind het irritant.
Ken trouwens geen bedrijf dat afschrijft zonder enige kenmerk, tenzij ze maar 1 klant hebben.
Volgens mij stinkt dit.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 10:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mocht er een aanmaning komen vraag dan om bewijs van uw aanmelding bij dit bedrijf, b.v. een voicelog of een contract waaruit blijkt dat u een betalingsverplichting zou hebben.

U kunt bank vragen om een selectieve blokkade op rekening(en) mocht er weer een a.i. volgen.

Het is vervelend dat banken niet vooraf controleren of een bedrijf toestemming heeft om af te schrijven. Dat zou de klanten v.d. bank een hoop ergernis besparen.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 10:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik een foutje maak bij aanmelden of slordig een formulier zou invullen kan een ander rekening nummer slachtoffer worden.

Dus fraude hoeft niet, maar fouten komen en door het terug te halen zal dit bedrijf wel het adres vragen naar juiste nummer en acceptgiro sturen wegens mislukte incasso en dan dit nummer gebruiken.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 10:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zou deze kunnen zijn.
Die zitten in Breukelen.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 10:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Las op een andere site, toen ik bij google hun banknummer intikte, precies het zelfde verhaal. Ook geen toestemming/machtiging gegeven en ook 9,95 afgeschreven en ze konden het niet storneren. Ben benieuwd of ik het morgen terug heb. Als je dat 1000 x doet is het een leuk bedrag.

Iedereen verzamelen en aangifte doen, maar tegen wie?

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je binnen de 30 dagen reageert, zie ik geen reden waarom je het niet kunt storneren.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 11:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het schijnt dat je een storneringsblokkade op je rekening kan zetten.
Dat is ook de reden waarom ik jaren geleden niet kon storneren bij Casema.
Toen ik vanmorgen storneerde kreeg ik geen melding dat het niet kon, ben benieuwd.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je met een groep aangifte gaat doen, kan de politie wel achterhalen wie er achter zit.
Als je aangifte doet in je eentje, denk ik niet dat de zaak niet behandelt wordt.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 14:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb de ING gesproken, als er vaak gestorneerd wordt met de melding "geen machtiging afgegeven"wordt er vanzelf actie op ondernomen.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb hetzelfde meegemaakt vandaag alleen dan een bedrag van 8,95.
heb ook gelijk contact opgenomen met de bank, en zij zullen dit rekeningnr. blokkeren en mij mn geld weer terug storten.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 17:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

invalide schreef op maandag 26 jul 2010, 10:44: Als ik een foutje maak bij aanmelden of slordig een formulier zou invullen kan een ander rekening nummer slachtoffer worden.

Dus fraude hoeft niet, maar fouten komen en door het terug te halen zal dit bedrijf wel het adres vragen naar juiste nummer en acceptgiro sturen wegens mislukte incasso en dan dit nummer gebruiken.

Ja hoor! Het is GOZIK/D!RK/Stofzuigertje! Onze vriendelijke Rus die honderden bedrijfjes had en overal verstand van heeft....en zichzelf ook al drie keer dood heeft verklaard. Althans, dat zegt zijn buurvrouw, waarvan hij dan weer schrijft dat ie dat zelf is....
Kunt U het nog volgen? Ik al lang niet meer, gelieven de bijdragen van "invalide'(hoe verzin je die naam) vanaf heden te negeren....

Zoek je meer van zijn "vakkennis" ? Kijk op het forum van Tros Radar.....

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ tp, sommige reacties prik je vanzelf wel doorheen.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 20:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

ellencc schreef op maandag 26 jul 2010, 19:09: @ tp, sommige reacties prik je vanzelf wel doorheen.

Was het maar zo simpel, deze "deskundige" vervuilt al jaren de fora van Kassa en Radar. Doet dat onder steeds wisselende aliassen en pretendeert verstand te hebenn van alles en nog wat. Heeft alles ook al een keer meegemaakt en geeft niet terzake doende aanvullende info...die in veel gevallen ook nog eens strafbaar is...
Ik blijf deze Rus steeds weer vragen waar hij zijn kennis vandaan heeft, nog nooit een inhoudelijke reactie gekregen.

Je moet er toch niet aan denken dat iemend die hier een vraag stelt gaat denken dat de adviezen van Gozik/D!RK/Stofzuigertje en nu weer "invalide" correct zijn?

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

erik008

De storneringstermijn is alweer enkele maanden geleden op 56 dagen gesteld.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

bij mij is pas 9,95 afgeschreven voor hh startpakket, ik ben 15 jaar dan mag dit toch niet eens ? en dan nog ik ken mijn rekeningnummer ngo niet eens dus hoe zou ik het hebben moeten geven ? het ergste is wij waren op vakantie toen dit gebeurde en na 5 dagen kun je het bedrag niet meer storneren dus ik ben gewoon 10 euro kwijt aan deze praktijken . weet iemand uberhaupt wat het is ?

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

llells schreef op maandag 23 aug 2010, 15:39: . weet iemand uberhaupt wat het is ?

Ik denk dat je dat zelf wel weet....
15 jaar, spelletjes-site: Voila!

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 18:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Hells. Bij mij is wel gestorneerd, maar ik heb het ook meteen dezelfde dag gedaan.
@ TP, waaromzou het weer een spelletjessite zijn, alleen omdat hij/zij 15 jaar is? Lekker bevooroordeeld.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2010 om 19:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

tp schreef op maandag 23 aug 2010, 17:20:
llells schreef op maandag 23 aug 2010, 15:39: . weet iemand uberhaupt wat het is ?

Ik denk dat je dat zelf wel weet....
15 jaar, spelletjes-site: Voila!

slaat dus helemaal nergens op he ... ik had ook niks met een spelletjes site en bij mij gebeurde het ook ... heb gelijk de bank gebeld en die hebben het de volgende dag terug gestort ... onzin praatjes kunnen we altijd nog wel hebben ... bah bah

ve
door verwijderd - Aug 27, 2010 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

bij mij vandaag ook ik ken het niet en kan het ook niet terugboeken.dus dat geld ben ik gewoon kwijt lekker dan.