2010Flynn
door 2010Flynn Mar 5, 2012 om 16:40
Geldzaken & recht

Wie weet wie belasting aangiftes doet

Beste mensen,
wie kan mij vertellen wie betrouwbaar is om onze belasting aangiftes te willen verzorgen.
Woon in Assen.
Met vriendelijke groet.
Raaltje

385 4 Rapporteer

stacey
door stacey - Mar 5, 2012 om 16:42
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Als je lid van een (vak) bond bent kun je het daar laten doen.
Anders zou ik iets in de buurt zoeken en op die naam wat rondgooglen.

mousy32
door mousy32 - Mar 5, 2012 om 16:43
179 Antwoorden / 8 Vragen

Als je het via de pc doet is het eigenlijk heel eenvoudig om het zelf te doen.
Overal staat uitleg bij. Ook kan je, je gegevens vaak laten downloaden en hoef je alleen maar te controleren dat gaat via digiD.
Wil je dit niet dan zou ik een boekhouder aanbevelen, kost wel wat , maar gaat foutloos.
Dit deed ik ook altijd voordat ik t zelf kon.

di
door digioma - Mar 5, 2012 om 17:36
646 Antwoorden / 29 Vragen

Wij zijn lid van - inderdaad - de Dienstenbond CNV. Daar wordt onze gezamenlijke aangifte gedaan voor 10 euro. Klopt altijd keurig. Nu ben je aan de late kant, maar normalieter kun je kiezen (als lid) in welke dichtstbijzijnde plaats je kunt langskomen; er zitten ettelijke mensen die alles weten en de aangifte wordt nog door een andere collega nagelopen.

getty
door getty - Mar 5, 2012 om 18:30
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Als u een laag inkomen heeft, dan kan de belastingdienst het mogelijk gratis voor u doen. Bel met 0800 0543 en volg het menu optie afspraak maken hulp bij aangifte.