fr
door franssens Sep 5, 2008 om 11:21
Geldzaken & recht

Ziggo

Ziggo stelt haar klanten voor wat betreft het televisie-abonnement voor de keus:


 


- eens per kwartaal betalen per acceptgiro, maar dan wel € 1,25 extra ivm kosten betalen


- eens per maand automatisch.


 


Vraag: Kan Ziggo zomaar eenzijdig de spelregels veranderen en mij praktisch richting automatische betalen ''dwingen''?


 


Vriendelijke groet


Metty Franssens

607 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2008 om 12:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Metty.


U heeft toch keuze aleen u vind dat deze keuze niet voor u geschikt is, maar dit mag wel kijk eens naar de voorwaarden als deze dus daar niets over zeggen dan heeft u de mogelijkheid om u abonnement op te zeggen.


Dan kan u via digitenne bij de KPN terecht maar die wil ook automatische afschrijving gebruiken of andersc extra kosten dus waar u ook heen gaat de keuze mogelijkheid is het zelfde.


Groet Valerius

ve
door verwijderd - Sep 5, 2008 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Metty dit speelt al een paar jaartjes, als een bedrijf het nog niet heeft ingevoerd dan zal deze het bij de eerst volgende gelegenheid wel invoeren.
Er zijn nog maar weinig bedrijven die deze vorm van incasso niet hanteren.

Ze willen het graag automatisch en een acceptgiro maken kost nu eenmaal geld.

Maar geen zorgen je kunt het bedrag altijd storneren en daarnaast € 6.-- per jaar sparen.
En gelukkig mag je nog altijd zelf de manier van betalen bepalen. groet, Rebel

ve
door verwijderd - Sep 6, 2008 om 02:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

franssens, hier hebben we ook een brief gekregen en dus gaat het hier net zo. Nu haden verschillende buren van mij Ziggo mooi afgezegd en zijn overgegaan op KPN digitenne. Ik van de week ook. Ben er erg blij mee, een veel mooier beeld, zat zenders en dat voor de helft van het geld. Wel automatisch betalen, maar als je iets niet zint kunt je altijd het bedrag laten storneren.


Hartelijke groet, Elena

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer