jo
door jokejozef Nov 23, 2009 om 22:35
Geldzaken & recht

Zorgverzekering

er word allemaal gepraat over de goedkoopste zorgverzekering,maar welke zorgverzekering is nu eigenlijk de beste.

703 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 23, 2009 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het basispakket is bij iedereen hetzelfde, dus daar hoef je al niet naar te kijken.

Wat wel verschillend is, is de kwaliteit van de service, de prijs en de aanvullende pakketten.

"De beste" verzekering bestaat niet! Die kan namelijk voor iedereen verschillend zijn. De verzekering die je afsluit moet zo nauw mogelijk aansluiten op jouw persoonlijke wensen. De een is daarom beter af bij bijvoorbeeld Menzis, terwijl een ander misschien beter bij ONVZ kan verzekeren en weer iemand anders het beste uit is met een studentenpolis van Univé.

Kijk goed naar wat jij zelf aan dekking nodig hebt en welk pakket daar dan qua prijs-kwaliteitsverhouding het beste bij past.

ve
door verwijderd - Nov 23, 2009 om 22:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een vraag waar niemand een antwoord op kan geven. Het hangt helemaal af van de situatie waar u zelf in zit op dit moment en wat u eventueel mankeert ( of niet ). Die dingen weet u het beste. Het is en blijft gissen zolang we die niet precies weten.

Groetjes ,labswans

ve
door verwijderd - Nov 23, 2009 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je tevreden bent met je verzekeraar moet je niet veranderen je kan alleen maar een hoop ergenis op je hals halen.Je weet wat je heb en het zelde nooit wat je krijgt vooral als je nu geen problemen hebt en het goed gaat dat is mijn mening.
Met groet Valerius

ve
door verwijderd - Nov 23, 2009 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedkoop is niet altijd beter (voor jou........)

Kijk wat je echt wilt/nodig hebt en of dat aansluit bij de goedkoopste zorgverzekering, zo niet dan zul je toch wat meer moeten neertellen om juiste dekking te krijgen, anders is goedkoop duurkoop............

ve
door verwijderd - Nov 24, 2009 om 10:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uit een artikel op internet stond dat wij meer dan 223.000.000 € teveel betalen voor de zorgverzekering.
Reden: niet iedereen is collectief verzekerd!
Sluit u aan bij een collectieve verzekering en komt u idd aan de "goedkopere" verzekering!
m.v.g. Robert