el
door elsdreef May 15, 2011 om 13:17
Huishouden & energie

Aanbieding

Hallo,
wij hebben gisteren middag een nieuw bankstel gekocht, kregen een korting en konden de bank kopen voor 1050 euro hebben een aanbetaling gedaan van 320 euro, de levertijd is 6 tot 12 weken, vanmorgen kregen wij de folders binnen en ook van seats en sofa's waar wij ons bankstel hebben gekocht en nu staat ons bankstel in deze folder voor 600 euro?????
Teleurgesteld en boos ben ik nu, kan ik hier iets mee?

1028 12 Rapporteer

gijsvogel
door gijsvogel - May 15, 2011 om 13:23
230 Antwoorden / 0 Vragen

Bespreek het geheel met Seats en Sofa's en kijk daar wat er mogelijk is.
In principe kunt u bij veel winkels een gekocht artikel voor aanbiedingsprijs krijgen als u het de week ervoor voor de reguliere prijs heeft gekocht.

tappie
door tappie - May 15, 2011 om 13:25
289 Antwoorden / 82 Vragen

Als de bank nou 1650 had gekost?
Verkeerde tijd verkeerde plaats verkeerde moment een bank gekocht,moet er wel bijzeggen, seats and sofa's kennende dat u misschien een iets betere kwaliteit stof heeft genomen en de aanbieding de goedkoopste stof is, ik vind 600 wel erg veel en denk dat het verschil in kwaliteit stof zit (S & S bieden ,naar ik meen 3 verschillende kwaliteiten stof aan voor dezelfde banken)

tappie
door tappie - May 15, 2011 om 13:26
289 Antwoorden / 82 Vragen

Niet helemaal goed gelezen , het verschil is iets minder dan 600 ,maar ik blijf wel bij mijn verhaal over de kwaliteit van de stof waarmee de bank bekleedt wordt

el
door elsdreef - May 15, 2011 om 13:35
5 Antwoorden / 1 Vragen

het is zelfs zo dat in de folder reclame wordt gemaakt met echt leer en wij hebben 1 kwaliteit minder

edrick3
door edrick3 - May 15, 2011 om 13:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo elsdreef,

Kan me de teleurstelling goed voorstellen, maar ... op het moment van koop vond u die bank het geld waard.
Dit soort vragen komt hier vaker voorbij.
Geijkte reactie: en als de bank nu opeens duurder was geworden. Was u dan gaan bijbetalen?
Maar zoals gijsvogel al aangaf: je kunt altijd even gaan overleggen. Niet geschoten is altijd mis.

Suc6

el
door elsdreef - May 15, 2011 om 14:07
5 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb me inderdaad voorgenomen om morgen te gaan praten in de winkel en af te wachten maar ik was gewoon benieuwd of daar bepaalde regels aan verbonden waren, ik weet nml dat er bij een kleding zaak een regel is dat als iets binnen tien dagen werd afgeprijst je het verschil terug kreeg kon zijn dat dit wettelijk bepaald was, maar ik blijf het raar vinden dat de verkoper hier niets over heeft gezegd, maar dat heeft dan weer met een beetje fatsoen te maken , vind ik

ro
door ron530 - May 15, 2011 om 14:11
4084 Antwoorden / 17 Vragen

In een winkel is koop ook echt koop, S&F en de actieprijs bedingen veel succes.

f.weele
door f.weele - May 16, 2011 om 12:53
1085 Antwoorden / 27 Vragen

onder voorbehoud van de soort bekleding moet u zich bedenken dat de aanbieding
in de folder bij s&s al bekend was op het moment van uw bestelling. Dit soort acties worden geruime tijd vantevoren gepland. Ga inderdaad terug naar s&s
en bespreek het e.e.a.
m.vr.gr.

sonjaatje
door sonjaatje - May 16, 2011 om 13:05
1961 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=elsdreef schreef op zondag 15 mei 2011, 14:07] ik weet nml dat er bij een kleding zaak een regel is dat als iets binnen tien dagen werd afgeprijst je het verschil terug kreeg kon zijn dat dit wettelijk bepaald was, maar ik blijf het raar vinden dat de verkoper hier niets over heeft gezegd, maar dat heeft dan weer met een beetje fatsoen te maken , vind ik

Geen idee hoe je hier bij komt maar ook in een kledingwinkel geldt; koop=koop.

stacey
door stacey - May 16, 2011 om 14:32
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=elsdreef schreef op zondag 15 mei 2011, 14:07]maar ik was gewoon benieuwd of daar bepaalde regels aan verbonden waren, ik weet nml dat er bij een kleding zaak een regel is dat als iets binnen tien dagen werd afgeprijst je het verschil terug kreeg kon zijn dat dit wettelijk bepaald was,

Dat is Niet wettelijk zo bepaald nee, koop = koop en daarbij houd het dan op,
je hebt het gekocht voor de prijs die bij aankoop gold of het nu duurder wordt of goedkoper....

Als een winkel zelf deze service, binnen 10 dagen verschil terug bij prijsverlaging, aanbied mag dat
maar dat is dan (hun) service en geen plicht of recht.

el
door elsdreef - May 20, 2011 om 06:32
5 Antwoorden / 1 Vragen

ik wilde even laten weten hoe het is afgelopen met S&S
ik ben daar maandag avond naar toe gegaan en heb de situatie uitgelegd, het bleek dat de advertentie prijs een prijs is voor 1 twee zits bank en ik heb een 2 en 3 zits dus heb me opgewonden om niets,
Dankjewel voor alle reacties

el
door elsdreef - May 20, 2011 om 06:33
5 Antwoorden / 1 Vragen

@ sonjaatje\ik weet dit omdat ik wel eens heb meegemaakt, maar misschien ligt dat ook wel aan de service van de winkel