one_thing
door one_thing Sep 20, 2012 om 16:52
Huishouden & energie

Aanschaf van een gereedschapkist

waar kan ik een gereedschapkist aanschaffen?

de standaard gereedschappen moeten erin zitten, verder heb ik ook een multi meter nodig, stalen borstel (om schoonmaken), en een rolmaat van 10 meter.

3267 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 16:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

"gereedschapskist kopen" intikken op Google en je hebt genoeg opties.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op donderdag 20 sep 2012, 16:56: "gereedschapskist kopen" intikken op Google en je hebt genoeg opties.

dat is hem juist ik weet niet welke ik moet aanschaffen

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 17:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik formuleer mijn vraag anders:

Waar moet ik opletten qua kwaliteit en merk bij aanschaf van een gereedschapkist?

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

en het moet ook compleet zijn met allerlei gereedschappen....

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Parat gereedschapskoffers staan als goed bekend. De inhoud kun je kopen bij Gamma of andere doe- het- zelf- zaken. Daar kan men je ook vast wel omtrent de samenstelling van een basisinhoud adviseren.

Zwemmer

(Maak eerste eens een lijstje van gereedschap: verschillende schroevendraaiers, en hamers, meetlat, duimstok, meetrol,waterpomptang, zaag, etc. Spiek anders bij iemand naar de inhoud van zo'n kist/koffer).

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat er zeker in moet zitten...............

-stanleymes
-klauwhamer
-verschillende schroevendraaiers
-schroeven en pluggen
-rolmaat

Wie vult aan :-)

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 21:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

sonjaatje schreef op donderdag 20 sep 2012, 20:31: Wat er zeker in moet zitten...............

-stanleymes
-klauwhamer
-verschillende schroevendraaiers
-schroeven en pluggen
-rolmaat

Wie vult aan :-)

-nagellak
-lippenstift
-oogpotlood
-deodorant

Sorry, kon het niet laten :-)

Schroeven en pluggen stop je niet in een gereedschapskist.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

sonjaatje schreef op donderdag 20 sep 2012, 20:31: Wat er zeker in moet zitten...............

-stanleymes
-klauwhamer
-verschillende schroevendraaiers
-schroeven en pluggen
-rolmaat

Wie vult aan :-)

Je weet niet wat TS wil gaan doen. Misschien heeft hij wel een schaaf, vijl en zaag nodig.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 22:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

verstekbak, zaag, zaklamp die op zonlicht werkt, haspel, waterpomptang en een aanhangwagen inmiddels. Wauw, wat flauw ;-)

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 22:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op donderdag 20 sep 2012, 22:20: zaklamp die op zonlicht werkt

IN je gereedschapkist??? :P

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 22:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eén dwaas kan meer vragen, dan tien wijzen kunnen beantwoorden.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 22:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt allemaal voor de reacties,

ik ben het eens met de antwoorden waarin staat dat ik beter een gereedschapkist moet aanschaffen en gereedschappen apart moet kopen.

hierbij is mijn vraag behandeld!

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 22:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

one_thing,
Je zult, wil je een goed gevulde gereedsschapkist hebben is ook een goed gevulde knip nodig. Waarom niet naar een ijzerwinkel en gewoon vertellen wat je wilt. Zag inderdaad op internet kisten die, gevuld met goed spul, behoorlijk aan de prijs waren. Maar investeren in goed gereedschap is geen weggegooid geld en gaat wel je leven lang mee (en nog langer als je ziet wat hier nog is van mijn vader).

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 22:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi,

Goed gereedschap is duur. De topmerken zijn Stahlwille en Gedore en inderdaad, daar betaal je ook voor. Maar als je je bedenkt dat bij juist gebruik deze merken meerdere generaties mee kan gaan is het geen duurkoop. Ik heb zelf als monteur gewerkt en dan weet je kwaliteitsgereedschap te waarderen. Geen steek- of ringsleutels die breken bij even kracht zetten. Schroevendraaiers die goed grip hebben, en hetzelfde geldt voor tangen. Beter 1 keer geld uitgeven voor wat goeds, dan 10 keer voor rommel.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 22:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

one_thing schreef op donderdag 20 sep 2012, 17:14: en het moet ook compleet zijn met allerlei gereedschappen....

Dan kan je beter zelf een kist kopen en je gereedschap kopen. Die standaard dingen bevatten gereedschap wat je nooit nodig zal hebben en de kwaliteit is ook niet de beste die je kan krijgen.

Koop een kist en ga zelf gereedschap dat je nodig hebt verzamelen.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2012 om 22:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

bremi13 schreef op donderdag 20 sep 2012, 22:42: Eén dwaas kan meer vragen, dan tien wijzen kunnen beantwoorden.

O.T. Maar je bewegende profiel is briljant, dat moet gezegd worden.

ve
door verwijderd - Sep 21, 2012 om 01:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op donderdag 20 sep 2012, 22:50:
bremi13 schreef op donderdag 20 sep 2012, 22:42: Eén dwaas kan meer vragen, dan tien wijzen kunnen beantwoorden.

O.T. Maar je bewegende profiel is briljant, dat moet gezegd worden.
.
Off-topic
Hoe komt dat nou dat ik deze reactie van tenormin al verwachte. Ik heb me rot gelachen.

ve
door verwijderd - Sep 21, 2012 om 09:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op donderdag 20 sep 2012, 21:56:

Schroeven en pluggen stop je niet in een gereedschapskist.

Jawel hoor in die van mij wel. Zitten vakjes bovenop met een extra deksel:-)

Make up heb ik een aparte tas voor LOL.

ve
door verwijderd - Sep 25, 2012 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

[Edit redactie] - Off-topic.