ri
door riapots Feb 18, 2004 om 21:32
Huishouden & energie

Adres Essent, afdeling Incasso Groningen

Weet iemand wat het adres is van Essent, de afdeling Incasso in Groningen. Daar moest ik mijn bewijs naar toe faxen om zo mijn teveel betaalde geld aan Essent terug te ontvangen. Na 2,5 maand heb ik dit geld nog niet terug. Het lijkt me een goed idee om dit adres eens te bezoeken.

1644 9 Rapporteer

te
door techneut_1 - Apr 16, 2004 om 12:44
83 Antwoorden / 15 Vragen

Ik zou eens naar ESSENT RETAIL DOKTER KLINKERTWEG 27 IN ZWOLLE FAXEN OF BELLEN. Volgens mij zit daar volk met 1 hersencel meer. FAX 038-8522573

trancetycoon
door trancetycoon - Apr 16, 2004 om 12:44
29 Antwoorden / 2 Vragen

doe normaal en bel de daarvoor in gestelde telefoonnummers, de service is onlongs stukken beter geworden.
techneut is gewoon triest, ze zijn niet allemaal over 1 kam te scheren.

te
door techneut_1 - Apr 16, 2004 om 12:44
83 Antwoorden / 15 Vragen

Beste trancetycoon,
Ze hebben het gewoon verknald daar!!! De enige manier om daar iemand te bereiken is met gelijke munt terug slaan. Dan komt er na enige tijd in iedergeval iets in beweging!

trancetycoon
door trancetycoon - Apr 16, 2004 om 12:44
29 Antwoorden / 2 Vragen

tip: inhoudelijke klachten worden in behandeling genomen, vermeldt dan duidelijk waar het omgaat, wat het klantnummer is en waar u te bereiken bent.

als dit niet op de fax staat zal er niets mee gedaan worden....dat is met gelijke munt terugslaan...

tevens mensen zeggen altijd geld terug te krijgen, controleer zelf de bankgegevens voor naar essent wordt gewezen.

te
door techneut_1 - Apr 16, 2004 om 12:44
83 Antwoorden / 15 Vragen

Beste trancetycoon,
Houd op met essent te verdedigen. U kunt uw tijd beter te besteden door de service op een hoger nivo te brengen. Zolang dat nog niet zo is hebt u geen recht van spreken. essent zal eerst het vertrouwen terug moeten winnen dat kost tijd. Meer tijd dan alles verknallen zoals ze nu gedaan hebben. Dus gebruik uw tijd om het nivo op te krikken en niet om essent "schoon" te praten want je kunt nou eenmaal niet iets wat krom is weer recht lullen. Maak anders eens een paar overuren om die gigantische fouten en blunders SNEL recht te zetten en om een paar duizend excuus brieven en bloemetjes te versturen. Jullie hebben er geen idee van wat jullie met name oudere mensen hebben aangedaan met al die foute facturen en die ongelooflijk onbeschofte "klantenservice???" Met name ouderen die wat minder goed gebekt zijn wisten (weten) niet meer waar ze hun recht moeten halen en betalen dus maar snel na alle onbeschofte brieven en opmerkingen. Dus meneer essent een beetje dimmen en heel snel je werk afmaken !!!!

he
door hermanbeun - Apr 27, 2004 om 21:17
3 Antwoorden / 2 Vragen

Omdat ze bij Essent toch arrogant blijven, is de volgende methode, indien je nog bij Essent bent, het beste.:

Trek de incassomachtiging in.

Laat ze maandelijks een acceptgiro'tje sturen.

De eerste acceptgiro's verreken je met hetgeen je nog van ze ontvangen moet.

Kassa dus, centen terug.

Je denkt toch niet dat Essent iets teruggeeft.

te
door techneut_1 - Apr 27, 2004 om 21:42
83 Antwoorden / 15 Vragen

Een machtiging hebben ze nog nooit gehad van mij, dat is wel ongeveer het stomste wat je kunt doen! Je laat toch niet iedereen zomaar in je portomonaie graaien? Dat doe je in de supermarkt toch ook niet!

DUS ALLEMAAL INTREKKEN DIE MACHTIGINGEN.

EN SPECIAAL BIJ ESSENT EN NUON EN DAT SOORT BOEFJES!

ie
door ieks - Jul 12, 2004 om 23:46
5 Antwoorden / 1 Vragen

om even weer terug te komen op de origineele vraag:

 bel de klantenservice 0800 0330 en vraag het fax nummer .

zo gepiept.

te
door techneut_1 - Jul 14, 2004 om 21:36
83 Antwoorden / 15 Vragen

U werkt ongetwijfeld bij ESSENT, die zijn net zo snel als u bent, deze vraag dateert van februari! Typies ESSENT