Br
door BrigitteL Mar 13, 2018 om 14:12
Huishouden & energie

Afrekening Energiek(van Steadion Den Haag huurbaas)

Beste dame of heer ik heb Energiek dat is voor mijn vloerverwarming en die kan ik niet bij Eneco plaatsen omdat het van Steadion mijn huurbaas is.
Ik betaal iedere maand de rekening.
Nu moet ik de afrekening krijgen en die krijg ik pas op 1 july.
Het loop van 1 januari tot en met 31 december.
Normaal bij Eneco krijg ik dan een maand later mijn afrekening van mijn stroom nooit problemen gehad.
Ik moest maar een email sturen en dat heb ik ook gedaan en ik zou binnen 5 werkdagen bericht ontvangen en ik heb het vorige week maandag gestuurd en het is nu al dinsdag en nog niks gehad.
Ik vind het niet notmaal dat je 7 maanden moet wachten voor een afrekening.
nu is mijn vraag mag dat zomaar?
Met vriendelijke groet Brigitte Looijer Lek

1042 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 13, 2018 om 14:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, dat mag zeker zomaar. Maar uw huisbaas mag niet het voorschot verhogen voordat de afrekening er is.

panter22
door panter22 - Mar 13, 2018 om 14:43
6599 Antwoorden / Vragen

De afrekening van Energiek

Elk jaar ontvangt u van ons een eindafrekening. Hier staan alle gegevens op over het afgelopen jaar zoals uw verbruik en de voorschotten die wij in rekening hebben gebracht. De eindafrekening ontvangt u in het eerste kwartaal van het nieuwe jaar. Het verschil tussen de voorschotten en de werkelijke kosten krijgt u terug of moet u bij betalen.
https://www.energiekenergie.nl/ik-heb-energiek/tarieven

Waarom krijg je die afrekening pas op 1 juli. Heb je daar bericht van gehad?

Br
door BrigitteL Mar 14, 2018 om 01:17
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dat zei die man door de telefoon die ik pas belde ik vond het al zo raar want verleden jaar hadden we het ook in maart terug.hoe komt die man van Energiek hierop dan dat het voor 1 july de afrekening kwam en als ik terug zou krijgen dat het met rente zou zijn heel raar jammer dat ik zijn naam niet heb opgeschreven,
Dan mogen die medewerkers ook wel eens goed bij geschoold worden.
Ik heb net de side gelezen en daar staat ook op dat het in maart de afrekening zou krijgen.
In ieder geval bedank voor u moeite.