az
door azyzam May 16, 2011 om 16:58
Huishouden & energie

Afrekening van maart is volgens essent afrekeing van februari

Mijn contract bij essent is per 28 februari 2011 beeindigd, en ik ben sinds 1 maart bij Oxxio, waar ik vanaf 1 maart ook voorschotten betaal.
Ik kreeg een rekening met acceptgiro met de titel, voorschot maart 2011 120,00 euro van Essent.
Ik heb dit met mijn domme kop betaald om herinneringen en al dat gedoe te voorkomen, en dacht dit wordt wel met de eindafrekening die nog opgemaakt moet worden verrekend.
Wat schertst mijn verbazing dat dat niet gebeurd is. Ik heb essent hierover gebeld, maar die houd nu bij hoog en bij laag vol, dat dit bedrag wat ik betaald heb, het voorschot voor februari was, maar dat had ik ook al betaald. het is toch niet normaal dat wanneer er op een rekening staat voorscht maart, dat dat ineens van februari is? Ze willen dit niet terug betalen.!!

629 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

fo
door forumessent - May 17, 2011 om 10:12
117 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste azyzam,

In uw bericht van 16 mei op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over het voorschot van de maand februari/maart.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Essent medewerker

az
door azyzam - May 17, 2011 om 11:30
9 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=forumessent schreef op dinsdag 17 mei 2011, 10:12]Beste azyzam,

In uw bericht van 16 mei op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over het voorschot van de maand februari/maart.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Essent medewerker



Ik heb inmiddels de mail verstuurd, maar heb er geen hoge verwachtigen van helaas, men heeft me nog nooit terug gebeld, na de belofte dit wel te doen, ben al sinds november 2010 bezig met essent om fouten te herstellen etc. en als ik zelf terug bel wordt er doodleuk gezegd, "mevrouw met een naam kunnen we niks, ( heb altijd namen gevraagd van diegene met wie ik sprak) hier werken 2000 mensen en we kennen elkaar nauwelijks".!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ekiem
ekiem - Jun 14, 2024 om 21:25
Vakantie & reizen

Annuleren vacantie

Goedenavond
Het verhaal gaat als volgt.
Mijn dochter heeft vol enthousiasme begin dit jaar een vakantie geboekt bij Allcamps.
Niet wetende dat zij op de 2de Paasdag de diagnose uitgezaaide eierstokkanker zou krijgen. Wat volgde was een hele emotionele toestand.
Nu krijgt zij over een week een zware operatie en heeft deze vakantie geannuleerd. Ze heeft bij de boeking een annuler ... Lees meer

Ma
Martengeu - Jun 15, 2024 om 10:00
Winkels & webshops

Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.

Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.

Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g ... Lees meer

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer