az
door azyzam May 16, 2011 om 16:58
Huishouden & energie

Afrekening van maart is volgens essent afrekeing van februari

Mijn contract bij essent is per 28 februari 2011 beeindigd, en ik ben sinds 1 maart bij Oxxio, waar ik vanaf 1 maart ook voorschotten betaal.
Ik kreeg een rekening met acceptgiro met de titel, voorschot maart 2011 120,00 euro van Essent.
Ik heb dit met mijn domme kop betaald om herinneringen en al dat gedoe te voorkomen, en dacht dit wordt wel met de eindafrekening die nog opgemaakt moet worden verrekend.
Wat schertst mijn verbazing dat dat niet gebeurd is. Ik heb essent hierover gebeld, maar die houd nu bij hoog en bij laag vol, dat dit bedrag wat ik betaald heb, het voorschot voor februari was, maar dat had ik ook al betaald. het is toch niet normaal dat wanneer er op een rekening staat voorscht maart, dat dat ineens van februari is? Ze willen dit niet terug betalen.!!

670 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

fo
door forumessent - May 17, 2011 om 10:12
117 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste azyzam,

In uw bericht van 16 mei op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over het voorschot van de maand februari/maart.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Essent medewerker

az
door azyzam - May 17, 2011 om 11:30
9 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=forumessent schreef op dinsdag 17 mei 2011, 10:12]Beste azyzam,

In uw bericht van 16 mei op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over het voorschot van de maand februari/maart.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Essent medewerker



Ik heb inmiddels de mail verstuurd, maar heb er geen hoge verwachtigen van helaas, men heeft me nog nooit terug gebeld, na de belofte dit wel te doen, ben al sinds november 2010 bezig met essent om fouten te herstellen etc. en als ik zelf terug bel wordt er doodleuk gezegd, "mevrouw met een naam kunnen we niks, ( heb altijd namen gevraagd van diegene met wie ik sprak) hier werken 2000 mensen en we kennen elkaar nauwelijks".!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer