pe
door petlar May 11, 2004 om 00:22
Huishouden & energie

Afsluiten bij essent

bij deze heb ik een vraag betreffende een aankomende afsluiting bij essent,we hadden een automatische incasso en aangezien we alles via internet doen krijgen we geen afschriften meer dus evan uitgaande dat alles loopt zoals het loopt,maar nu blijkt dat al enige maanden er niet meer automatisch geincasseerd wordt.Met als gevolg een achterstand.Nu moeten we binnen 3 dagen 925 euro betalen anders worden we afgesloten,we hebben ook geen herinneringen hiervan gehad.Op dit moment heb ik dat geld niet dus vroeg ik om een betalingsregeling maar daar willen ze niks van weten en we krijgen alleen maar botte antwoorden van de kant van essent,er is dus geen beginnen aan,wat kunnen wij hieraan doen?

512 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hkaldijk
door hkaldijk - May 11, 2004 om 09:02
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

als je slim bent gewoon een groot bedrag over maken .dat wat je missen kan .dan toon je bereidwillig en dan is het incasso regel humaan.we hebben het ook gehad. je hebt dan consumentenrecht aan jou kant. hou vol dat je nooit geen herinnering heb gehad en door gaan met af lossen. en de volgende keer beter internet bankieren.

ie
door ieks - Jul 12, 2004 om 23:41
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

in principe is het niet alleen de fout van essent, u weet dat u elke maand een betaal verplichting heeft, en dan is het ook u eigen verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden, en eventueel actie te ondernemen. vraag dit maar 'es na bij de klantenservice.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer

mi
michelcolman - Aug 29, 2024 om 10:33
Winkels & webshops
Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

In februari bestelde ik op de website van Bartels Tilburg speakers voor 1500 euro, "voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Daarna kreeg ik bericht dat het wat langer ging duren, week 11, daarna week 14 of 15, daarna "we hebben wat leveringsproblemen maar maak u geen zorgen, ze komen er zeker aan hoor". Intussen zijn we 6 maanden verder, ik heb al ettelijke berichten gestuurd langs allerlei wegen ... Lees meer