pe
door petlar May 11, 2004 om 00:22
Huishouden & energie

Afsluiten bij essent

bij deze heb ik een vraag betreffende een aankomende afsluiting bij essent,we hadden een automatische incasso en aangezien we alles via internet doen krijgen we geen afschriften meer dus evan uitgaande dat alles loopt zoals het loopt,maar nu blijkt dat al enige maanden er niet meer automatisch geincasseerd wordt.Met als gevolg een achterstand.Nu moeten we binnen 3 dagen 925 euro betalen anders worden we afgesloten,we hebben ook geen herinneringen hiervan gehad.Op dit moment heb ik dat geld niet dus vroeg ik om een betalingsregeling maar daar willen ze niks van weten en we krijgen alleen maar botte antwoorden van de kant van essent,er is dus geen beginnen aan,wat kunnen wij hieraan doen?

512 2 Rapporteer

hkaldijk
door hkaldijk - May 11, 2004 om 09:02
2 Antwoorden / 0 Vragen

als je slim bent gewoon een groot bedrag over maken .dat wat je missen kan .dan toon je bereidwillig en dan is het incasso regel humaan.we hebben het ook gehad. je hebt dan consumentenrecht aan jou kant. hou vol dat je nooit geen herinnering heb gehad en door gaan met af lossen. en de volgende keer beter internet bankieren.

ie
door ieks - Jul 12, 2004 om 23:41
5 Antwoorden / 1 Vragen

in principe is het niet alleen de fout van essent, u weet dat u elke maand een betaal verplichting heeft, en dan is het ook u eigen verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden, en eventueel actie te ondernemen. vraag dit maar 'es na bij de klantenservice.