Afsluiten bij essent
bij deze heb ik een vraag betreffende een aankomende afsluiting bij essent,we hadden een automatische incasso en aangezien we alles via internet doen krijgen we geen afschriften meer dus evan uitgaande dat alles loopt zoals het loopt,maar nu blijkt dat al enige maanden er niet meer automatisch geincasseerd wordt.Met als gevolg een achterstand.Nu moeten we binnen 3 dagen 925 euro betalen anders worden we afgesloten,we hebben ook geen herinneringen hiervan gehad.Op dit moment heb ik dat geld niet dus vroeg ik om een betalingsregeling maar daar willen ze niks van weten en we krijgen alleen maar botte antwoorden van de kant van essent,er is dus geen beginnen aan,wat kunnen wij hieraan doen?
als je slim bent gewoon een groot bedrag over maken .dat wat je missen kan .dan toon je bereidwillig en dan is het incasso regel humaan.we hebben het ook gehad. je hebt dan consumentenrecht aan jou kant. hou vol dat je nooit geen herinnering heb gehad en door gaan met af lossen. en de volgende keer beter internet bankieren.
in principe is het niet alleen de fout van essent, u weet dat u elke maand een betaal verplichting heeft, en dan is het ook u eigen verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden, en eventueel actie te ondernemen. vraag dit maar 'es na bij de klantenservice.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling
In februari bestelde ik op de website van Bartels Tilburg speakers voor 1500 euro, "voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Daarna kreeg ik bericht dat het wat langer ging duren, week 11, daarna week 14 of 15, daarna "we hebben wat leveringsproblemen maar maak u geen zorgen, ze komen er zeker aan hoor". Intussen zijn we 6 maanden verder, ik heb al ettelijke berichten gestuurd langs allerlei wegen ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer