pipperdepip
door pipperdepip Jan 12, 2021 om 14:25
Huishouden & energie

Albert heijn app

Probeer al dagen in te loggen in de ah app.

eerst krijg ik te zien er is een technische storing, bel je met ah wordt er gezegd verwijder de app en log opnieuw in.  ja ja heel leuk maar nu kan ik er helemaal niet meer in.

het ligt niet aan de app want  heb een nieuw account aangemaakt en dat werkt gewoon maar het ligt aan het email adres.

ben niet de enige wat er zijn meer mensen met het probleem.

had er op zich geen moeite  mee gehad maar er staan een berg koop zegels in.

3962 6 Rapporteer

Donuts
door Donuts - Jan 12, 2021 om 14:41
1203 Antwoorden / 2 Vragen

De app doet het soms niet als de server overbelast is. Dan krijg je de melding van technische storing. Dan probeer ik het op een rustiger tijdstip, wat dan altijd wel lukt. Als het aan uw emailadres ligt, lijkt er een foutje in het emailadres (of wachtwoord?) te zitten.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 12, 2021 om 16:57
2071 Antwoorden / Vragen

Ik zit naar die app te kijken en ik gebruik hem zo regelmatig dat ik durf te stellen dat ze geen zodanige storing hebben gehad dat u er dagen niet in zou kunnen komen. Het probleem zit dus ergens anders. Heeft u al eens ingelogd op de website om te kijken of naam en wachtwoord kloppen?

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 12, 2021 om 17:20
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Als u hebt ingelogd met het e-mailadres dat bij AH bekend is moet het lukken.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 12, 2021 om 18:11
16867 Antwoorden / 202 Vragen

Indien het onverhoopt nog steeds niet lukt, ga even naar een winkel. Daar zal men u kunnen helpen. Ik heb als direct antwoord op uw vraag dit probleem niet. De reden zal zijn dat ik inlog via de AH app op mijn GSM. Heeft u dat ook, het komt mij voor dat u inlogt via een PC/laptop.

rj
door rjw Jan 12, 2021 om 19:57
3268 Antwoorden / 5 Vragen

Waar haal je nu weer vandaan dat TS via een PC inlogt? Hij/zij heeft het tot 4x toe over de app. Zelfs nog een keer over het verwijderen van de app.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 12, 2021 om 21:27
16867 Antwoorden / 202 Vragen

@RJW: app betekent applicatie en dat kan ook een applicatie zijn op en PC, laptop of tablet. Kijk maar eens bij (indien Windows toegepast) bij instellingen en u ziet o.a. standaard apps voor e-mail kiezen en bij zoeken 'apps' aangeven nog veel meer.

En het was ook maar een idee omdat ik geen enkel probleem heb met de AH app op mijn telefoon. (Ik zag geen reactie van Ts)

rj
door rjw Jan 13, 2021 om 10:34
3268 Antwoorden / 5 Vragen

Ja, jezus ik ben niet achterlijk. Ik werk al 35 jaar in de ICT. Ik maakte al applicaties toen de meesten nog moesten ontdekken wat een PC is. Er is helemaal geen AH app voor PC of Mac. Als je AH op de PC gebruikt doe je dat via een browser, via een website, niet via een AH applicatie.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 13, 2021 om 10:43
16867 Antwoorden / 202 Vragen

Goedemorgen @RJW, laat ik nu al 55 jaar met ICT te maken hebben, geprogrammeerd heb, systeemontwikkeling, testen van applicaties. En dan toch een idee  op basis van een vraag maar i.d.d. En hoewel ik uw redenering kan volgen, helaas https://www.microsoft.com/nl-nl/p/ahnl/9nblggh5xd4s?activetab=pivot:overviewtab en dat is wel degelijk en app voor ook PC.  Nooit gezien????

gerbera
door gerbera Apr 13, 2021 om 21:07
7368 Antwoorden / 14 Vragen

[edit, redactie - off topic verwijderd]

heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 14, 2021 om 10:11
16867 Antwoorden / 202 Vragen

[edit redactie, off topic verwijderd]

rj
door rjw - Jan 12, 2021 om 20:00
3268 Antwoorden / 5 Vragen

Weer eens geprobeerd sinds tijden (wist eigenlijk niet meer dat ik een account had), maar het werkt gewoon.

Wat voor telefoon (merk, type) en OS gebruik je? Heb je ook al eens geprobeerd om in te loggen via de website? Als het daar ook niet werkt is er iets met je account aan de hand. Als het daar wel werkt moet je het probleem op je telefoon zoeken.

ke
door keesbakels - Apr 13, 2021 om 17:27
54 Antwoorden / 20 Vragen

Goedemiddag forumleden,

Ik zie dat meerdere leden problemen hebben met de AH app. Dit zijn de onze:
Zowel mijn partner als ik gebruiken de AH-app en sparen zo de koopzegels. Afgelopen weekend werkten ze plotseling bij beiden niet meer. Na enige chatwisseling bleek de app er uit te liggen. Storing bij AH dus. Maandag kon ik mijn app weer opstarten door het wachtwoord opnieuw in te voeren. Bij mijn partner werd het wachtwoord geweigerd. Dan maar klikken op "wachtwoord vergeten". Er wordt dan een mailtje naar het bijbehorende adres verzonden. Helaas kwam geen enkel mailtje aan en zat er ook niets in de spambox. Vandaag met AH gebeld. Volgens hun lag het aan Tele2. Die zou no-reply mailtjes weigeren. Vervolgens Tele2 gebeld: ligt niet aan ons. Het moet aan AH liggen. Ja, wat nu te doen.

Merkwaardig, we hebben beiden Tele2. Bij mij komen no-reply mailtjes zonder mankeren binnen bij mij partner ook, behalve die van AH.  Iemand hier ervaring mee en ook met een goede oplossing?

M.vr.gr. Kees

sjjoppy
door sjjoppy Apr 14, 2021 om 09:22
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Staat het ook niet op de webmail?
Misschien een idee om een Gmail of Outlook.com te installeren.
 Hier   zijn wat vragen en antwoorden te lezen.