to
door toosciere Jul 20, 2011 om 16:35
Huishouden & energie

Bankstel

als een bank niet voldoet na een paar maanden .kunnen ze je dan verplichten om met de bank terug te komen naar de winkel.om hem aldaar te beoordelen ?????

2328 15 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 20, 2011 om 17:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo toosciere,

Lijkt me niet de handigste manier.

Lees even de info bij Consuwijzer.

Wat zijn de klachten? En wie bedoel je met 'ze'?

to
door toosciere - Jul 20, 2011 om 18:27
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik bedoel de winkel waar ik hem heb gekocht.Daar beweren ze dat ik met het bankstel moet terugkomen.ik heb er nog nooit van gehoord. de klacht is dat hij al naar een paar maanden op 3 van de 5 zitplaatsen doorgezakt is.

edrick3
door edrick3 - Jul 20, 2011 om 18:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@toosvciere,

.....ik bedoel de winkel waar ik hem heb gekocht......
Ja, dat snap ik. Wélke zaak/firma?

to
door toosciere - Jul 20, 2011 om 18:33
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

bij jysk leiderdorp

edrick3
door edrick3 - Jul 20, 2011 om 18:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@toosciere,

Garantie en ruilen

De garantieperiode op al onze artikelen geldt voor 1 jaar. Bij gebreken heeft u als klant recht op een nieuw exemplaar of wij zorgen ervoor dat het artikel wordt gerepareerd.

Lees de info van consuwijzer wat te doen.
Schrijf een brief.

Adres hoofdkantoor:
JYSK BV Hoofdkantoor Velperweg 27 6824 BC Arnhem

Bel de klantenservice:
Tel. klantenservice 026 3552800

Mail de klantenservice:
klantenservice@jysk.com

Laat ze zelf maar komen kijken!!

to
door toosciere - Jul 20, 2011 om 18:45
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb al 2x met het hoofdkantoor gebeld en dan is het iedere keer dat ik zelf met de bank terug moet komen.ik woon ook 3 hoog daar komen ze hem ook niet ophalen. we moesten hem ook zelf naar boven brengen . ik heb echt heel veel spijt dat ik hem daar heb gekocht.

birdies
door birdies - Jul 20, 2011 om 18:53
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

.......we moesten hem ook zelf naar boven brengen ......... Dat is bij veel zaken zo. En als een leverancier het wel naar boven wil brengen, moet daar extra voor betaald worden.

Ik heb het vermoeden dat het een goedkope discounter is, klopt dat?

to
door toosciere - Jul 20, 2011 om 18:55
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik koop veel bij leen bakker en daar is het goedkoper om te laten bezorgen en die brengen hem ook boven en de service is veeeeeel beter. spijt dat ik hem daat niet heb gekocht . later zag ik dat ze hem daat ook hebben.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 20, 2011 om 19:08
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Een zeer slschte service, nu ik dit weet ga ik niet meer bij hijn kijken laat staan kopen, zoek wel ergens anders wat uit.
Bedankt voor de inlichtingen. Was net van plan in het weekeinde te gaan kijken. Ik woon n.l. in de buurt.

to
door toosciere - Jul 20, 2011 om 19:09
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

je kan beter bij leen bakker kijken ook voordelig en goede service

an
door anoniem80 - Jul 26, 2011 om 14:55
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Slechte service omdat de chauffeurs niet naar boven brengen?
Wat als deze ook ingehuurd worden, dan lopen de kosten toch uit de klauwen voor een bedrijf..

Het is heel normaal dat een bedrijf dan extra vraagt.

Wat wel raar is, is als je hem zelf moet terug brengen terwijl hun het bezorgd hebben. Dan moeten zij hem ook weer ophalen. Vreemd verhaal dit.

er
door ericw - Sep 1, 2011 om 13:14
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste,

Wanneer het transport is uitbesteed en je daar appart voor hebt betaald heeft dit niet zozeer met de bestelling van de bank te maken. De winkelier bemiddeld in het transport m.a.w. u dient het transport naar de winkel toe zelf te bekostigen. Een winkelier kan niet voor ieder wisse wasje in de auto springen om de "klacht" te bekijken daar het prijsniveau van de winkel dat niet toe laat. Weinig betalen is ook meer zelf doen om de klacht opgelost te krijgen.

Mvg, Eric

edrick3
door edrick3 - Sep 1, 2011 om 13:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@ericw,

Ben je op allerlei 'oude' topics aan het reageren?

gw
door gwdb - Dec 30, 2011 om 18:27
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb ook 2 bankjes van Jysk, ook met een probleem ben terug gegaan met de bankjes (is wel veel gedoe) maar heb gelijk een nieuwe ontvangen die nu al jaren ok is, bankjes waren ook wel erg goedkoop dus ik vond het wel OK om deze met een boedelbak met huif terug te brengen, maar ja je kan het ook nog vragen aan een medewerker van Jysk of hij wellicht langs kan komen, betere winkel dan Leen Bakker google maar eens op internet klachten Leen Bakker, zelfs een bank van 5500 euro levert men 2x verkeert uit

edrick3
door edrick3 - Dec 30, 2011 om 18:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@gwdb,

Wat heb je toch tegen Leen Bakker??

Slechte ervaringen?

Ook dit topic is al bijna 'verjaard'.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer