redrose
door redrose Sep 18, 2010 om 18:43
Huishouden & energie

Bedel gekocht

Hallo, ik heb bedel voor Pandora armband besteld, had dat al paar keer eerder gedaan, daar moet vooraf betaald worden en als hij op voorraad is krijg je bericht dat hij verstuurd is.
De bestelling is al op 6 september gedaan, kreeg volgende dag mail dat betaling binnen was, kreeg nu geen mail dat de bedel verzonden is, ook niet dat hij niet voorradig zou zijn.
Heb inmiddels al 4x email verstuurd maar krijg geen bericht terug.
Als ik naar de webiste ga kun je gewoon nog bestellen.
Ik weet niet of ik website hier kan vermelden.
Wie weet wat is beste kan doen.
Het is niet zo,n groot bedrag nl. 28,00 euro.
Maria

1325 15 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 18, 2010 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nou ja; 28 Euro is toch best een bedrag, hoor.
Ik wilde antwoorden: mailen.
Maar dat is dus al 4 x gedaan...
Misschien toch maar website vermelden hier, zodat anderen voor deze website gewaarschuwd zijn. ;)

ve
door verwijderd - Sep 18, 2010 om 19:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vooral leek hij mij betrouwbaar omdat ik al een paar besteld had.

www.pandora-winkel.nl

ve
door verwijderd - Sep 18, 2010 om 19:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Misschien, ik raad ook maar wat, dat er persoonlijke omstandigheden zijn, zoals in het ziekenhuis liggen, die ervoor zorgen dat dit gebeurt?
Want het is natuurlijk inderdaad vreemd, dat als er eerder wel goede zaken gedaan zijn met deze website, dat het dan zo plotseling zo loopt...

ve
door verwijderd - Sep 18, 2010 om 19:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

In heel de Benelux heeft Pandora-winkel op dit moment tevreden klanten.

Al onze medewerkers zetten zich in om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Op onze homepage onderaan vindt u extra informatie via de link "veel gestelde vragen"
Wij zijn binnenkort telefonisch bereikbaar, tot deze tijd kunt u ons uw vragen emailen


Met vriendelijke groeten

Dit staat er op de site, dus wegens ziekte zal het niet zijn, of alle medewerkers moeten ziek zijn geworden.

De medewerkers van Pandora-winkel Nederland

ve
door verwijderd - Sep 18, 2010 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja, vreemd....

ve
door verwijderd - Sep 18, 2010 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

redrose

Een internetkoop dient binnen 30 kalenderdagen te worden afgerond. Als je op 6 oktober nog niets hebt ontvangen dan heb je mogelijk een probleem. Heel vaak is dat een voorbode van een faillissement. Is dat niet het geval, dan dient de shop de aankoopsom binnen 30 dagen te restitueren.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Sep 18, 2010 om 22:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo read, de shop reageert helemaal niet, dus lijkt me dan ook moeilijk geld terug te vragen.
Ik heb in de laatste mail gevraagd als de bedel niet meer te leveren is dat ik gewoon geld terug wil, aangezien ze niet reageren zal dat ook niet lukken.
Ik weet niet of je gekeken hebt bij die website, maar je kunt er nog gewoon bestellen.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2010 om 06:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Probeer het eens met een (aangetekende)brief:

Pandora-winkel
Posbus 91173
3007 MD ROTTERDAM

Waarschijnlijk gaat het om een klein bedrijfje dat vanuit huis werkt ofzo, dus privé omstandigheden zou ik (nog) niet uitsluiten.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2010 om 08:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Allo redrose,

Bij deze winkel op de adres door jou opgegeven, heb ik al meerdere keren bedels besteld en altijd netjes ontvangen!
Na de betaling, duurt het meestal enkele weken voordat die thuis aangekomen is. Je heb pas de 6 september besteld en zou ik ff wachten...is net 13 dagen terug!
Mijn laatste bestelling van eind vorige jaar heb ik laten bezorgen naar Duitsland naar mijn dochter en het is zonder probleem gebeurd!

ve
door verwijderd - Sep 19, 2010 om 12:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo robert, ik heb er ook al paar maal besteld, en als de bedels op voorraad zijn had ik ze binnen 2 dagen in huis.
Ook heb ik ze eens een mail gestuurd met een vraag, gelijk dezelfde dag antwoord gekregen.
Als er iets niet op voorraad is krijg je gelijk bericht erover, ik hoor helemaal niks.
Jij hebt laatste bestelling eind vorig jaar gedaan, ik heb mijn laatste bestelling 3 weken geleden gedaan en gewoon binnen 2 dagen gekregen, dus er kan wel een en ander veranderd zijn de laatste 14 dagen.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2010 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

redrose

Geen communicatie geeft geen goed gevoel, maar ook zonder communicatie dient dit bedrijfje de aankkopsom voor 6 december te restitueren.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2010 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb 20 september weer een mail gestuurd en tot mij grote verassing kreeg ik een mail terug op 21 september met de mededeling dat er een overplaatsing was binnen het bedrijf en dat gaf opstartproblemen, dat al mijn mail in hun inbox zat en die pas 21 september geopend kon worden.
Op zich vind ik het wel slordig dat een bedrijf 14 dagen niet bereikbaar is maar je wel kunt bestellen.
Al met al is de bedel nu onderweg, toch nog goede afloop denk ik.
Zal het nog laten horen als hij gearriveerd is, dan is dit gewoon weer een bedrijf waar je kunt bestellen. (ik ben erg mild hoor haha).

ve
door verwijderd - Sep 22, 2010 om 19:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo allemaal

ik heb de bedel ontvangen en bedankt voor de reacties.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2010 om 19:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo redrose,

Zo zie je maar weer: geduld is een schone zaak. ;-)

ve
door verwijderd - Oct 5, 2010 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo edrick3
dit was geen kwestie van geduld maar een fout bij de winkelier, als u iets besteld en de volgende dag wordt er gemeld dat betaling is ontvangen en bedel verstuurd wordt, en dan paar weken niks horen is dat volgens mij fout van winkelier, die had er toch voor moeten zorgen dat er een mededeling werd gedaan dat er problemen zijn met internet.
Zo ga je toch van alles denken als er nergens op gereageerd wordt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer