Bedel gekocht
Hallo, ik heb bedel voor Pandora armband besteld, had dat al paar keer eerder gedaan, daar moet vooraf betaald worden en als hij op voorraad is krijg je bericht dat hij verstuurd is.
De bestelling is al op 6 september gedaan, kreeg volgende dag mail dat betaling binnen was, kreeg nu geen mail dat de bedel verzonden is, ook niet dat hij niet voorradig zou zijn.
Heb inmiddels al 4x email verstuurd maar krijg geen bericht terug.
Als ik naar de webiste ga kun je gewoon nog bestellen.
Ik weet niet of ik website hier kan vermelden.
Wie weet wat is beste kan doen.
Het is niet zo,n groot bedrag nl. 28,00 euro.
Maria
Nou ja; 28 Euro is toch best een bedrag, hoor.
Ik wilde antwoorden: mailen.
Maar dat is dus al 4 x gedaan...
Misschien toch maar website vermelden hier, zodat anderen voor deze website gewaarschuwd zijn. ;)
Misschien, ik raad ook maar wat, dat er persoonlijke omstandigheden zijn, zoals in het ziekenhuis liggen, die ervoor zorgen dat dit gebeurt?
Want het is natuurlijk inderdaad vreemd, dat als er eerder wel goede zaken gedaan zijn met deze website, dat het dan zo plotseling zo loopt...
In heel de Benelux heeft Pandora-winkel op dit moment tevreden klanten.
Al onze medewerkers zetten zich in om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Op onze homepage onderaan vindt u extra informatie via de link "veel gestelde vragen"
Wij zijn binnenkort telefonisch bereikbaar, tot deze tijd kunt u ons uw vragen emailen
Met vriendelijke groeten
Dit staat er op de site, dus wegens ziekte zal het niet zijn, of alle medewerkers moeten ziek zijn geworden.
De medewerkers van Pandora-winkel Nederland
redrose
Een internetkoop dient binnen 30 kalenderdagen te worden afgerond. Als je op 6 oktober nog niets hebt ontvangen dan heb je mogelijk een probleem. Heel vaak is dat een voorbode van een faillissement. Is dat niet het geval, dan dient de shop de aankoopsom binnen 30 dagen te restitueren.
ReadAC.
Hallo read, de shop reageert helemaal niet, dus lijkt me dan ook moeilijk geld terug te vragen.
Ik heb in de laatste mail gevraagd als de bedel niet meer te leveren is dat ik gewoon geld terug wil, aangezien ze niet reageren zal dat ook niet lukken.
Ik weet niet of je gekeken hebt bij die website, maar je kunt er nog gewoon bestellen.
Probeer het eens met een (aangetekende)brief:
Pandora-winkel
Posbus 91173
3007 MD ROTTERDAM
Waarschijnlijk gaat het om een klein bedrijfje dat vanuit huis werkt ofzo, dus privé omstandigheden zou ik (nog) niet uitsluiten.
Allo redrose,
Bij deze winkel op de adres door jou opgegeven, heb ik al meerdere keren bedels besteld en altijd netjes ontvangen!
Na de betaling, duurt het meestal enkele weken voordat die thuis aangekomen is. Je heb pas de 6 september besteld en zou ik ff wachten...is net 13 dagen terug!
Mijn laatste bestelling van eind vorige jaar heb ik laten bezorgen naar Duitsland naar mijn dochter en het is zonder probleem gebeurd!
Hallo robert, ik heb er ook al paar maal besteld, en als de bedels op voorraad zijn had ik ze binnen 2 dagen in huis.
Ook heb ik ze eens een mail gestuurd met een vraag, gelijk dezelfde dag antwoord gekregen.
Als er iets niet op voorraad is krijg je gelijk bericht erover, ik hoor helemaal niks.
Jij hebt laatste bestelling eind vorig jaar gedaan, ik heb mijn laatste bestelling 3 weken geleden gedaan en gewoon binnen 2 dagen gekregen, dus er kan wel een en ander veranderd zijn de laatste 14 dagen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer