sa
door sasewat Jul 2, 2013 om 11:48
Huishouden & energie

Biologische afbreekbare verpakking

Bestaat er ook een verpakking waar men eten, fruit etc. in kan verpakken welke geheel biologisch afbreekbaar is.
Ik heb een keer in een Kassa uitzending gezien dat er biologisch afbreekbare bloempotten waren.
Wie kan mij aan eventuele adressen van fabrikanten of producten helpen.

549 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 2, 2013 om 11:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien dit?

tenormin
door tenormin - Jul 2, 2013 om 14:18
16836 Antwoorden / 108 Vragen

sasewat, misschien klik of lees hier eens wat:
hier. De afbreekbare bloempotten c.q. vazen heb ik in een gewone winkel al gezien, al is dit nog geen gemeengoed.

sa
door sasewat - Jul 2, 2013 om 15:16
5 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 2 jul 2013, 11:57]Misschien dit?

Geweldig bedankt voor uw reactie, dit is precies wat ik zocht.

sa
door sasewat - Jul 2, 2013 om 15:17
5 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 2 jul 2013, 11:57]Misschien dit?

Hartelijk bedankt voor uw reactie, hier kan ik wat mee dit is wat ik zocht...geweldig !!