keysersoza
door keysersoza Oct 22, 2013 om 11:06
Huishouden & energie

C&A Online Shop - Waardeloze Klantenservice

Graag wil ik iedereen waarschuwen om niet in zee te gaan met de C&A online Shop. Ik heb op 01 oktober een bestelling bij C&A Online Shop geplaatst en direct betaald. Op 02 oktober krijg ik van C&A Online een mail dat mijn bestelling verstuurd is naar de vervoerder met traceercode. In dit geval via Kiala. Ik had aangegeven dat ik het pakket via een Kiala afhaalpunt in mijn woonplaats wilde ontvangen. Op 03 okt kijk ik op de Kiala Website en zie dat het pakket bij Kiala is aangekomen en dat het getransporteerd wordt naar mijn aangegeven Kiala afhaalpunt. Op 5 okt staat er bij Kiala dat het pakket naar een ander Kiala afhaalpunt in mijn woonplaats getransporteerd word. Waarom dit is gebeurd, staat er niet bij. Op 7 okt staat er bij Kiala dat het pakket nog altijd onderweg is. Als ik nu vandaag kijk op 22 okt staat dit er nog altijd. Ik heb ook bij Kiala nagevraagd, maar die weten zelf niet wat er met het pakket is, of waar het gebleven is. Deze verwijzen mij weer terug naar C&A Online Shop. Je wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd en aan het lijntje gehouden door beide organisaties!!!
Bij de C&S Online shop staat dat als je na 7 dagen geen bericht krijgt van je pakket, dit direct moet doorgeven aan hen. Heb ik gedaan via een mail want via het 0900 nummer zijn ze niet bereikbaar. Krijg je een bandje te horen wat het allemaal kost en daarna wordt de verbinding verbroken. Dat kan je diverse malen herhalen maar het is mij niet gelukt om telefonisch contact te krijgen met C&A Online Shop. Erg slechte service dus al. Na het versturen van de mail kreeg ik na 2 dagen eindelijk antwoord dat ze een postonderzoek hadden opgestart en dat ik geduld moest opbrengen. We waren nu al 9 dagen verder na de verzending van mijn bestelling. Het was een bestelling die ik dringend nodig had ivm een feest. Na die 9 dagen was het te laat en wilde ik het pakket eigenlijk niet meer hebben.
Wederom op 10 okt een mail gestuurd dat ik niet wilde wachten op het postonderzoek, maar dat ik mijn geld wilde terug hebben zodat ik ergens anders iets kon kopen. Daar werd wederom niet op gereageerd en nadat ik weer 3 dagen later een mail stuurde met het verzoek om info kreeg ik een mail dat het pakket op 02 okt verstuurd was naar de vervoerder Kiala en dat ik daar maar moest navragen.
Ik heb toen nogmaals een mail gestuurd en gedreigd met geschillencommissie en rechtsbijstandverzekering en daarna kreeg ik op 16 okt het formulier voor de voorlopige teruggaaf betaling. Dat heb ik meteen ingevuld en opgestuurd op 16 okt. Maar je kan het bijna raden, tot op heden niets meer gehoord of vernomen van C&A Online Shop. En mijn geld is na 21 dagen nog altijd niet terug gestort.
Dus op deze manier doet C&A Online Shop aan klantenservice. Dus helemaal niets. Het zijn onprofessionele mensen die hun beloftes niet waar maken en de mensen die netjes betaald hebben en hun bestelling niet geleverd krijgen gewoon laten stikken. Nu moet ik achter mijn geld aan gaan voor een bestelling die ik nooit geleverd heb gekregen.
Ik wil iedereen dus waarschuwen voor de schandelijke praktijken van deze webshop. Bezint voordat je begint om iets te kopen bij C&A Online Shop. Wees gewaarschuwd.

2495 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Oct 22, 2013 om 11:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

C & A heeft 30 dagen de tijd na uw verzoek om het geld terug te storten. Dus nog even geduld.

keysersoza
door keysersoza - Oct 22, 2013 om 12:04
6 Antwoorden / 4 Vragen
0

Gaat zich niet alleen om de terugbetaling van het geld. Gaat om de incompetentie van de medewerkers van de klantenservice. Die dan weer dit en de andere keer weer wat anders vertellen. De slechte bereikbaarheid via telefoon. Het late reageren op mails. Gewoon waardeloze serviceverlening. Als je een online verkoop opstart en in je voorwaarden pretendeert goede service te verlenen, dan moet je je daar ook aan houden. En niet op zo een manier met je betalende klanten omgaan.En het is ronduit belachelijk dat ik zolang op mijn geld moet wachten. Zeker omdat er niets geleverd is door die net zo'n grote prutsers van Kiala. Ik heb er geen goed woord meer voor over. Voor mij hebben ze helemaal afgedaan.

tijger1
door tijger1 - Oct 22, 2013 om 12:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Duidelijk.

li
door lindak - Sep 25, 2014 om 13:17
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat is toch van Wehkamp tegenwoordig?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer