keysersoza
door keysersoza Oct 22, 2013 om 11:06
Huishouden & energie

C&A Online Shop - Waardeloze Klantenservice

Graag wil ik iedereen waarschuwen om niet in zee te gaan met de C&A online Shop. Ik heb op 01 oktober een bestelling bij C&A Online Shop geplaatst en direct betaald. Op 02 oktober krijg ik van C&A Online een mail dat mijn bestelling verstuurd is naar de vervoerder met traceercode. In dit geval via Kiala. Ik had aangegeven dat ik het pakket via een Kiala afhaalpunt in mijn woonplaats wilde ontvangen. Op 03 okt kijk ik op de Kiala Website en zie dat het pakket bij Kiala is aangekomen en dat het getransporteerd wordt naar mijn aangegeven Kiala afhaalpunt. Op 5 okt staat er bij Kiala dat het pakket naar een ander Kiala afhaalpunt in mijn woonplaats getransporteerd word. Waarom dit is gebeurd, staat er niet bij. Op 7 okt staat er bij Kiala dat het pakket nog altijd onderweg is. Als ik nu vandaag kijk op 22 okt staat dit er nog altijd. Ik heb ook bij Kiala nagevraagd, maar die weten zelf niet wat er met het pakket is, of waar het gebleven is. Deze verwijzen mij weer terug naar C&A Online Shop. Je wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd en aan het lijntje gehouden door beide organisaties!!!
Bij de C&S Online shop staat dat als je na 7 dagen geen bericht krijgt van je pakket, dit direct moet doorgeven aan hen. Heb ik gedaan via een mail want via het 0900 nummer zijn ze niet bereikbaar. Krijg je een bandje te horen wat het allemaal kost en daarna wordt de verbinding verbroken. Dat kan je diverse malen herhalen maar het is mij niet gelukt om telefonisch contact te krijgen met C&A Online Shop. Erg slechte service dus al. Na het versturen van de mail kreeg ik na 2 dagen eindelijk antwoord dat ze een postonderzoek hadden opgestart en dat ik geduld moest opbrengen. We waren nu al 9 dagen verder na de verzending van mijn bestelling. Het was een bestelling die ik dringend nodig had ivm een feest. Na die 9 dagen was het te laat en wilde ik het pakket eigenlijk niet meer hebben.
Wederom op 10 okt een mail gestuurd dat ik niet wilde wachten op het postonderzoek, maar dat ik mijn geld wilde terug hebben zodat ik ergens anders iets kon kopen. Daar werd wederom niet op gereageerd en nadat ik weer 3 dagen later een mail stuurde met het verzoek om info kreeg ik een mail dat het pakket op 02 okt verstuurd was naar de vervoerder Kiala en dat ik daar maar moest navragen.
Ik heb toen nogmaals een mail gestuurd en gedreigd met geschillencommissie en rechtsbijstandverzekering en daarna kreeg ik op 16 okt het formulier voor de voorlopige teruggaaf betaling. Dat heb ik meteen ingevuld en opgestuurd op 16 okt. Maar je kan het bijna raden, tot op heden niets meer gehoord of vernomen van C&A Online Shop. En mijn geld is na 21 dagen nog altijd niet terug gestort.
Dus op deze manier doet C&A Online Shop aan klantenservice. Dus helemaal niets. Het zijn onprofessionele mensen die hun beloftes niet waar maken en de mensen die netjes betaald hebben en hun bestelling niet geleverd krijgen gewoon laten stikken. Nu moet ik achter mijn geld aan gaan voor een bestelling die ik nooit geleverd heb gekregen.
Ik wil iedereen dus waarschuwen voor de schandelijke praktijken van deze webshop. Bezint voordat je begint om iets te kopen bij C&A Online Shop. Wees gewaarschuwd.

2495 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 22, 2013 om 11:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

C & A heeft 30 dagen de tijd na uw verzoek om het geld terug te storten. Dus nog even geduld.

keysersoza
door keysersoza - Oct 22, 2013 om 12:04
6 Antwoorden / 4 Vragen

Gaat zich niet alleen om de terugbetaling van het geld. Gaat om de incompetentie van de medewerkers van de klantenservice. Die dan weer dit en de andere keer weer wat anders vertellen. De slechte bereikbaarheid via telefoon. Het late reageren op mails. Gewoon waardeloze serviceverlening. Als je een online verkoop opstart en in je voorwaarden pretendeert goede service te verlenen, dan moet je je daar ook aan houden. En niet op zo een manier met je betalende klanten omgaan.En het is ronduit belachelijk dat ik zolang op mijn geld moet wachten. Zeker omdat er niets geleverd is door die net zo'n grote prutsers van Kiala. Ik heb er geen goed woord meer voor over. Voor mij hebben ze helemaal afgedaan.

tijger1
door tijger1 - Oct 22, 2013 om 12:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Duidelijk.

li
door lindak - Sep 25, 2014 om 13:17
3 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is toch van Wehkamp tegenwoordig?