Co
door Corry post Mar 21, 2024 om 17:43
Huishouden & energie

Cashback L,Or Barista

Heb een L,or barista koffie  machine gekocht  met een cashback actie, heb binnen de actie tijd de aankoop gedaan en binnen de aangegeven tijd de aankoopbon gestuurd .
echter geen cashback ontvangen, na veel moeite een klanten service gevonden, waar ik mijn klacht heb neergelegd.
ik kreeg als antwoord dat mijn gegevens waren verwijderd om privacy redenen.
en ze niets meer voor me konden doen,

hetzelfde heeft mijn zoon ook mee gemaakt hij waarschuwde me al , reken er maar niet opdat je de cashback terug krijgt, zulke actie werken niet.
mvg Corry

3263 8 Rapporteer
Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Mar 21, 2024 om 17:51
2069 Antwoorden / Vragen

Fraai, en het vervelende is dat u het apparaat daar waarschijnlijk niet heeft gekocht en uw leverancier ook niets voor u kan betekenen.

br
door brui0929 - Mar 21, 2024 om 17:55
635 Antwoorden / 10 Vragen

Heeft u een van de deelnemende modellen gekocht zie de site van L,Or. Het is mogelijk om per post of digitaal in te sturen. Stuur mee het aankoopbewijs en de streepjes code. Bij welke deelnemende winkel of webshop heeft u de aankoop gedaan. Het is mogelijk dat winkels uitgesloten worden van deelname.

mahadma
door mahadma - Mar 21, 2024 om 19:42
11544 Antwoorden / 51 Vragen

U krijgt pas uw cash-back als u voldoet aan de voorwaarden.

Meestal moet je een deel van de verpakking, barcode, uitknippen, alle info van u vermelden en het geheel, dus ook aankoopbewijs, op tijd naar het juiste adres sturen. Dat kan ook een kantooradres elders zijn wat deze cashback voor de betreffende firma uitvoerd.

U heeft zo ik lees alleen de aankoopbon teruggestuurd, en dàt is meestal niet voldoende, een deel van de verpakking wordt er vaak meegevraagd.
De acties werken zeker wel, vaak gedaan maar u moet zich wel aan de regels houden, klopt er iets niet, ontbreekt er wat, dan geen cashback. Ook zijn er geselecteerde verkoop adressen en modellen die er aan meedoen.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 21, 2024 om 20:40
7195 Antwoorden / 3 Vragen

•Aanbieding beperkt tot één aanvraag per huishouden (dezelfde naam, dezelfde email of dezelfde BIC / IBAN)
•U ontvangt de cashback via bankoverschrijving binnen de 6 weken na ontvangst van uw aanvraag
•De aanbieding is alleen geldig op volgende modellen LM9012/00, LM9012/20, LM9012/50 en LM9012/60.
•L’OR Espresso betaalt je het verschil tussen het machine bedrag op het kassaticket en promoprijs van 79,00€ terug, tot een maximum van 40,99€ terugbetaald. De consumentenprijs wordt bepaald door de retailer.
•Deze aanbieding geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan in België of Groot-Hertogdom Luxemburg in de periode van 03 april tot en met 28 mei 2023
•Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen (in retail/winkelpunt of via www.lorespresso.com webshop)
•Aanvragen voor de cashback kunnen worden ingediend tot en met 11/06/2023 via de website www.lorespresso.com
•Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen
•Enkel het originele kassa ticket/factuur wordt als bewijs geaccepteerd. Aankooporders, garanties of andere schrijven worden niet als bewijs geaccepteerd
•Elke aanvraag onleesbaar of onvolledig, verzonden na de deadline of waarvan de vereiste elementen zijnde aankoopdatum, prijs machine inclusief BTW en de tekst van het betreffende product niet zijn omcirkeld, wordt als ongeldig beschouwd
•De verzamelde informatie wordt voor het beheer van de operatie opgeslagen door Jacobs Douwe Egberts BE voor onze provider HighCo Data. JDE zal de verzamelde informatie bewaren tot de afloop van de campagne. HighCo zal de verzamelde informatie gedurende 1 jaar bewaren
•Als u meer informatie wilt over de bescherming van uw persoonlijke gegevens, verwijzen we u door naar  www.lorespresso.com/nl_be/privacybeleid-be
•De deelnemers geven de machtiging aan het organiserende bedrijf of zijn provider om controles uit te voeren met betrekking tot hun identiteit en/of hun aankoop. Elke valse of onjuiste indicatie leidt tot de onmiddellijke ongeldigheid van de cashback aanvraag
•JDE behoudt zich het recht de actie te wijzigen
•JDE adviseert het originele aankoopbewijs te bewaren voor garantiedoeleinden
•Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor meer informatie: 0800 98 433 (alleen lokale oproepen voor België).

mo
door mof - Mar 23, 2024 om 10:43
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Als u de aankoopbon niet meer heeft dan lijkt het onbegonnen werk nog iets van uw geld terug te rkijgen.

ro
door ronny530 - Mar 23, 2024 om 12:28
2784 Antwoorden / 41 Vragen

Om voor de cashback actie in aanmerking te komen dient u het apparaat op uw naam te registreren en de scan van de aankoopbon up te loaden ook wordt u gevraagd om uw rekeningnummer te vermelden om de cashback te ontvangen. Dit doet u online op de aangeven website en niet door de aankoopbon op te sturen.
Cashback acties zijn wel degelijk voordelig maar het is wel zaak om de juiste procedure te volgen die stapsgewijs op de website doorlopen moeten worden.
Als u het apparaat niet op uw naam geregisteert heeft zijn u gegevens ook niet bekend want alleen de aankoopbon verzenden is geen bewijs dat u daadwerkelijk het apparaat aangekocht heeft.

na
door nammko - Mar 23, 2024 om 17:58
28 Antwoorden / 3 Vragen

Ik had kortgeleden ook een L'Or Barista koffieapparaat gekocht en heb keurig de cashback op mijn rekening gestort gekregen + nog een doos met koffiecups. Ik was er erg blij mee. Ik had contact via dit e-mailadres: lor@consumercare.info
Misschien heb je hier wat aan.