annawerners
door annawerners Jan 19, 2013 om 19:41
Huishouden & energie

Een Vara-werver aan de deur?!

Ha, ha, ha, zie ik net bij Kassa de reclame voor de sticker Geen Verkoper aan de deur (of zoiets)..... Laat ik nou net 'Frank van de Vara' aan de deur te hebben gehad. Hij kwam me, overigens met succes, bijzonder lid maken van de Vara voor € 5,75 t/m mei 2014. Als ik nou die sticker had gehad hadden jullie een lid minder gehad! Maar wel apart hoor Vara: wel zo'n sticker promoten, maar zelf mensen langs de deuren sturen! Hoe kan dat?

717 3 Rapporteer

freya
door freya - Jan 19, 2013 om 20:11
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Tja, 'Kassa' en de afdeling 'Ledenwerving' zijn twee verschillende afdelingen....

(Iets met linkerhand en rechterhand en het ook niet meer weten.....)

Freya

dearagain
door dearagain - Jan 19, 2013 om 20:23
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*je kan alsnog de sticker bestellen:

Bestel gratis Kassa's Bel-Niet-Aan-sticker!
Wilt u de sticker 'Nee! Verkopers niet welkom!' sticker bestellen? Dat kan! Om de sticker te ontvangen, doet u het volgende:

Schrijf op een envelop uw eigen naam en adres. Plak op deze envelop ook een postzegel! Stuur deze envelop, in een andere envelop, naar:

VARA Kassa
Onder vermelding van stickeractie
Postbus 3000
1200 CZ Hilversum

We doen ons best u de sticker zo snel mogelijk toe te sturen. Door de enorme hoeveelheid aanvragen, kan het even duren. We vragen uw geduld daarvoor. Het is ook mogelijk hier de sticker te downloaden.

annawerners
door annawerners - Jan 20, 2013 om 13:30
5 Antwoorden / 3 Vragen

Freya bedankt voor de reactie, Het is me nu ook duidelijk dat Kassa en Vara-ledenwerving twee dingen zijn, maar het blijft frappant!
En Dearagain uw reactie is wel érg 'net doen of er niets aan de hand is'. Dat ik die sticker alsnog kan bestellen is mij ook wel bekend.