ri
door rijksonnega Feb 20, 2006 om 20:29
Huishouden & energie

ENECO

Volgens de krantenberichten mogen de energie-prijzen met max 15% stijgen, wat doet ENECO: ik ben 6 maanden per jaar op mijn adres ik betaalde aan electriciteit € 81 per maand, ENECO verhoogd nu dit bedrag (ZONDER DAT DE METERSTAND IS OPGENOMEN) naar € 120 per maand, op een telefoontje naar de klantenservice wordt je doorverbonden en doorverbonden en doorverbonden, dan maar een e-mail, echter daar wordt niet op gereageerd.

ZO DOEN WE DAT BIJ ENECO.

334 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 20, 2006 om 20:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit lijkt mij meer een onderwerp voor de forums......

Hutch

ve
door verwijderd - Feb 21, 2006 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

weer z'n onnozel hutch antwoord

ve
door verwijderd - Oct 28, 2006 om 23:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik dit zo lees, zie ik geen vraag staan. Alleen een stelling. Dus behoort dit thuis bij de forums en niet bij "vraag & beantwoord".

"weer z'n onnozel hutch antwoord"

Peter (alias .........),

je bent toch niet op je teentjes getrapt, of......

Zelf breng je ook een x-aantal stellingen naar voren, bij "vraag & beantwoord", die hier dus niet thuis horen. Daar zijn de forums voor.

Buiten dat, heb je dit zelf ook al in de gaten: Opvoeding

Hutch

ve
door verwijderd - Oct 28, 2006 om 23:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar de website van Eneco, meld je aan voor 'Mijn Eneco'. Je krijgt dan een brief thuis met een inlogwachtwoord. Dan kun je online je maandbedrag wijzigen. Is dit wat je bedoelt?