kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 12:47
Huishouden & energie

Energie direct

klachten over energie direct is het echt erg of kan het nog erger met deze firma die ook al een direct pay heeft als natrapper.

4501 16 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 8, 2017 om 12:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen idee wat een natrapper is. Stap over naar een andere energieboer als u niet tevreden bent.

kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 15:47
252 Antwoorden / 68 Vragen

lees verderop

ho
door holy53 - Aug 8, 2017 om 12:56
68 Antwoorden / 1 Vragen

Nog nooit problemen met deze maatschappijgehad. Premie wordt met incasso afgeschreven. Dus altijd op tijd.
Met Directpay krijg je toch pas te maken na betalingsproblemen?

tijger1
door tijger1 Aug 8, 2017 om 13:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Premie? Het is geen verzekering.

ho
door holy53 Aug 9, 2017 om 16:30
68 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor je tip! Daar kan ik wat mee

kamphuysen
door kamphuysen - Aug 8, 2017 om 13:01
252 Antwoorden / 68 Vragen

er is geleverd er is opgezegd, er komen fantastische na heffingen je voldoet ze met ach ja,,dan komt er nog 1 achteraan je wilt opheldering dat komt niet dan daarna direct pay een onderdeel van ze dat is een bedrijf een firma die schulden koopt dat is zo heet dat schulden vermarkten..duidelijk nu ? en dat noemen we toch wel natrapper..kijk is op google bij energie direct klachten ..

he
door henk51 Jan 15, 2018 om 17:59
90 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gok net zoveel als Nuon Eneco Oxxio etc.
Hetgaat bij iedereen wel eens mis.
Aantal klachten zegt niet zoveel 100 klachten bij 1000.000 klanten is minder urgent dan 100 klachten bij 1000 klanten dat is 10%.

groeten Henk

tijger1
door tijger1 - Aug 8, 2017 om 13:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou niet weten waarom ik naar klachten over hen zou moeten zoeken.

Als u op de juiste wijze opgezegd hebt, krijgt u een afrekening en die moet uiteraard betaald worden.

Dat is bij elke energieboer zo. En als u niet betaalt, krijgt u te maken met een incassobureau.

ho
door holy53 Aug 9, 2017 om 16:34
68 Antwoorden / 1 Vragen

Is toch geen energieboer? Misschien energiebedrijf of zo?

Cookies
door Cookies - Aug 8, 2017 om 13:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Naheffingen komen er als 1) er te weinig voorschot is betaald en 2) je de overeenkomst te vroeg ontbindt.

DOOR KAMPHUYSEN - 8 AUG. 2017 OM 13:01
250 ANTWOORDEN / 67 VRAGEN

er is geleverd er is opgezegd, er komen fantastische na heffingen je voldoet ze met ach ja,,dan komt er nog 1 achteraan je wilt opheldering dat komt niet dan daarna direct pay een onderdeel van ze dat is een bedrijf een firma die schulden koopt dat is zo heet dat schulden vermarkten..duidelijk nu ? en dat noemen we toch wel natrapper..kijk is op google bij energie direct klachten ..

Ge
door Genee - Aug 8, 2017 om 13:26
1509 Antwoorden / 1 Vragen

U zult misschien gelijk hebben maar u geeft zo weinig informatie, wat moeten wij hiermee?
Heeft u een opzegboete gekregen en daarna nog een afrekening van afgenomen energie?

kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 15:46
252 Antwoorden / 68 Vragen

lees verderop

Ge
door Genee Aug 8, 2017 om 15:52
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Maar als er een schuld is moet u toch eerst aanmaningen krijgen?

kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 16:17
252 Antwoorden / 68 Vragen

neen geen aanmaningen of waarschuwen niets van dat alles..plots een andere firma de schulden waren door verkocht nou das lekker..neen hoor geen berichten alleen gelijk die andere firma waar de schulden ....aan zijn verkocht en dan sta je daar ...huhhh..

Ge
door Genee Aug 8, 2017 om 16:31
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Is het nu helemaal opgelost met Direct pay services?

emcede
door emcede - Aug 8, 2017 om 14:16
960 Antwoorden / 4 Vragen

Het loket 'Pleur maar raak' is tot nader order gesloten. Als u een vraag heeft bent u van harte welkom.

kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 15:46
252 Antwoorden / 68 Vragen

lees verderop

kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 15:49
252 Antwoorden / 68 Vragen

en denk is na bakra voordat je rutte woordjes gebruikt gaverd..het is een ernstige zaak dit want zo zie je dat je vreselijk geflest wordt door een stelletje makamba,s

costnix
door costnix Aug 8, 2017 om 18:05
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik schrijf u een orale behandeling met mollis fullonum voor. Te gebruiken voordat u iets post.

kamphuysen
door kamphuysen - Aug 8, 2017 om 15:40
252 Antwoorden / 68 Vragen

<!--[endif]-->
Vordering Is DOORVERKOCHT !! maar energie direct zorgt er eerst zelf voor dat er een gemaakte [door hen zelf]  openstand is door geld terug te storten op je rekening, een dag daarna verkopen ze de [[]] vordering [[]] door aan DIRECT PAY in gewoon Nederland DIREKTBETALEN ! en wassen hun handen verder in onschuldig water. Lees dat ze zeggen we zijn NU niet meer de eigenaar van de schulden..Heel erg handig ze ""verkopen"" energie en daarna verkopen ze je ziel erbij..

Beste heer mevrouw

Naar aanleiding van uw e-mails stuur ik u deze e-mail.

In uw e-mail vraagt u voor nadere toelichting omtrent UW VORDERING !

Ik kan u mededelen dat uw vordering reeds aan een externe partij, Direct Pay Services B.V. is verkocht. Hierdoor is energiedirect.nl niet meer de eigenaar van deze vordering en kan hierdoor ook uw vragen hierover niet in behandeling nemen.

Uw vragen hierover kunt u aan Direct Pay Services B.V. stellen.

De contactgegevens van Direct Pay Services B.V. zijn als volgt:

Postadres:Postbus 379, 2990 AJ Barendrecht

Telefoonnummer: 0180-691650

E-mailadres:service@directpay.nl

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben en wens u nog een fijne dag toe.

Vragen?

Bekijk de veelgestelde vragen op www.energiedirect.nl/klantenservice.

Wist je dat je ons ook kunt bereiken via Facebook (www.facebook.nl/energiedirect.nl) en Twitter (@energiedirect)?

Met vriendelijke groet,

Energiedirect.nl Klantenservice

costnix
door costnix Aug 8, 2017 om 18:11
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ergert u zich groen (en geel)?

tijger1
door tijger1 - Aug 8, 2017 om 15:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan moet die vordering dus wel een flinke tijd openstaan voordat ze dat doen.

kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 16:12
252 Antwoorden / 68 Vragen

Neen dat is niet zo de vordering bestond namelijk niet.Bij het oversluiten naar een ander firma, u weet wel zo rond de jaarwisseling is het de sport van wisselingen van en naar andere leveranciers zo zit de wereld in elkaar tegenwoordig, waren er geen problemen behalve dan dat er forse buitensporige naheffingen naar binnen rolden, okay gewoon betaald en op een gegeven moment is dat ontspoord ze bleven met nieuwe nota,s komen en dat kwam omdat er toevallig net geen goede afstemming was met de opvolgende leverancier, dus ik had twee leveranciers dus..ik storneerde de ''oude'' dus energie direct met de vraag kijken jullie is even fijn jullie admin na? later betaalde ik een deel van de gestorneerd bedragen, en u snapt het al we zaten al eind july 2017 nog was het niet in orde we betaalden nog 1 maand en ja hoor ze betalen dat terug een dag of twee later en ja hoor ze ''verkopen de schuld,,waarvan we zeggen dat was geen vordering maar een herstel op gemaakte fouten door de energie leverancier niet veroorzaakt door een gewone klant. en dan deze film..in ieder geval is duidelijk dat je gegevens worden doorverkocht en je hebt dan het nakijken zegt deze firma, maar dat is bevreemdend een opgemaakt versie van een slapstick.

panter22
door panter22 Aug 8, 2017 om 20:03
6599 Antwoorden / Vragen

Zo'n sport is het niet en gezien de ellende die je nu hebt met die sport, kun je er maar beter mee ophouden.

hansje klein
door hansje klein - Aug 8, 2017 om 16:00
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik heb hier ècht géén nòg GROOOTERE woorden voor ...

kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 16:21
252 Antwoorden / 68 Vragen

leg uit

hansje klein
door hansje klein Aug 8, 2017 om 16:26
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Uitleg ...

Misschien scrolt twee posts naar boven om uw eigen tekst eens te bekijken?

kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 17:50
252 Antwoorden / 68 Vragen

is uw bewering overzees, dan heeft u toch de verkeerde leverancier

costnix
door costnix Aug 8, 2017 om 21:01
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het is groen en het heeft grote witte letters.

tijger1
door tijger1 - Aug 8, 2017 om 16:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, ja, overstappen eind van het jaar. Niet goed afwikkelen, storneren. Het is nu wel augustus. Dan vraagt u om ellende.

Maar er is een geschillencommisie. Leg daar uw klacht voor

aurora1
door aurora1 - Aug 8, 2017 om 17:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als ik uw toelichting verderop lees, dan heeft u zelf deze ellende veroorzaakt. U zult het dus zelf moeten oplossen.
Ik begrijp niet wat die ene mopper/klaagregel hier moet en zonder een vraag.
Wat u bedoelt met natrapper is me ook volkomen onduidelijk.

kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 17:57
252 Antwoorden / 68 Vragen

een natrapper gevoel is dat je feitelijk zelf de zaken goed afwerkt door van de ene naar de andere electra leverancier te gaan, dan volgt een dubbele fakturatie de twee firma,s hebben nml geen communicatie gehad op de goede manier, ik brei het zelf recht en dan..ja dan volgt een situatie die uit de hand loopt..er komen rekeningen die gestorneerd gaan worden, zou u twee leveranciers willen waardoor je meters opdikken...?   ene ''schuld die er niet eens is want de rekeningen waren voldaan, echter ze boeken het glashard retour daarna verkopen ze..etc etc..verkopen'' dat is wat anders dan de kland goed afhelpen de deur uit met tot ziens aub klant..?? , snappen ju;lie het eindelijk // zucht........i

costnix
door costnix Aug 8, 2017 om 18:08
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik adviseer een nieuw toetsenbord. De hoofdletters en de returntoets zijn defect!

aurora1
door aurora1 Aug 8, 2017 om 18:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En ik zou, als u toch bezig bent, ook maar eens een cursus volgen voor fatsoenlijk taalgebruik gezien een reactie van u ergens hierboven.
Van ook uw vorige (non-)vragen vind ik dat u nogal zeurt en klaagt. Als u betalingsachterstanden heeft zullen die betaald moeten worden en met storneren maakt u het alleen maar erger en worden schulden uit handen gegeven.
Steek uw hand in eigen boezem en geef niet anderen de schuld. Verder zijn we hier niet voor klaagverhalen.

kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 19:52
252 Antwoorden / 68 Vragen

Verder zijn we,,,,,,,,,,.<? WE ? hebben we een bedrijf werkloos soms of bijstand of erger..? ergens de veluwe oosten

kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 19:54
252 Antwoorden / 68 Vragen

Antwoorden: 10665 ach ja zie het al tijd te veel..

kamphuysen
door kamphuysen Aug 8, 2017 om 20:07
252 Antwoorden / 68 Vragen

Bestand:Aurora1.jpg - Wikipedia

nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Aurora1.jpg
This image or media file contains material based on a work of a National Park Service employee, created as part of that person's official duties. As a work of the ...

en zo velen volgens aurora,s de bijdehante BEDWETER.. OVERALL A WORD OVERALL HE KNOWS BETTER, AND OVERALL HE DO HAVE A LOT OFF TIME TO SIT AND LOOK TO OTHERS TO GIVE THEM ADVISE FROM BEHIND HIS SO POUR MIND..nothing else to do... iq van een lubberriaans niveau..

costnix
door costnix Aug 8, 2017 om 20:59
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het is betweter. Verder vertoont uw computer de verschijnselen van het CapsLockStuck virus :-(

ne
door neodutchio - Aug 9, 2017 om 17:59
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Gelukkig heb ik geen klachten over Energie Direct en heb ik ook niets te maken met Direct pay. Zelfs met het opzeggen bij het oude huis en 5 maanden later weer een nieuw contract afgesloten, nergens last mee gehad.
Ons verbruik is laag en de vaste kosten vallen mee.

wo
door word er gek van - Jan 15, 2018 om 16:01
1 Antwoorden / Vragen

ik heb een probleem met dat .....
de vorige bewoner van mijn huis heeft 6000 kub gas te weinig opgegeven....ondertekend door zijn bewindsvoerder..
Na 6wkn word ik opgebeld...over een rekening van €3300,00....de enige persoon van dat hele  ...bedrijf die een half uurtje is wezen zoeken in hun computer...
Die persoon begreep ook wel dat ik dat nooit in 6wkn had kunnen opgebruiken.
op zijn advies METEEN een foto van mijn meterstand opgestuurd!!!!
die persoon belt terug en verteld mij(kan ik normaal niet weten als consument)!!!!! dat een bedrijf 3300++ naar hun(de vorige bewoners van mijn huis) had overgemaakt - de 785,00 elektraschuld die zij nog open hadden staan.
de enige werkende persoon van energie direct belde mij s'middags nog een 2e keer terug....hij had naar hun totale verbruik gekeken van die mensen over hun woonperiode hier....daar kon de waakvlam nog niet op branden
opgelost...... dit loopt nu al 3jaar.....100++telefoontjes en brieven
wie kan mij hiermee helpen?

André

tijger1
door tijger1 Jan 15, 2018 om 16:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De geschillencommissie energie. Leg daar uw klacht neer.

wo
door word er gek van Jan 15, 2018 om 17:21
1 Antwoorden / Vragen

weet U,
elke keer weer je verhaal vertellen....dit heeft al wat uren gekost....kan ik die ook op hun verhalen?
zelf schrijven ze met een vork....
En ik heb al 3x gelijk gekregen....en 6mnd later begint het weer
ik zit ook al meer dan een jaar op een afrekening van hun te wachten...van 2 jaar wonen

er komt een moment dat ik naar hun kantoor toe ga....kijken of zij mij dan weer leugenaar en dief durven te noemen...

aurora1
door aurora1 Jan 16, 2018 om 10:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ja, maar wij kunnen het niet oplossen en wij zijn er ook niet voor klachten- of mededelingen. Het is tevens verre van netjes om met een eigen vraag in het topic van een ander aan te komen. U hoort dan zelf een topic te starten. Maar u heeft de gouden tip al gekregen: geschillencommissie.

audb
door audb - Jan 15, 2018 om 16:07
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Helaas trappen er heel veel mensen is de door de energie provider voorgestelde voorschot bedrag die altijd wel lager is dan wat je zou moeten betalen.

Zelf heb ik Budget energie en ook daar kreeg ik een te laag voorschot bedrag al gaf ik aan dat ik met 5 mensen zou wonen.

Ik geef namelijk al van te voren aan dat het voorschot bedrag gewoon hoger in geschat moet worden zodat ik geen jaar afrekening krijg van jewelste.

Nou heb ik ook nog net €1000 inkomsten maar betaal liever €175 pm aan voorschot dan dat ik aan het einde van me contract een halve hart beroerte krijg.

ju
door juliomariner - Jan 15, 2018 om 16:45
1328 Antwoorden / 2 Vragen

En wat zegt de eigenaar van deze "vordering"