Enexis
Ik zou graag willen weten of er iemand is dit ook heeft mee gemaakt dat Je bij enexis net beheerder 10 werk dagen moest wachten om aan gesloten te worden en vervolgens nu al 4 weken wacht en ze iedere keer tegen je zeggen mevrouw uw word met spoed aangesloten omdat uw betaling reeks is voldaan. en dan weer mevrouw uw word 2 uur van te voren gebeld voor aansluiting voor vandaag en dit gebeurd niet en je belt er weet achter aan en je weer het hele verhaal moet vertellen en ze weer zeggen mevrouw ik zie dat u betaald heeft en ik zal dit morgen bij de afdeling aansluiting neerrleggen dat ze u voor het weekend nog moeten aan sluiten en vervolgens weer niet gebeurd en je dan weer belt en dan opeens te horen krijgt. maar mevrouw uw verschuldigd bedrag is nog niet helemaal voldaan er staat nog wast open. terwijl alles al is voldaan bewijs en alles heb ik ook dit bij de incasso bureau hebben gemeld en zei ook zeggen alles is betaald. en op de dag van spoed aansluiting dat je dan krijgt te horen mevrouw er staat nog een bedrag open. terwijl ik om 08:00 moest bellen sochtends om te horen op welk tijdstip zij die dag zullen komen. dit is toch niet normaal?? krijg dit al 4 weken te horen. en vandaag zouden ze me aansluiten en moest vannochtend bellen om te horen hoe laat krijg je dit.
ik zou graag willen weten wat ik hier aan kan doen. en of iemand anders dit ook heeft meegemaakt.
Geachte mevrouw Yeshaya,
In uw bericht geeft u aan dat u afgesloten bent en dat het niet lukt om weer aangesloten te worden. Ik kijk graag voor u na wat ik hierin kan betekenen.
Hiervoor heb ik wel persoonlijke gegevens van u nodig. Ik vraag u daarom een e-mail te sturen naar webcare@enexis.nl, met daar in uw telefoonnummer en adresgegevens. Ik of mijn collega zal dan op korte termijn contact met u opnemen.
Ik zie u gegevens graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Gerard
Enexis Webcare
Ik ben overgestapt van Essent naar Greenchoice. Het is al bizar dat dat overstappen 3 maanden duurt, maar goed. Gas- en electriciteitstanden doorgegeven aan de nieuwe leverancier. Nu, na al die weken (Essent doet er 6 weken over om een eindafrekening te maken - blij dat ik daar weg ben) krijg ik een eindafrekening met een foute electriciteitsmeterstand. Essent gebeld. "Dit is wat we hebben doorgegeven" hoor ik daar. Greenchoice (klantvriendelijke mensen) gebeld. Zij zeggen dat zij de juiste standen aan Enexis (netbeheerder) hebben doorgegeven. Enexis gebeld. Daar wordt gezegd dat ze alleen gasmeter-standen hebben ontvangen en zelf maar iets hebben geschat. In mijn nadeel dus. Inmiddels maar een klacht ingediend bij Enexis. Hoewel het maar om ongeveer 16 euro gaat, weiger ik te betalen aan Essent wat niet wordt geleverd. Iemand hier nog meer ervaringen mee?
Het is me toch wat met enexis.
zoals jullie hier boven al konden lezen had ik al een grote moeite om her aan gesloten te worden. nu op 10 juli kreeg ik van de medewerker( erg aardige man hoor, ook goed geholpen) dat ik mijn her aansluitkosten mocht overmaken op hun rekening, ze hadden voor mij een uitzondering gemaakt, dus ik 10 juli het bedrag over maken, en ik zou dan per direct aangesloten worden. ik al meer dan 2weken bijna aan het wachten tot ik een telefoontje krijg met wanneer en welk tijdstip iemand langs komt om me her aan te sluiten. helemaal niks. dus ik denk ik mail weer eens even met Gerard van Webcare. kreeg ik een reactie terug van een dame die had gezegt dat enexis geen bedrag had ontvangen en of ik het wel naar een goeie rekening had gestort. dus ik kijk op mijn internetbankieren en wat zie ik de 17de juli, had enexis het bedrag weer terug gestort.( wat dan ook weer vaag is, want dat duurd daar dan ook 10 dagen zeker voor dat een bedrag word terug gestort) en het mooieste is het bericht wat ik per mail kreeg dat ze dus het bedrag niet hadden ontvangen was ook van gisteren de 17de. ik ben het echt zat. dit is zeker niet de eerste keer dat ze geld kwijt zijn geraakt en vervolgens een week later het dan toch weer hebben.
eigenlijks is mijn 10 werkdagen tot her aan sluiten nog niet verlopen. dus ik heb dan ook geeist dat ze me morgen of vrijdag weer her aan sluiten. ikheb ze het betaalbewijs en het bewijs dat ze het de 17de weer terug hadden gestort mee gezonden naar hun.maar gelijk ook even een advocaat ingeschakkeld en die vertelde me, dat ik dus inderdaad mocht eisen,( de fout ligt bij hun) om binnen 24 uur her aangesloten te worden. omdat het al zo lang duurde en enexis steeds het geld kwijt was en niet wist waar het was. krijg je te horen het zweefd nog ergens maar waar?? dan weet je als klant wel genoeg hoe het daar aan toe gaat. wil mensen bij deze laten weten dat je eigenlijks als het je te lang duurd en een bedrijf doet deze dingen en of weten niet waar het geld is. schakkel dan een advocaat in, heb ik ook gedaan . er zou gewoon een instantie onderzoek moeten doen naar zulke instellingen/bedrijven
gelukkig dat ik door de weeks nooit thuis ben ivm werk in amsterdam en dat ik daar een woning heb. want dit kan echt niet!!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schadevergoeding voor Oekrainers
Als een Oekraïner materiële schade heeft geleden nadat hij is aangevallen door een onbekende persoon, is het dan mogelijk om via een verzekeringsmaatschappij een vergoeding voor de veroorzaakte schade te krijgen? RMO dekt dergelijke gevallen niet. Lees meer
Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht
Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar?
Lees meer
Scootmobiel ellende
21-06-2024 Goede morgen Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat . Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
![adjepatatje](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/d9d63efac98310c6900ec7bf4dc6c4fbca050f785579fb00c723165ed7964f05.png)
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer