karel76
door karel76 Mar 17, 2023 om 21:31
Huishouden & energie

Ervaringen met Secucare Anti slip spray

Secucare Anti slip spray
Lijkt een eenvoedige oplossing voor een gladde badkamervloer maar wie heeft ervaring hiermee en heeft het zelf aangebracht?

860 4 Rapporteer

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 17, 2023 om 21:42
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Geen ervaring mee maar lijkt mij een goed product te zijn, het proberen waard.

Uit de gedeelde link:

Houd er rekening mee dat er afhankelijk van de ondergrond kans is op whitening. Test daarom de antislip spray eerst op een losse tegel of op een niet zichtbare plek in de badkamer.

https://www.totalezorgwinkel.nl/secucare-anti-slip-spray-2/

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Mar 17, 2023 om 21:49
7367 Antwoorden / 14 Vragen

Is nogal prijzig maar al eens een antislipmat geprobeerd?

Topantwoord

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 17, 2023 om 22:03
1767 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Karel,

Het veiligste is om badslippers te gebruiken in de natte badkamer.

Gr
door Grunn1 Mar 18, 2023 om 10:27
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Het veiligste is om de badkamer niet te gebruiken.

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Mar 17, 2023 om 22:58
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Dat is behoorlijk duur die spray. En dan nog maar afwachten of het helpt. De spray zal ook niet "durend" zijn wat betekent: dat blijft een duur stukje vloer blijft. Ik gebruikte een badmatje met zuignappen, anti slip. Maar ik bof kennelijk: na de renovatie in de flat zijn er anti slip tegels gelegd, dus dat probleem was toen opgelost. Als u een eigen huis heeft, misschien zelfs de doucheruimte (laten) betegelen met deze tegels? Lijkt me op den duur voordeliger dan de bussen spray.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 18, 2023 om 01:26
1767 Antwoorden / 31 Vragen

Die spray kan ook voor schimmel zorgen omdat de vloer stroever wordt.....