Essent
Heb verleden week 2 maart brief ontvangen,laatste betaalmogelijkheid.moest binnen 3 dagen betalen,anders werd ik in week 11 afgesloten.
Op 4 maart betaling gedaan op het postkantoor,bewijs doorgefaxt.
Mooi op tijd toch?
Afgelopen woensdag 10 maart werd ik afgeslotenvan de kabel.Geen tv en internet.
Ik gebeld, had toch betaald en alles doorgefaxt?
Ze hadden niets ontvangen! Terwijl ik het betaal
bewijs had en het faxrapport.
Alles opnieuw doorgefaxt op het postkantoor.
Op 11 maart weer gebeld(half uur in wachttijd)
Telefoniste gaf mij gelijk,ik was ten onrechte afgesloten , ze zou doorgeven dat ik met spoed
moest worden aan gesloten.
half vier s middags nog niets, naar regiokantoor gegaan,daar werd mij verteld dat ikeerst 40 euro moest overmaken, voordat ik weer werd aangesloten.
Ondertussen nog een paar keer de bewijzen doorgefaxt.
Vandaag weer gebeld, met ondertussen niet klantvriendelijke o900 nummer.(15 min. in wachttijd)moest eerst 40 euro overmaken.
Heb alle kopieen gepakt, en ben naar thuisshop gegaan, vriendelijke man heeft me prima geholpen,zei ook dat dit van geen kant klopte, heeft overal heen gebeld en ben nu
eindelijk na 2 dagen weer aangesloten.
Wie herkent dit probleem, van zoekgeraakte
Faxen, ten onrechte afgesloten e.d
(hoef in ieder geval geen 40 euro te betalen)
Dat hier eea is misgegaan is duidelijk en alles behalve netjes van Essent, toch heeft u zelf een gedeelte hiervan ook aan uzelf te danken.
Eerder betalen (gewoon op tijd) voorkomt dit soort problemen en betalen moet je toch....
Ben het een beetje met Gery eens, Een klant waar je dreigbrieven naar moet sturen om aan je geld te komen, waar je als bedrijf recht op hebt, is de laatste die service zou krijgen van mij. Andere klanten, die beter betalen zouden bij mij voorrang krijgen als het druk is...
Voorkom dergelijke problemen zelf door echtop tijd te betalen. (voor de vervaldatum van de oorspronkelijke nota) en een bedrijf vindt u gelijk een veel leukere klant, en zal net een stapje harder lopen als er iets mis gaat.
Beste arriepar,
U heeft helemaal gelijk, maar dan moet essent eerst zorgen dat zij hun administratie op orde hebben. Deze persoon heeft -na het misversand- precies gedaan wat gezegd werd en werd toch afgesloten. Oorzaak: de administratie van essent rammelt aan alle kanten en ze leggen de schuld altijd bij de klant. Mijn zwager is kortgeleden -geheel ontercht- afgesloten en heeft 2 weken moeten wachten voordat het spul weer aangesloten was. Zou eerst nog kosten moeten betalen ook. Is later na veel herrie teruggedraaid. Een paar weken later kwam savonds iemand van essent aan de deur met een bloemetje en excuss. Ze weten dus heel goed dat het een zooitje is bij hen, anders kwamen ze geen bloemetjes brengen. En die andere meneer die blijft maar roepen dat ze het zo goed doen. Beste meneer wanneer je het heel goed doet, wordt er weinig over je gepraat. Dat doet men wanneer je het fout doet. Over essent (en ook nuon) wordt heel veel gepraat. Hoe zou dat nu komen? Omdat ze vzoveel klanten hebben? Ja hoor, vast wel!
de klant krijgt in totaal ruim 40 dagen de tijd om te betalen voor wordt afgesloten. 1 herinnering 1 aanmaning en 1 afsluitbrief.
als men pas betaald als is afgesloten wordt men binnen 7 werkdagen heraangesloten.
en maar blijven mopperen op essent.
denk na betaal op tijd!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren
Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer