do
door doortje1950 Aug 19, 2009 om 22:49
Huishouden & energie

Essent > RWE

Hallo,


Enige tijd terug werd ik gebeld door een medewerker van RWE. Hij vertelde me, dat Essent overgenomen (Essent zou er helemaal mee stoppen) gaat worden door RWE en daarom wilde hij me 'helpen' om meteen me over te schrijven. Maar...wat schetst mijn verbazing....Essent bestaat nog steeds en lijkt ook gewoon verder te gaan.


Weet iemand hoe dat zit. Gaat Essent echt stoppen?


Zo niet, dan is het telefoontje van RWE heel oplichterig. Hoe kan ik hier mee omgaan.


Ik wilde helemaal niet stoppen bij Essent. Vond het wel prima.


Graag hoor ik van jullie,


Doortje


 

396 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 20, 2009 om 00:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,


ESSENT blijft ESSENT. RWE heeft bijna alle aandelen opgekocht en is dus groot aandeelhouder van het bedrijf ESSENT. Als u niet veranderen wil, dan moet u ESSENT laten weten dat u niet wilt overstappen. Dan komt het ook nog wel goed. In fiete gaat het straks precies andersom:


Wat gaat er gebeuren met RWE in Nederland?

Wanneer de overeenkomst met RWE wordt goedgekeurd door de aandeelhouders van Essent en diverse bevoegde instanties, dan zullen de klanten van RWE in Nederland en Belgiƫ onderdeel worden van de Essent organisatie

Succes, poltol

ve
door verwijderd - Aug 20, 2009 om 09:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Doortje,


 


In uw bericht van 19 augustus op dit forum geeft u aan dat u benaderd bent door RWE.


 


Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.


 


Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.


 


Alvast bedankt voor de moeite.


 


Met vriendelijk groet,


 


Annemarie


Essent medewerker

ve
door verwijderd - Aug 20, 2009 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag doortje1950,


De vraag is hier wel of je destijds telefonisch een kontrakt/overeenkomst hebt afgesloten met RWE?


Groeten, ReadAC.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S
S van Homoet - Oct 6, 2024 om 20:41
Geldzaken & recht

Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren

Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer