tr
door truuy Apr 5, 2004 om 22:33
Huishouden & energie

Essent voorschot

Sinds kort woon ik alleen. Het voorschot van Essent was toen mijn huishouden uit 2 personen bestond €128,-- Dit bleek achteraf veel te hoog te zijn. Ik gaf door dat ik nu alleen woonde en ze verzekerde mij dat het voorschot verlaagd zou worden. Bij het ontvangen van het nieuwe voorschoot bleek het €177,-- te zijn geworden. Na vele telefoontjes hebben ze per uitzondering het voorschot weer "verlaagd" naar €128,-- Mijn vraag is: hoe kan ik ervoor zorgen dat ik in de toekomst een passend voorschot ga betalen. De €128,-- per maand is voor mij zeer moeilijk op te brengen. Wie helpt mij?

827 6 Rapporteer

ge
door geralde - Apr 16, 2004 om 13:10
3 Antwoorden / 0 Vragen

U moet na 4 maanden terug gaan bellen en de meterstanden op dat moment doorgeven voor een herberekening. Werkt echt.

te
door techneut_1 - Apr 16, 2004 om 13:10
83 Antwoorden / 15 Vragen

Ik raad iedereen aan om de automatische betalingen stop te zetten en zelf het geld over te maken. U hebt dan zelf in de hand wat u overmaakt.

ar
door artteasea - Apr 16, 2004 om 13:11
4 Antwoorden / 0 Vragen

Bij het veranderen van voorschot bedragen moet ook het geschat jaarverbruik worden aan gepast dit wordt vaak niet gedaan omdat de call agent dit niet onder de knie heeft in het systeem (sap-isu)zo wordt wel het voorschot gewijzigd maar wordt door gjv het bedrag weer hoger.

te
door techneut_1 - Apr 16, 2004 om 13:11
83 Antwoorden / 15 Vragen

Dan wordt het nodig tijd dat ze daat mensen neerzetten die wel weten hoe het werkt!! Dit stel kneuzen heeft al heel wat mensen in de problemen gebracht en de stuipen op het lijf gejaagd!! Essent kan beter wat meer geld uitgeven voor personeel met iets meer hersens!

ar
door artteasea - Apr 16, 2004 om 13:11
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik begrijp de reactie en het is waar maar de agents (engels uitgesproken) worden te snel opgeleid en krijgen weinig tijd om het misschien beter tedoen zelf werk ik al 15 jaar bij een der grote energie leveranciers en ken de klappen van de zweep er wordt te snel verandreingen door gevoerd ik ben niet hoog opgeleid maar ook veel zo genaamde MBO/HBO ers falen door halstarigheid en het vermogen om iets uit te zoeken en van fouten te leren.

ie
door ieks - Jul 13, 2004 om 00:01
5 Antwoorden / 1 Vragen

artteasea
Vragen: 0
Antwoorden: 3
Score: 0

Reactie: Essent voorschot12-04-04
Bij het veranderen van voorschot bedragen moet ook het geschat jaarverbruik worden aan gepast dit wordt vaak niet gedaan omdat de call agent dit niet onder de knie heeft in het systeem (sap-isu)zo wordt wel het voorschot gewijzigd maar wordt door gjv het bedrag weer hoger

even een reactie,  weet je dit heel erg zeker? geef het ff door aan een tl.