Pr
door Proctorian May 5, 2017 om 16:19
Huishouden & energie

Feenstra en de debiteuren

Op 24 augustus 2016 stopte ik mijn abonnement bij Feenstra omwille van de waardeloze poging tot het vernielen van een cv-ketel.
Nou ja, de ketel kreeg onderhoud en de monteur kon een schroef niet loskrijgen, waardoor ik (aan de herrie te horen) dacht dat er een gat
in de muur werd geboord. Deze schroef is er verkeerd ingedraaid waardoor de schroefdraad kapot ging.
Een tweede monteur heeft er ruim een uur over gedaan om het weer goed te krijgen.
De consequentie is dat dit kan leiden tot het korten van de levensduur van deze ketel.


Op 3 september 2016 bevestigde Feenstra het stoppen van dit abonnement.


Op 26 september 2016 haalde Feenstra € 1,73 van mijn rekening vanwege administratiekosten wegens achterstand van betalen m.b.v.  automatische afschrijving en nadat Feenstra wederom heeft zitten te slapen


Dit bedrag heeft Feenstra weer teruggestort op 3 oktober 2016.


 


Vandaag  5 mei 2017 heb ik een betalingsherinnering ontvangen en wel voor een bedrag van € 41,73. 
 


Wederom heeft Feenstra zitten te slapen, en waagt maar weer eens een poging om geld te krijgen voor een abonnement (wat op tijd) is opgezegd.
Feenstra en debiteuren, ik heb er niks mee. Feenstra en monteurs, er zijn goeie, maar de slechte hoef ik niet.

2689 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

simon55
door simon55 - May 5, 2017 om 16:23
1556 Antwoorden / 5 Vragen
1

Feenstra is nou niet bepaald n vakkundig bedrijf

gerbera
door gerbera - May 5, 2017 om 16:24
7371 Antwoorden / 14 Vragen
2

Dank voor de mededeling, maar wat is nu de vraag?
Ach zolang Feenstra 6 monteurs elk met een auto stuurt (zie TV reclame) heb ik er niet zo'n hoge pet van.
Ik hou het wel bij mijn Harry, een echte vakman.

edrick3
door edrick3 - May 5, 2017 om 16:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Ach ja, Feenstra. Hopelijk komt het allemaal weer snel in orde voor je.
En anders www.klachtenkompas.nl

Cookies
door Cookies - May 5, 2017 om 16:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen
2

En waarom zet je dat verhaal hier neer? Dit is geen klachtenforum (zijn er nl. al zat van), maar een forum waar je vragen kunt stellen.

hansje klein
door hansje klein - May 5, 2017 om 16:46
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

U heeft niets met Feenstra ... houden zo, maar dat hoeft hier toch verder niemand te volgen!

me
door mein33 - May 5, 2017 om 16:55
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

@homerdotter3,

Zo te lezen heeft u het allemaal goed onder controle en waakt u er nu voor Feenstra buiten de deur te houden en dat is een heel erg goed en besparend besluit.
Bedankt voor de goedbedoelde "waarschuwing" jegens de slechte kwaliteit m.b.t. de dienstverlening door Feenstra en een ieder die dat wenst kan met deze waarschuwing zijn voordeel doen !!
Zelf ben ik zo'n kleine 12 jaar geleden al wakker geworden en heb dit bedrijf, inmiddels een dochteronderneming van NUON, buiten de deur gezet en heb een locale installateur in de arm genomen.

Feenstra en z,n prutsers, ik hoef ze niet !!!  

panter22
door panter22 - May 5, 2017 om 16:59
6599 Antwoorden / Vragen
0

Opzegtermijn onderhoudsabonnement

Alle serviceabonnementen hebben een minimale looptijd van één jaar. Na deze minimale looptijd is het serviceabonnement maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. Voorbeeld: de looptijd van uw serviceabonnement eindigt op 31 december. U kunt dan het abonnement beëindigen per 1 januari mits u dit uiterlijk 30 november doorgeeft.

Het abonnement is 24 augustus opgezegd. Bevestigd op 3 september. De opzegtermijn is 1 maand, Dus je moet de maand september nog betalen.
Die €1,73 waren de kosten per maand? +  €40 incassokosten?

tijger1
door tijger1 - May 5, 2017 om 17:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Maar goed dat die poging om uw cv te vernielen niet echt geslaagd is. :-))

ne
door neodutchio - May 5, 2017 om 17:32
5164 Antwoorden / 12 Vragen
2

Dus het lastig losdraaien van een schroef resulteert in een kortere levensduur van de ketel? Zo te merken heeft u er meer verstand van dan Feenstra zelf. Waarom al die jaren een onderhoudsabonnement dan?

En omdat er 1 schroef niet goed zat, dat de schijnbaar wel weer netjes opgelost hebben zegt u het abonnement op. Wonderlijke manier van denken, maar het is uw goed recht.

Bedankt voor uw mededeling, maar het 'pleur uw gezeur' uurtje is elke ochtend tussen 8 en 9 uur.

sjjoppy
door sjjoppy - May 5, 2017 om 17:58
7206 Antwoorden / 3 Vragen
2

"Op 3 september 2016 bevestigde Feenstra het stoppen van dit abonnement". Dit bewijs dus goed bewaren.

feenstramede
door feenstramede - May 9, 2017 om 16:01
16 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte heer, mevrouw,

Ik vind het vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over ons.
Wat zonde dat u een slechte ervaring heeft met onze betalingssysteem. Daarvoor mijn veronderschuldiging.

Ik hoop dat u op ons bericht wil reageren en ik u op die manier verder kan helpen. Als u er nog voor openstaat om dit onderwerp wederom aan te snijden om het goed te kunnen afsluiten, dan verneem ik dit graag.

U kunt uw e-mail richten naar webcare@feenstra.com onder vermelding van Kassa forum huishouden en ernergie.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer

Vp
Vpk75 - May 12, 2024 om 14:33
Geldzaken & recht

BKR gegevens, moeten die gewaarmerkt zijn?

Wij willen een nieuwe woning bezichtigen en de cooperatie vraagt om de BKR gegevens. Het gaat om een vrije sector woning. Maar die gevens kosten gewaarmerkt 15 euro pp.
Is dat nodig of mag ik het ook, aangezien ik het gratis mag inzien, screenshotten en in een document zetten, denkt u?
Dat mag wel met de BRP gegevens, staat er. Daar staat het namelijk gewoon bij vermeld, in de info voora ... Lees meer

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer