Feenstra en de debiteuren
Op 24 augustus 2016 stopte ik mijn abonnement bij Feenstra omwille van de waardeloze poging tot het vernielen van een cv-ketel.
Nou ja, de ketel kreeg onderhoud en de monteur kon een schroef niet loskrijgen, waardoor ik (aan de herrie te horen) dacht dat er een gat
in de muur werd geboord. Deze schroef is er verkeerd ingedraaid waardoor de schroefdraad kapot ging.
Een tweede monteur heeft er ruim een uur over gedaan om het weer goed te krijgen.
De consequentie is dat dit kan leiden tot het korten van de levensduur van deze ketel.
Op 3 september 2016 bevestigde Feenstra het stoppen van dit abonnement.
Op 26 september 2016 haalde Feenstra € 1,73 van mijn rekening vanwege administratiekosten wegens achterstand van betalen m.b.v. automatische afschrijving en nadat Feenstra wederom heeft zitten te slapen
Dit bedrag heeft Feenstra weer teruggestort op 3 oktober 2016.
Vandaag 5 mei 2017 heb ik een betalingsherinnering ontvangen en wel voor een bedrag van € 41,73.
Wederom heeft Feenstra zitten te slapen, en waagt maar weer eens een poging om geld te krijgen voor een abonnement (wat op tijd) is opgezegd.
Feenstra en debiteuren, ik heb er niks mee. Feenstra en monteurs, er zijn goeie, maar de slechte hoef ik niet.
Dank voor de mededeling, maar wat is nu de vraag?
Ach zolang Feenstra 6 monteurs elk met een auto stuurt (zie TV reclame) heb ik er niet zo'n hoge pet van.
Ik hou het wel bij mijn Harry, een echte vakman.
Ach ja, Feenstra. Hopelijk komt het allemaal weer snel in orde voor je.
En anders www.klachtenkompas.nl
En waarom zet je dat verhaal hier neer? Dit is geen klachtenforum (zijn er nl. al zat van), maar een forum waar je vragen kunt stellen.
@homerdotter3,
Zo te lezen heeft u het allemaal goed onder controle en waakt u er nu voor Feenstra buiten de deur te houden en dat is een heel erg goed en besparend besluit.
Bedankt voor de goedbedoelde "waarschuwing" jegens de slechte kwaliteit m.b.t. de dienstverlening door Feenstra en een ieder die dat wenst kan met deze waarschuwing zijn voordeel doen !!
Zelf ben ik zo'n kleine 12 jaar geleden al wakker geworden en heb dit bedrijf, inmiddels een dochteronderneming van NUON, buiten de deur gezet en heb een locale installateur in de arm genomen.
Feenstra en z,n prutsers, ik hoef ze niet !!!
Opzegtermijn onderhoudsabonnement
Alle serviceabonnementen hebben een minimale looptijd van één jaar. Na deze minimale looptijd is het serviceabonnement maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. Voorbeeld: de looptijd van uw serviceabonnement eindigt op 31 december. U kunt dan het abonnement beëindigen per 1 januari mits u dit uiterlijk 30 november doorgeeft.
Het abonnement is 24 augustus opgezegd. Bevestigd op 3 september. De opzegtermijn is 1 maand, Dus je moet de maand september nog betalen.
Die €1,73 waren de kosten per maand? + €40 incassokosten?
Dus het lastig losdraaien van een schroef resulteert in een kortere levensduur van de ketel? Zo te merken heeft u er meer verstand van dan Feenstra zelf. Waarom al die jaren een onderhoudsabonnement dan?
En omdat er 1 schroef niet goed zat, dat de schijnbaar wel weer netjes opgelost hebben zegt u het abonnement op. Wonderlijke manier van denken, maar het is uw goed recht.
Bedankt voor uw mededeling, maar het 'pleur uw gezeur' uurtje is elke ochtend tussen 8 en 9 uur.
"Op 3 september 2016 bevestigde Feenstra het stoppen van dit abonnement". Dit bewijs dus goed bewaren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
LOQED slim slot
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
BKR gegevens, moeten die gewaarmerkt zijn?
Wij willen een nieuwe woning bezichtigen en de cooperatie vraagt om de BKR gegevens. Het gaat om een vrije sector woning. Maar die gevens kosten gewaarmerkt 15 euro pp.
Is dat nodig of mag ik het ook, aangezien ik het gratis mag inzien, screenshotten en in een document zetten, denkt u?
Dat mag wel met de BRP gegevens, staat er. Daar staat het namelijk gewoon bij vermeld, in de info voora
...
Lees meer
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Geachte forumleden,
Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....
Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?
Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer