li
door lique123 Oct 22, 2010 om 22:57
Huishouden & energie

Garantie dak

Hallo

Wij hebben in 1999 ons huis opgeleverd gekregen van de firma van Wanrooij.
Mijn vraag is hoe lang heb je garantie op een dak??, het gaat hier over een plat dak oftewel een dakraam waar geen grind op ligt.
Als er in de garantie voorwaarden staat dat er 10 jaar garantie op zit en ik voor die 10 jaar met hun contact op heb genomen dat ons dak lek is, dan moeten ze dat toch komen maken of niet dan??
Wat houd anders garantie in?

Mvg Lique

12624 6 Rapporteer

blekkie
door blekkie - Oct 22, 2010 om 23:07
18 Antwoorden / 7 Vragen

voor een plat dak heeft uw gewoon garantie,,dakraam ? als het door dezelfde firma is geplaats natuurlijk ook ,,,er is ook nog een garantie op de dakbedekking zelf ? ik dacht,,, fabriekgarantie,,

li
door lique123 - Oct 22, 2010 om 23:17
5 Antwoorden / 4 Vragen

Ik bedoel eigenlijk een dakkapel ipv een dakraam :)
Ja dat dacht ik nl ook dat, maar volgens van Wanrooij is dat niet zo.
Vandaar dat ik toch nog even hier dat wilde navagen.
Alvast bedankt voor je antwoord blekkie

mastag
door mastag - Oct 23, 2010 om 00:01
955 Antwoorden / 19 Vragen

Beste Lique,
Je zegt in 1999 de oplevering te hebben gehad, het is nu 2010 dus 11 jaar later. Kortom geen garantie meer.

Mastag

pietpuk
door pietpuk - Oct 23, 2010 om 00:13
2 Antwoorden / 1 Vragen

klopt er is een garantie ..kijk in uw papieren(fabriekgarantie }

li
door lique123 - Oct 23, 2010 om 00:15
5 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Mastag er staat toch duidelijk bij voordat de 10 jaar voorbij was heb ik contact met hun opgenomen hierover

li
door lique123 - Oct 23, 2010 om 00:16
5 Antwoorden / 4 Vragen

Hoe bedoel je dat Pietpuk fabrieksgarantie??
De gehele woning is door van Wanrooij gebouwd