We
door Werner55 May 20, 2016 om 14:11
Huishouden & energie

Gordijnen

Ik heb bij IKEA overgordijnen gekocht en deze op maat laten maken door een officiele naaister, nu is er geen een gordijn van de goede maat en trekken ze helemaal krom omdat de zoom niet goed gedaan is. Het moesten 4 korte en 4 lange gordijnen worden, na de gordijnen een keer te hebben teruggebracht deelde ze ons telefonisch mede dat ze zich overschat had en dat ze de gordijnen zou terug betalen. Ik heb haar toen gezegd dat ze slechts 4 gordijnen moet betalen omdat we van de lange gordijnen korte konden laten maken. Ineens een mail van heet dat ze niet betaald en dat ze de zaak heeft door gespeeld aan haar rechtsbijstandsverzekering. Wat kan ik nu doen?

1109 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 20, 2016 om 14:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Even afwachten wat haar verzekeraar zegt. U hebt haar verklaring over dat overschatten natuurlijk niet opgenomen of zwart op wit?

Stel haar in ieder geval in gebreke voor de onjuiste werkzaamheden.

marita5
door marita5 - May 20, 2016 om 14:49
11642 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Werner55 , 

Lees deze informatie eens door , betreft wanprestatie geleverd klik op de rode regel .

http://www.wetrecht.nl/wanprestatie-wat-zijn-de-mogelijkheden/


Cookies
door Cookies - May 20, 2016 om 14:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Een officiële naaister? Van Marktplaats?

tenormin
door tenormin May 20, 2016 om 15:53
16927 Antwoorden / 108 Vragen

Van Marktplaats? Lees het nergens. ;-) Kan toch iemand zijn van "de Gouden Schaar" of hoe men zich ook noemt. Zijn ook beroeps-naaiers/sters. Officiël.

Ma
door Mat Matheij May 21, 2016 om 02:54
986 Antwoorden / 3 Vragen

Dat kan zeker zo zijn tenormin maar meneer voelt zich genaaid. Die gouden schaar is dan slechts verguld plaatstaal. Ik begrijp dit soort verhalen dan ook niet. Goedkope stof kopen duur naaiatelier toch een misser. Geef iets meer uit en koop bij een erkende woninginrichter waar je de stof kan beoordelen alsook het geheel op maat laat maken. Alsdan ligt ook de verantwoordelijkheid bij een bedrijf.

frtits22
door frtits22 - May 21, 2016 om 02:32
46 Antwoorden / Vragen
0

Stuur haar een e-mail ter bevestiging van ontvangst van haar e-mail terug en geef aan dat u binnen 2 weken een reactie van haar of haar verzekering verwacht. En natuurlijk haar e-mail bewaren (desnoods alvast uitprinten).

jo
door jorisw - May 21, 2016 om 14:42
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Misschien even IKEA uit het bericht halen daar deze geen partij zijn, maar wel negatief in Google resultaten verschijnen door dit bericht... Wel zo netjes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Re
ReeNee - Sep 18, 2024 om 11:57
Huishouden & energie

Klacht over Ista

Ik heb een klacht over Ista. Het gaat om de eindafrekening. Ik heb 2 appartementen in dezelfde flat. Het zijn allebei 1 persoonshuishoudens en overdag aan het werk. De ene huurder betaalt een voorschot van 80 euro en krijgt nog 57 euro terug. De andere huurder betaalt een voorschot van 140 euro en moet......941 euro bij betalen. Hier klopt iets niet.
Ista geeft als antwoord: De meters liegen ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer