dj
door djpiper Nov 20, 2003 om 16:40
Huishouden & energie

Hans Verkerk

Ik heb net op het nieuws gezien dat Hans Verkerk faillisement aanvraagt, mijn ouders hebben de aanbetaling al voldaan . Er staat op teletekst wel dat Hans Verkerk zal proberen de keukens te leveren, maar weet iemand wat we kunnen doen als ze besluiten de keuken toch niet te leveren ?

387 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tot 30 dagen vanaf storting kan je de bank opdracht geven het geld terug te storten. Dus als de aanbetaling nog binnen die 30 dagen valt? zou ik zeggen bedrag terug laten halen. Suc6

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ze bij het CBW zijn aangesloten krijg je maximaal 25% terug als je een aanbetaling hebt gedaan.
Je kunt informatie vinden op ww.cbw.org
Maar ik zie nergens staan dat zij ook zijn aangesloten. En dat is balen. Maar ik kan er overheen kijken hoor.
Wij hebben hetzelfde probleem. Keuken gekocht, al ingemeten en alles. Zou binnenkort gelevert worden. Nou maar hopen dat iemand het over neemt want we krijgen volgende week de sleutel van ons huis maar hebben nu geen keuken.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zie mijn antwoord bij : reder