Hebben jullie meer klachten over AEG afhandelingen
ik heb een wasdroger van het merk AEG gekocht maar hij deed het direct al niet dus na de winkelier die heeft AEG gebeld en die suurden een monteur die kwam afgelopen dinsdag ja er moet een nieuwe warmte pomp in dan doet hij het weer Oke dit gedaan en de monteur is weg ik doe de droger aan hij deed het nog niet de was bleef nat zo als hij er in is gedaan , dus weer gebeld en bij de winkel langs geweest van nou hij heeft nog het zelfde probleem niets veranderd nou afgelopen donderdag zou er een nieuwe waterpomp ingezet worden waar ik al niet mee eens was om dat het een nieuwe machine was , heb zo vaak met AEG gebeld dus nu belden ze donderdag we zoudenlangs komen voor een nieuwe waterpomp te plaatsen ik zei ja maar ben er niet zo mee eens hoe er met mij word om gegaan jullie moeten zorgen dat er een goede wasdroger komt ,nou me vrouw we komen ook niet want de waterpomp is niet binnen gekomen , ik zei dan moeten jullie een nieuwe wasdroger leveren ( antwoord Nee mevrouw dat moet u met de winkelier oplossen) dus ik zo kwaad als een spin ik na de winkelier die zei ja we willen wel een nieuwe machine leveren maar die is wel duurder dus u moet bij betalen , dus wat moest ik ben al gehandicapt en kan al niet zonder heb al 2 weken gezeten dat de wasdroger niet werkten en dat de monteur zou komen , dus oke dat moet dan maar heb wel gezegt dagt ik er niet mee eens was dat ik bij moest betalen , dus vrijdag hebben ze een andere wasdroger gebracht .
waar ik zo boos om was is het volgende bij AEG aan de telefoon werd opelijk gezegt als de waterpomp en de warmte pomp er in zet zijn is de wasdroger weer als nieuw ik zei dus die was droger is nieuw maar hij doet het niet , daar werd niet op gereageert , hier zaten ook geen boekjes bij hoe en wat de machine moest werken dat moest ik maar via de computer uit printen , ter wel er bij de nieuwe machine zaten boekjes bij en een slang. ik heb AEG wel geschreven dat ik er toe in staat was om radar en zo in te lichten . en dat doe ik dus ook bij deze want hun hebben nooit geen enkele reactie terug gegeven . niet hoe dit verder afgehandeld zou worden en ook niet hoe ze mij tegemeod zouden komen om dat te wisten dat ik gehandicapt ben en afhankelijk ben van de wasdroger. ik was en ben ten einde raadt voel me gewoon opgelicht door AEG , de winkelier kan er eigelijk niets aan doen die verkoopt een wasdroger en denkt dat de goed is hij heeft 1050 gekost maar om dat het de laatste was in de winkel heeft hij hem weg gedaan voor 750.00 euro maar ik moest wel even op die nieuwe geld toe betalen , ja zei de winkelier ik eis van AEG een nieuwe wasdroger weer , toen had ik iets van ja maar dan moet je niet aan mij nog eens geld vragen , hij gaf me voor het ongemak een doosje waar zeep en douche mouse en nog twee andere dingen heb het aan genomen maar was het niet eens met hoe de boel allemaal is verlopen . ik vind dat AEG het had moeten oplossen op een nette manier dat ik geen geld toe had hoeven te betalen ik vind dat AEG mij moet compenseren door het geld terug te geven , de tijd die ik niet heb kunnen drogen de machine heeft ruim 10 uren gedraaidt en de was bleef nat anderen moesten de was op hangen en als het nog niet droog was moest de hulp hem droog strijken . ik voel me gewoon beet genomen door AEG terwijl ze wisten dat ik gehandicapt ben en afhankelijk was van de wasdroger . hebben jullie hier wel meer klachten over gehad hoe AEG om gaat met klachten die ze dus blijkbaar niet oplossen
Voor uw klachten moest u inderdaad bij de winkelier zijn en daar hebt u nu een nieuwe gekocht, dus het probleem is opgelost.
Uiteraard gaat AEG dat verschil niet bij betalen en ook krijgt u geen vergoeding omdat u twee weken niet hebt kunnen drogen.
Als er bij de eerste machine geen gebruiksaanwijzing was, vraag ik me af wat de winkelier u heeft verkocht, de laatste ja, maar een kneusje misschien?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Legionella
Als ik de boiler een week uitzet moet ik dan de leidingen doorspoelen, of is dat alleen bij langer dan een week?
boiler op 55 gr. en dan alle leidingen 1 minuut doorspoelen? Of is beide niet nodig?
Lees meer
Liander
Hoi ,
Ik ben doof !!!
Afgelopen 29 Mei kreeg ik een brief van Liander. Er staat op dat slimme meter niet goed functioneren. Er staat op dat op Maandag 10 Juni om 10.45 - 12.45 uur een monteur bij mij langskomen om slimme meter te controleren.
Die duurt ongeveer anderhalf uur in beslag.
Vandaag ben ik om 11.00 uur thuis gekomen , was 1 kwartier te laat door gemiste t
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer