hardenberg
door hardenberg Oct 9, 2016 om 13:53
Huishouden & energie

Hebben jullie meer klachten over AEG afhandelingen

ik heb  een  wasdroger van het merk  AEG gekocht maar hij deed het  direct al niet dus  na de winkelier  die heeft AEG gebeld  en  die suurden een monteur   die kwam afgelopen dinsdag  ja er moet een nieuwe warmte pomp in  dan doet hij het weer  Oke  dit gedaan en de monteur is weg  ik doe de droger aan   hij deed het nog niet de was bleef nat  zo als hij er in is gedaan , dus  weer  gebeld  en bij de winkel  langs geweest  van nou  hij heeft nog het zelfde probleem  niets veranderd   nou afgelopen donderdag  zou  er een nieuwe waterpomp ingezet worden waar ik al niet mee eens was  om dat het een nieuwe machine was ,   heb zo vaak met  AEG gebeld  dus  nu  belden ze donderdag we zoudenlangs komen voor een nieuwe waterpomp te plaatsen ik zei ja maar ben er niet zo mee eens hoe er met mij word om gegaan  jullie moeten zorgen dat  er een goede wasdroger komt  ,nou me vrouw   we komen ook niet want de waterpomp is niet binnen gekomen , ik zei dan moeten jullie  een  nieuwe wasdroger  leveren   ( antwoord   Nee mevrouw  dat moet u met de winkelier oplossen)  dus ik zo kwaad als een spin    ik na de winkelier  die zei   ja  we willen wel een nieuwe  machine  leveren maar die is  wel duurder   dus u moet bij betalen  , dus  wat moest ik   ben al gehandicapt en kan al niet zonder   heb al   2 weken  gezeten dat de wasdroger  niet  werkten en dat de monteur zou komen , dus oke  dat moet dan maar  heb wel gezegt dagt ik er niet mee eens was dat ik bij moest betalen , dus vrijdag hebben ze  een  andere wasdroger gebracht .
waar ik zo boos om was is het volgende   bij AEG aan de telefoon  werd opelijk gezegt  als  de waterpomp en de warmte pomp er in zet zijn is de wasdroger weer  als nieuw  ik zei dus   die was droger is nieuw maar hij doet het niet ,  daar werd niet op gereageert , hier zaten ook geen boekjes bij hoe  en wat  de machine  moest werken   dat moest ik maar via de computer uit printen ,  ter wel er bij de nieuwe machine  zaten boekjes bij  en  een slang. ik heb  AEG  wel geschreven  dat ik er toe in staat  was om  radar  en zo in te lichten .  en dat doe ik dus ook bij deze want hun  hebben  nooit geen enkele reactie  terug gegeven . niet hoe dit verder afgehandeld zou worden   en ook niet hoe  ze mij tegemeod   zouden komen   om dat te wisten dat ik gehandicapt ben en  afhankelijk ben  van de wasdroger. ik was en ben ten einde raadt   voel  me gewoon opgelicht  door AEG  , de winkelier  kan er eigelijk niets aan doen die  verkoopt  een wasdroger  en  denkt dat de goed is  hij heeft 1050  gekost  maar om dat het de laatste was in de winkel  heeft hij hem weg gedaan voor  750.00 euro maar ik moest wel even op die  nieuwe     geld toe betalen ,  ja  zei de winkelier  ik  eis van AEG  een nieuwe wasdroger  weer , toen had ik iets van  ja maar dan moet je niet aan mij nog eens geld  vragen , hij gaf me  voor  het ongemak een doosje waar   zeep en douche mouse  en nog twee andere dingen  heb het aan genomen   maar was het niet eens  met  hoe  de boel allemaal is verlopen . ik vind  dat  AEG  het had moeten oplossen  op een nette manier   dat ik geen geld  toe had hoeven te betalen   ik vind dat AEG  mij moet compenseren door het geld terug te geven ,   de tijd die ik  niet heb kunnen drogen    de machine  heeft   ruim  10 uren gedraaidt   en de  was bleef nat   anderen moesten de was op hangen  en  als het  nog niet droog was moest de hulp  hem  droog strijken .  ik voel me gewoon   beet genomen  door AEG  terwijl ze wisten  dat ik gehandicapt  ben  en afhankelijk was van de  wasdroger .  hebben jullie hier wel meer klachten over gehad  hoe  AEG  om gaat met  klachten die ze  dus blijkbaar niet oplossen

938 2 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 9, 2016 om 14:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voor uw klachten moest u inderdaad bij de winkelier zijn en daar hebt u nu een nieuwe gekocht, dus het probleem is opgelost.

Uiteraard gaat AEG dat verschil niet bij betalen en ook krijgt u geen vergoeding omdat u twee weken niet hebt kunnen drogen.

ph
door philip36 - Oct 9, 2016 om 14:44
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Als er bij de eerste machine geen gebruiksaanwijzing was, vraag ik me af wat de winkelier u heeft verkocht, de laatste ja, maar een kneusje misschien?