si
door sidney536 Oct 1, 2005 om 19:46
Huishouden & energie

Hoe krijg ik mijn energie jaarafrekening?

Geachte heer/mevrouw,

Ik probeer nu al sinds december 2004 een jaarafrekening te krijgen van Oxxio voorheen Durion, zonder veel geluk. Ik word steeds afgepoeierd met zinnen als, ik geef het door, het is heel spijtig, we doen ons best, we hebben achterstand etc. In februari a.s. loopt ons contract af en we willen nu al afzeggen voor dat het contract doorloopt. We willen van oxxio af. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ze een jaarafrekening sturen want wie weet hoeveel we extra moeten betalen? Met vriendelijke groet, Mathilde Verbon Janssen

415 2 Rapporteer

de
door dedrijver - Oct 4, 2005 om 22:23
8 Antwoorden / 0 Vragen

Stuur een mailtje naar de directeur van Oxxio. Zijn naam is Erik de Heus. Zijn email adres is: E.deHeus@oxxio.nl. Uw probleem wordt dan zeer snel opgelost.

Succes

ricardow
door ricardow - Oct 4, 2005 om 23:21
202 Antwoorden / 7 Vragen

Hallo Sidney,

Om van Oxxio af te komen, moet u dit minimaal 30 dagen voor einddatum van het contract aan Oxxio door geven. Ondanks dat Oxxio zelf meld dat dit ook telefonisch kan, zou ik de voorkeur geven aan een schriftelijke opzegging. Het opzegadres:

Oxxio Nederland BV
Postbus 108
3830 AC LEUSDEN

U moet zelf een andere energieleverancier zoeken voor het leveren van uw energie, na de contractperiode van Oxxio. Zodra de overstap naar uw nieuwe leverancier een feit is, moet Oxxio een eindafrekening voor u opmaken.

Vaak zijn de meterstanden op deze eindafrekening geschat. Om de echte eindstanden op uw eindafrekening te hebben, kunt u de meterstanden het beste zelf aan uw nieuwe leverancier doorgegeven.

Uw nieuwe energieleverancier zal deze meterstanden samen met uw verzoek om van leverancier te veranderen naar Oxxio toesturen en op basis van deze gegevens moet Oxxio dan een definitieve eindafrekening voor u opmaken, met definitieve eindstanden!!

Groet Richard.