Iemand ervaring met Sunstairs?
Zouden volgens offerte zouden ze leuning met ledverlichting leveren, wordt al maanden aan het lijntje gehouden. Volgens hun mail zouden ze 12 dec komen. Niet geweest! Mijn trap is nog steeds niet af. Tel wordt niet opgenomen, app is voor mij geblokkeerd.
Ik heb gewoon LED strips van de bouwmarkt onder mijn trapleuning geplakt. De totale kosten waren nog geen tachtig euro (inclusief alle montagemateriaal)
Bedankt voor de tip! Als dit niet goed gaat aflopen dan is dit mij voor de oplossing. Wel triest dat je werkelijk niemand meer kunt vertrouwen. Waarschijnlijk waren ze dat al van plan.
Nee, geen klachten, geen ervaring mee, maar als ik zo de site zie heeft men weinig rechten en zij alleen voorwaarden. Kan niet linken (meer) maar u kent de site ook wel, naar ik aanneem: http://www.sunstairs.nl/algemene-voorwaarden/
en als ik die voorwaarden lees had, ik in ieder geval, er nooit besteld. Maar dat is achteraf praat. Enig idee waarom uw app is geblokkerd? http://www.sunstairs.nl/algemene-voorwaarden/
Dank zij hulp van de redactie kan ik nu ineens wel linken. Hoera. Dank aan....
App is geblokkerd omdat hij geen contact wil met mij. Ik heb wel een email waarin hij het probleem erkent en geeft aan dit te gaan oolossen. Dus niet dit was hij nooit van plan. Het is mijn eigen schuld. Dus een leuning zonder ledverlichting maar er wel voor betaald!
staat er in de offerte een begin en eindtijd van de opdracht ?
in de verwijzing ( link ) van tenormin betreft voorwaarden leest u daar eens artikel 5 levertijd .
Het probleem is dat ik dit zonder bon in goed vertrouwen in gedaan. De eigenaar was vorig jaar nov al bij mij geweest. Zij hebben nu een leuning zonder ledverlichting opgehangen. Het is mij eigen stomne schuld geweest! Ik heb alleen bewijs van hun email waarin zij het probleem zousen gaan oplossen.
Stuur Sunstairs een aangetekende brief en een fotokopie van de mail en verwijs dat ze het probleem zouden oplossen .
Verzoek hun vriendelijk om dit alsnog te doen , dat dit tot op heden vandaag niet is gebeurd en u graag tot een oplossing wilt komen .
Vermeld hier ook in dat uw betaald hebt voor een trap met ledverlichting en u dit niet heeft , en dan maar hopen op goodwill van Sunstairs.
Zal niet gemakkelijk zijn omdat u al schrijft dat Sunstairs u geblokkeerd heeft met de app omdat zij geen contact met u willen .
Is vervelend voor u , maar wel een les voor een volgende keer , je kijkt de mensen wel voor het hoofd maar niet erin .
Spreekwoord zegt door schade en schande word je wijs , hopende voor u , dat u toch tot een oplossing komt .
Succes .
Weet je wat het probleem is: ik heb deze traprenovatie cash betaald dus niet op rekening, in de offerte staat wel het bedrag. Ik mocht er €300 eraf halen omdat de trap nog af was. Ik hun dus € 2.759 betaald, met mijn stomme kop!!! Heeft een aangetekende brief dan wel zin?
Naar ik aanneem hebt u toch wel een bewijs dat u cash betaald hebt ??? i.v.m garantie . het lijkt mij dan dat het geen zin heeft om een aangetekende brief te sturen omdat u een compensatie heeft van € 300, - Ook al staat in de offerte wel het bedrag , dit hebt u niet betaald . Om van het probleem af te zijn , zou ik de tip volgen van costnix bent u goedkoper uit , laat u dit alsnog doen door Sunstairs dan kost u straks de ledverlichting € 300,- is duur tegenover de oplossing van costnix .
Ik lees dus goed dat u cash betaald heeft! Als u een bon van betaling heeft is dat okay maar ik ga de indruk krijgen dat het "onder de tafel" is betaald, zwart (?). Het zal toch een dobber worden, want die toko heeft zijn centjes en u niets om te bewijzen, anders dan een mail. Maar ga toch maar, zoals @marita567 aangeeft, een aangetekende brief schrijven; hoewel ik daar zelf ook niet veel van verwacht: als het dus inderdaad "zwart" is betaald.
@tenormin , Ts vermeld in een reactie op mijn vraag van 00.49 dat alles is gebeurd zonder bon en alles in goed vertrouwen heeft gedaan , of Ts nu een bewijs heeft van cash betaling weet ik niet wel gevraagd maar geen antwoord . een andere reactie op mijn vraag van 8.17 vermeld TS dat er een compensatie is geweest van €300,- daarom zal ook wel de app zijn geblokkeerd een aangetekende brief heeft dus geen zin. het zou zo maar eens kunnen dat u gelijk hebt en Ts zwart heeft betaald dan heeft hij zo wie zo geen poot om op te staan .
@MFMEYER, had de antwoorden (bij toon reacties) even vergeten. Site is vernieuwd, dus even aan wennen. Nee, zoals ik ook al aangaf, dan heeft een aangetekend schrijven geen zin. Ze hebben en uw geld en u bent geblokkeerd, dus nemen ze waarschijnlijk ook de brief niet aan of gooien hem in de prullenbak. Ik zou het er maar bij laten en @costnix advies dan maar opvolgen. Is een hard gelag, maar het zij zo.
Je hebt de klus zwart laten uitvoeren, dus je hebt geen poot om op te staan. Je hebt 300,- euro minder betaald omdat die led verlichting er nog niet op zit. Koop een ledlampje om op te hangen in het trapgat en je hebt 275,- euro winst. Bovendien kun je ook zelf die ledlampjes bevestigen op de trapleuning, heb je nog steeds zo'n 200,- euro winst.
Bedankt voor de tip! Ga ik zeker doen. Ik heb dit in goede vertrouwen gedaan! Achteraf was dit niet zo handig van mij. Maar ik kan dit niet laten rusten, en zal ze nog gaan lastig vallen.
ik begrijp dat u gefrustreerd bent maar daar bereikt u niks mee ,het zorgt voor meer problemen en stress het kost u alleen maar meer energie , die zou ik besteden aan het ophangen van een ledlampje .
Misschien is dit een handig lampje voor je (bewegingsmelder)? 1x boven aan de trap en 1x onder aan de trap (misschien is 1 zelfs voldoende). Geen stopcontact nodig, werkt op batterij. In alle kleuren van de regenboog verkrijgbaar http://www.philips.nl/c-p/LAC52AWGB_10/goudkleurig
Bijzonder bedankt voor deze tips!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer