el
door els_1 Nov 17, 2003 om 21:14
Huishouden & energie

Ineens klant Essent zonder toestemming

Ik ben al enige tijd klant bij Evolta. Nu krijg ik ineens sinds eind oktober rekeningen van Essent, terwijl ik ook bij Evolta betaal. Ik heb overigens nooit opgezegt bij Evolta of me aangemeld bij Essent. Volgens Essent ben ik weer sinds augustus klant bij hen. Kan dat zomaar? En tweemaal betalen voor dezelfde stroom was ik toch ook niet van plan. Hoe los ik dit op?

512 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

vi
door victor_1 - Apr 16, 2004 om 12:04
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

Heeft u al navraag gedaan bij Evolta? Ik ben zelf ook klant bij hen, maar heb dit probleem niet. Let wel, de beheerder van het energienet is en blijft Essent, misschien dat hier de verwarring over bestaat?

ha
door harry1957 - Apr 16, 2004 om 12:04
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik ben sinds april 2003 klant van evolta,voorheen essent.sindsdien word ik dubbel geincassseerd.ik heb dit alleen stop kunnen zetten door de machtiging van essent te laten intrekken.tot op heden heb ik nog steeds geen eindafrekening van essent gehad,en is mij nog steeds niet duidelijk hoe of wat!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer