ennoborg
door ennoborg Mar 2, 2023 om 20:29
Huishouden & energie

Is kostenservice nog actief?

Een paar jaar geleden sloot ik me aan bij Kostenservice, een spin-off van sloop-de-crisis, nu beter bekend als koopkracht.nl. Ik kreeg via hun een energiecontract bij Innova Energie, dat toen een goede deal was, en inmiddels ook al een keer is verlengd.

Omdat mijn huidige contract met Innova binnen een maand afloopt, en hun verlengingsaanbod nu niet meer zo voordelig is, verwachtte ik weer een nieuw aanbod van Kostenservice. Ik hoor echter niets, en op koopkracht.nl wordt nu Frank Energie als voordeligste voorgesteld, met een volledig variabel tarief. En als ik een vaste prijs wil, en ook redelijk groen, lijkt ook GreenChoice weer een goede keus.

Maar voordat ik in actie kom: Weet iemand of Kostenservice nog wel werkt? Hun laatste blog-artikel is behoorlijk oud, en op Facebook is hun laatste bericht van 2021. Ik vrees dus dat ik zelf weer aan het werk moet.

1031 2 Rapporteer

sira
door sira - Mar 2, 2023 om 21:10
2571 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb er nog nooit van gehoord. Heeft u al op Google gezocht? Of moeten anderen dat doen?

https://www.kostenservice.nl/
https://www.koopkracht.nl/

Ga gewoon op de site van Gaslicht kijken, zij hebben al het werk ook al voor u gedaan https://www.gaslicht.com/

ennoborg
door ennoborg - Mar 2, 2023 om 21:27
25 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb er uiteraard al gezocht, ik sta namelijk bij allebei ingeschreven, en ken ook hun sites dus heel goed.

Waar het om gaat is wat ik in de titel schreef, dus of er iemand iets concreets weet van kostenservice zelf.

sira
door sira Mar 2, 2023 om 21:39
2571 Antwoorden / 24 Vragen

Als u mijn link van kostenservice aanklikt, komt u gelijk op de pagina waar u zich kunt aanmelden voor een scherpe deal voor energie. U moet zich dan wel zelf aanmelden.

Lees ook dit: https://www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken/kostenservice

ennoborg
door ennoborg Mar 2, 2023 om 21:45
25 Antwoorden / 3 Vragen

Dat aanmelden had ik uiteraard al gedaan, want anders zat ik nu ook niet bij Innova.

Maar dat bericht van de consumentenbond had ik gemist, en dat zegt genoeg. Ik weet nu wat me te doen staat.

Dank voor het kijken.

ennoborg
door ennoborg Mar 7, 2023 om 15:55
25 Antwoorden / 3 Vragen

Update: Na het invullen van een contactformulier heb ik enige mails met kostenservice uitgewisseld, en daarin is mij verzekerd dat ze nog actief zijn, en dat ze wachten op de gelegenheid om me een goed voorstel te doen. Daarbij kreeg ik ook de tip om tussentijds zelf ergens anders een contract af te sluiten, wat ik inmiddels heb gedaan.