na
door naomi1603 Nov 14, 2016 om 13:42
Huishouden & energie

Jura Impressa S9 avandgarde

Hi, heeft er iemand ervaaring met deze Jura want ik kan er een kopen tweedehands
Groeten

3524 10 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 14, 2016 om 13:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, geen ervaring mee. Google eens op klachten of op reviews Jura Impressa S9 Avantgarde.

aurora1
door aurora1 - Nov 14, 2016 om 13:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee,geen ervaring mee.
Heeft u al op internet naar ervaringen gezocht?
Ik zou  niet zo gauw een tweedehands koffieapparaat kopen, tenzij misschien voor een enkele euro bij de kringloper.
Hoeveel moet deze kosten, hoe lang gebruikt en door hoeveel mensen?
Des te complexer een machine, des te meer eraan stuk kan gaan (of al is).

marita5
door marita5 - Nov 14, 2016 om 13:52
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Naomi1603 ,

Ik heb er geen ervaring mee , ervaringen kunt u hier lezen , klik op de rode regel .

https://www.google.nl/#q=jura+impressa+s9+avantgarde+review

hansje klein
door hansje klein - Nov 14, 2016 om 13:53
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Deze waarde mag niet leeg zijn. Maar ik trek mijn eerder gegeven antwoord over de aanbiedingen op Marktplaats weer terug! Meende de grootste aanbieder als glashandelgroothandel te herkennen, maar dat was de vraag uiteindelijk helemaal niet.

Cookies
door Cookies Nov 14, 2016 om 13:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

edit

hansje klein
door hansje klein Nov 14, 2016 om 13:59
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ja.....inmiddels weggehaald.

tenormin
door tenormin - Nov 14, 2016 om 13:57
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Op de "echte" site lees ik: uitverkocht. Op MP staan er heel veel te koop. Zelf geen ervaring mee, geschreven word wel dat het vooral voor kantoren e.d. geschikt is, veel koffie in korte tijd. Ook gebruiksaanwijzing is te downloaden. Dus ligt aan de prijs die u tweehands moet betalen. Nieuw €1.599,00; bom geld.

jo
door jorisw Nov 14, 2016 om 14:08
4340 Antwoorden / 1 Vragen

De prijs is in verhouding tot wat je krijgt.... Jura machines leveren de beste kwaliteit voor volautomatische espressomachines. Als je een goedkopere espressomachine neemt, moet je op z'n minst nog een baristacursus volgen :-)

tenormin
door tenormin Nov 14, 2016 om 15:33
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Vond "vroeger" mijn Illy machine al gigantisch duur, en dat was nog in guldens. Deze Jura zal best wel top of the pops zijn. Ik doe het wel met mijn simpele Dolce Gusto, hoef ik ook geen barista cursus te volgen.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 14, 2016 om 14:09
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Ook geen ervaring mee maar het resultaat lijkt goed.
https://m.youtube.com/watch?v=Zx4ZpXq1rnE

edrick3
door edrick3 - Nov 14, 2016 om 14:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen
eclipse
door eclipse Nov 14, 2016 om 17:19
1561 Antwoorden / 370 Vragen

zoals eerder vrmeldt senseotje exra dark  :-)

Klaver4
door Klaver4 - Nov 14, 2016 om 14:40
10 Antwoorden / 2 Vragen

Pefect apparaat. Vraagt wel de dagelijkse onderhoud (bakje leegmaken, water afvullen, filters checken en koffie voldoende erin) en boven de 30.000 handelingen (apparaat praat niet over gezette kopjes) dan krijg je geheid de ene na de andere errorcode in het scherm. Goede technische onderhoudsbeurt van een dealer is wel zo verstandig dan. Is ie weer klaar voor een 10.000 runs. Dure ontkalker is iig beter als een goedkopere of je moet genoegen nemen dat ie veel eerder met een ontkalkmelding komt.

Koffie is altijd constant dezelfde smaak bij gebruik zelfde bnen (die van Hema Arrabica zijn prima). Filters mogen wel wat goedkoper.

Maakt verder vrij veel geluid naar mijn mening.

Is een hele goede keus voor weinig geld op zich. Vraag me wel af waarom iemand zo'n apparaat weg doet. Zou me niet snel een betere kunnen bedenken of je moet gaan overstappen naar een automaat waar ook thee en chocolademelk uit komt of zelfs soep.

aurora1
door aurora1 - Nov 14, 2016 om 14:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat zou de reden zijn dat er zoveel van die apparaten op MP worden aangeboden? Ik vind dat geen goed teken.
Is het nog gelukt met de wasmachine?
Ik hoop niet dat u nu hier alsmaar vragen gaat stellen over allerlei koffiemachines zonder zelf op internet te kijken.

na
door naomi1603 Nov 14, 2016 om 16:17
9 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb al op internet gekeken naar reviews maar ik vind er geen omdat het 2de hands is. Ik zal zeker niet meer zagen over andere produkten
Ik heb ondertussen een nieuwe wasmachine gekocht een Miele als het u intresseerd

eclipse
door eclipse Nov 14, 2016 om 17:24
1561 Antwoorden / 370 Vragen

naomi1603 , als je ergens onzeker over bent, en er zelf  niet (vol)ledig uitkomt, U bent vanharte welkom op dit  forum hoor,
heb u overigens een link gezonden, met oude revieuws over dat koffie gedoe, gezien het werk wat er aan zit  en de draaiuren, bedenk alvorens besluit, overweeg de nadelen  ( onderdelen verkrijgbaar enz..) zie een laatste revieuw van 2010 ?? dus denk er even over . en lees even het antw. van @Klaver4, sccs..

eclipse
door eclipse - Nov 14, 2016 om 17:17
1561 Antwoorden / 370 Vragen

zou het niet doen, revieuws  zijn erg oud, en op kieskeurig  al niet meer vermeldt  kijk maar even poingpoing