al
door alie_1 Nov 1, 2003 om 15:52
Huishouden & energie

Kan dit zomaar

Hoe kan het dat we van de ene op de andere dag opeens klant zijn van een andere energiemaatschappij, we kregen een eindafrekening, hebben erover opgebeld en kregen te horen dat we ons hadden afgemeld. Nu moeten we met de andere maatschappij maar contact opnemen, kan dat zo maar?

804 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

themilkman
door themilkman - Apr 16, 2004 om 11:50
8 Antwoorden / 2 Vragen
0

Theoretisch is zoiets niet mogelijk.
Maar wat wel kan is at u een keer gebelt ben tvoor een aanbieding van stroom. Met name voor Groene stroom.
Misschien heeft deze medewerker u aangemeld.
Het kan ook een vergissing zijn. Fouten zijn menselijk. Dus helaas zit er niets anders op dan even te bellen naar die maatschappij en te vragen wanneer u precies lid bent geworden. Als hun professioneel zijn, dan kunnen ze dat zo achterhalen.
Het zou óók nog kunnen dat het stroombedrijf is overgenomen. Maar ik weet natuurlijk niet de situatie bij u thuis.

In ieder geval succes!

ge
door geralde - Apr 16, 2004 om 11:50
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het kan zijn dat u nieuwe leverancier zich heeft voorgedaan als u oude leverancier. U moet bellen met de nieuwe leverancier en volhouden dat u van hun af wil.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer