re
door reah Mar 11, 2014 om 16:28
Huishouden & energie

Koop ontbinden

Wij hebben in mei 2012 een geheel bankstel bij Well-fair kost, wat nog steeds niet goed is mijn mans stoel, dan kraak die dan zit hij schreef de stof zat er schreef op bij de motor toont er slijtage, mijn bankstel wordt alleen door mij bezetten en we hebben weinig of geen visite ook heb ik een kleedje op de plekken van de bank liggen omdat ik veel hobby en alles bij de hand wilt hebben, de bank is een kleine 3 zit.s en zit voor geen meter je bent net een stijve hark als je erop moet zitten, ook vertoont de bank op de middeleste zitting stofrullertjes, waarop de makers van de stof iemand stuurde met zo.n rulapparaatje en klaar met de verklaring ik begrijp het ook niet de stof komt vAn een rol, nou komt mijn verhaald, snel na het kopen van het bankstel zijn we eigenlijk weer gepoetst en hebben ons een boxspring in ons maag laten splitsen, al vrij snel wilde weer hier weer vanaf daar en niet eens een leuning of een achter wand bij zat, en zeker na onze nog steeds problemen met de bank zijn we helemaal wantrouwend geworden, ik heb vrij snel na koopcontract getekend gebeld en een brief gestuurd, te laat zeggen hun moet binnen 8dagen, ook rechtshulp ingeschakeld en die zeide bij ontbinden moet wij die 15% betalen ( 1500,00) is een hoop geld, met veel heen en weer gepraat zouden ze eerst ons bankstel in orde maken en dan onze boxspring inmeten?(inmeten wat dan?) we zijn een jaar verder en ja hoor daar kwam die meneer van de stof ineens in jan. Dit jaar, gelijk ernaar belde er eentje van Well-fair we komen het bed inmeten, waarop ik zei nou echt niet na 1jaar komen jullie eens wat doen en dan mogen we weer het volgende betalen, daar ik huidkanker heb gekregen aug 2013 kon ik met GEEN Mogelijkheid op hun bank of stoel zitten een zwembadje paste niet in de stoel ik kon alleen maar op mijn zij liggen daar de kanker van onder zit van voor na achter na operatie ik wist mij geen raad hoe te zitten of te liggen ik had Niets aan dat bankstel, van armoe een goedkoop en makkelijk bankstelletje gekocht, dat heb ik Well-fair ook mede gedeeld dat hun spullen in een hoek staan en ik er zeker geen gebruik van kon maken, nu hebben ze een aantal keren gebeld wij moeten die boxspring nemen en zelf de directeur komt op 14 maart het ons persoonlijk vertellen, eerst zou de bankstel wel in orde gemaakt worden dan niet en zou ik een strafboeken ( die 15%) van hun op factuur krijgen en dan zouden ze ook niets meer aan ons bankstel doen. Wat kunnen wij doen het bankstel schrik niet heeft 16000,00 gekocht pfffffff daar had ik er wel meer dan 1 van kunnen kopen die boxspring gaat 6500,00 kosten zonder voor of achter kant wij willen en zijn klaar met die firma, hun kunnen zo poezen en dwingen, ik weet wel als die directeur bij mij thuis zo doet doe ik de buiten deur open en kan die gaan wandelen.

HELP GRAAG UW RAAAAAAAAAD.

1202 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 11, 2014 om 17:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Doe eens een poging hier een leesbaar verhaal van te maken. Ik ben na twee regels gestopt met lezen.

mahadma
door mahadma - Mar 11, 2014 om 17:03
11707 Antwoorden / 51 Vragen

Sterkte met uw situatie. Maar 15% is een beter percentage als de normale 30% bij ontbinding en wellicht het overwegen waard.

di
door digioma - Mar 11, 2014 om 18:19
646 Antwoorden / 29 Vragen

Zestienduizend euro voor een bankstel?? Daar koop je een complete auto voor. En dan evengoed bij dezelfde zaak een duur bed kopen? Dat u ziek bent geworden is buitengewoon naar voor u en uw naasten, maar dat heeft niets met de meubels te maken. Misschien heeft u iemand in uw naaste omgeving die uw persoonlijke situatie kent en u wat verder op weg kan helpen. Ben bang dat dit een moeilijke zaak gaat worden. Succes

diumenge
door diumenge - Mar 11, 2014 om 18:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien anders maar[url=http://wellfairervaring.tsbd.nl/index.shtml] hier ([u]KLIK[/u]) [/url]uw verhaal doen. Hoewel ik geen idee heb hoe oud of recent die site is.

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2014 om 18:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik hun site bekijk, zou ik daar echt wegblijven.

Uitjes om kennis te maken met hun bedden en meubelen? En ze komen ook graag bij je thuis demonstreren.

Ja, vind je het gek voor die prijzen. Je kan ook nog met ze op vakantie. Brrr.

tenormin
door tenormin - Mar 11, 2014 om 19:35
16927 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=diumenge schreef op dinsdag 11 mrt 2014, 18:40]Misschien anders maar[url=http://wellfairervaring.tsbd.nl/index.shtml] hier ([u]KLIK[/u]) [/url]uw verhaal doen. Hoewel ik geen idee heb hoe oud of recent die site is.

Heilige Maria, je vraagt je toch af waarom men daar überhaupt wat koopt en dan nog, na debâcle nog eens kopen? Ik krabbel maar eens op mijn hoofd. Is trouwens wel waar, 15% i.p.v. de gewone 30% annuleringskosten is een "koopje".