re
door reginajohn Apr 21, 2007 om 07:51
Huishouden & energie

Krassen op RVS achterwand

Ik heb een fornuis met een RVS achterwand.Een tijdje geleden heb ik stom gedaan en ben met een schuursponsje op de achterwand bezig geweest. Uiteraard is het gevolg: veel krassen!! Ik heb al geprobeerd ze er uit te poetsen met allerlei middeltjes maar dit werkt niet. Wie kan mijn helpen om mijn RVS achterwand weer mooi strak en glad te krijgen.

10418 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 21, 2007 om 09:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een mogelikjkhied kan zijn het gebruiken van een autopoetsmiddel zoals commandant. Of u de krassen echt kwijt raakt betwijfel ik echter.

ve
door verwijderd - Apr 21, 2007 om 09:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hai,

Jammer voor je maar helaas dat krijg je niet meer weg.

Het voordeel is dat je het (misschien) over een poosje niet meer ziet. Dus accepteren.

Groet,
Hell-Rider

ve
door verwijderd - Apr 21, 2007 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag reginajohn,

Wellicht vind je via de link de gouden tip:

Suggesties om krassen te verwijderen in RVS

Sukses, groeten, Read2.

ve
door verwijderd - Apr 21, 2007 om 18:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo even een vraag is het een geborstelde plaat van roeestvrij staal zoals dat heet of een hele glade gepolijste. als het een geborstelde is dan moet de fabriek dat doen waar hij vandaan komt om dat elk bedrijf zijn eigen patroon heeft. maar als het een keuken is van 5 jaar of meer kan het zo zijn dat de fabriek al niet meer bestaat. er zijn er 3 falliet gegaan. een 2e optie is een plaat er voor zetten  die geborsteld kopen opmaat en dan vast lijmen dat gaat goed. als het een glade is dan lukt dat niet want alles wat u gaat proberen is dan met een slijp middel. u kunt het proberen met polijsten dan word hij egaal en valt het minder op. u bent niet de enige met deze ervaring het is een troost wel een schrale maar hoe dan ook het is veel werk. succes

ve
door verwijderd - May 2, 2007 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

probeer het met een prop alufolie gedoopt in cola!

succes

ve
door verwijderd - May 6, 2007 om 14:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Poets de hele plaat met staalwol of een staalborstel. Dan valt het niet meer op.
Bovendien ben je wel het vuil kwijt en dat is ook wat waard toch!