sj
door sjees Sep 8, 2004 om 17:27
Huishouden & energie

Lattenbodem en of spriraal

wij willen een lattenboden of spriraalboden met twee motoren aanschaffen.

de prijzen lopen uiteen van 200 euro tot 2000 euro.

heeft iemand hier ervaring mee? wat zijn eventuele valkuilen?

Ik ben bij een slaapspecialist geweest. een lattenbodem van circa 1500 euro, plus poten en een matra komt toch gauw op 5000 euro

ik praat dan over 2 x eenpersoons.

graag uw reactie en advies?

dank

465 2 Rapporteer

user123
door user123 - Sep 8, 2004 om 22:37
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is erg veel geld, stap eens bij een andere slaapspecialist naar binnen en geef aan dat uw budget maximaal 2500 euro is. Beoordeel vervolgens of het verschil in ligcomfort het verschil in prijs waard is...

co
door corry duursma - Aug 25, 2014 om 16:17
5 Antwoorden / 1 Vragen

al een paar jaar heb ik elechtabel ,was altijd erg tevreden ,maar in januari ging alles mis mijn jaar nota kreeg ik pas in mei ,moest 500euro bij betalen ze hadden maar liefst 7weken van 2014 er bij berekend ,dus had 2winters ,ben maar liefs 7,1/2mnd bezig geweest om iemand te spreken te kregen ja, het hele col centra gehad maar geen vaste medewerker, brieven kwamen retour je moet toch iets wat bleek ze hadden niet alleen een nieuw sisteem, maar waren ook verhuist zonder dat dit mede gedeeld was, mijn haren rijzen te bergen als ik elechtrabel hoort ,ze willen allemaal klanten hebben maar er geen pest voor doen, vinden wij het gek dat nederland naar de afgrond zakt, snel rijk worden en de klanten naar de maan laten lopen, dat gebeurd bij het rijk ,gemeenten, banken ,winkels, bedrijven maakt niet uit wat, lang leven onze maatschappij.