ma
door marjo56 Jul 27, 2012 om 14:53
Huishouden & energie

Matrassen besteld, niet geleverd

Wie heeft er ook een slechte ervaring met Luxe Bedden.nl?
Op 1 juli jl. heeft mijn vriend 2 matrassen besteld bij Luxe bedden (via internet) leveringstijd 2 weken, op 12 juli jl. via de mail antwoord dat op 16 juli de bedden geleverd zouden worden, op die bewuste dag kon je met je postcode via de transporteur kijken wanneer er geleverd zou worden, nou niks dus het transport was er niet?????? Dus gebeld naar de transporteur van Spreuwel Transport, die wisten van niks, de beddenzaak gebeld, ja het is onderweg, nu twee weken later nog steeds geen bedden, mijn vriend slaapt nu op een geleend matras en ik blijf maar ergens anders slapen.

Mailen levert geen antwoord op via Luxe Bedden, vandaag weer gebeld, tja wordt hartstikke moeilijk de maten 70 x 200 cm zijn niet zo gangbaar, wel een 140 x 200 cm zou geleverd kunnen worden.....nee we willen weten waar onze bedden gebleven zijn! én gewoon 70 x 200 cm....

Is het de fout van de transporteur? ergens anders geleverd? te ver weg (Groningen) of gestolen of achterover gedrukt of is het de fout van Luxe Bedden......wij willen antwoord en dat krijgen we niet....volgende stap is denk ik: klacht indienen bij Consuwijzer....helaas.

2039 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Jul 27, 2012 om 17:32
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=marjo56 schreef op vrijdag 27 jul 2012, 14:53]Is het de fout van de transporteur? ergens anders geleverd? te ver weg (Groningen) of gestolen of achterover gedrukt of is het de fout van Luxe Bedden......wij willen antwoord en dat krijgen we niet....volgende stap is denk ik: klacht indienen bij Consuwijzer....helaas.

Waar wil je klacht over indienen bij Consuwijzer, dat er iets fout ging ?

Wat maakt het verder uit wat er fout ging, wat ze niet (meer) hebben kun je niet krijgen.........

Is er al (aan)betaalt dan je geld terug vragen omdat ze niet kunnen leveren wat je hebt besteld en niet iets anders hebben wat je wilt en daarmee de koop ontbonden kan worden en dan ergens anders matrassen gaan halen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer