Nu
door Nussbaum Jan 29, 2018 om 13:04
Huishouden & energie

MONTEL LEREN BANK KLACHTEN SLECHTE BEHANDELING

Sinds eind 2017 nieuwe leren hoekbank gekocht bij Montel.

Eens maar nooit meer!!!

Hebben ons leven lang altijd leren bank stellen gehad,maar wat een waardeloze kwaliteit is dit zeg.

Zonde van m,n 3500,- euro.

Na een aantal weken kanon hard gezeten te hebben(dachten is nieuwegheid) ging de bank eindelijk wat beter zitten.
Maar de leren stof gaat helemaal nu al helemaal oprullen alsof die tien jaar oud is.
Na gebeld te hebben moet ik een mail met foto.s sturen(na ruim twee weken wachten nog niets gehoord te hebben nog weer een mail gestuurd en uiteindelijk gebeld.
Wilden een monteur langs sturen om de boel een beetje op te vullen???
Heb ik in 30 jaar nog nooit mee gemaakt.
Wil gewoon m.n geld terug maar dant doen ze niet.
Beste mensen koop a.u.b geen Montel bankstel want het is slechte kwaliteit.
Zodra je iets koopt bij hun zijn ze er als de kippen bij en word je snel en vriendelijk geholpen.
Maar met klachten zijn ze niet thuis.
Want in hun contract staat dat oneffenheden gebruikers dingen zijn en dat vinden hun normaal.
Als dit niet goed word opgelost ga ik er  werk van maken,en dan is Montel (DMG Groep nog niet klaar met mij)

3829 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 29, 2018 om 13:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi, weten we ook weer. Maar dit is geen klachtensite.

tenormin
door tenormin - Jan 29, 2018 om 13:13
16933 Antwoorden / 108 Vragen

Okay, dan koop ik geen leren bank bij Montel.

edrick3
door edrick3 - Jan 29, 2018 om 13:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Fijn dat je ons dat even mededeelt. ;-)

Van de site:
Standaard worden alle Montèl banken geleverd met 2 jaar CBW garantie plus 3 jaar extra Montèl garantie.

Als je vindt dat je klacht niet goed behandeld wordt zou ik contact opnemen met het CBW.
Wat info: https://www.consuwijzer.nl/over-ons/samenwerking/centrale-branchevereniging-wonen-cbw
En naar de Geschillencommissie.

hansje klein
door hansje klein - Jan 29, 2018 om 13:27
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Helemaal gelijk, laat vooral niet over u lopen ...

ik heb één leren bankstel, al mijn leven lang en die was niet eens zo duur als wat u hier aangeeft.

Dus klacht indienen met een laatste datum voor reactie, Geschillenkommissie aanroepen en ... ervaren dat DMG geen schuld heeft, omdat ze leer-problemen in de voorwaarden duidelijk heeft gecommuniceerd en u wel degelijk een oplossing hebben aangeboden ... waarvan u echter géén gebruik wilde maken. Klacht afgewezen! Hoger beroep niet mogelijk, kosten voor de klant.

Overigens, de meeste (DMG-)verkopers zijn vriendelijk en behulpzaam t/m de handtekening en daarna niet meer thuis, omdat ze opgeleid zijn als verkoper ... niet als klachtenoplosser. Die worden namelijk ànders opgeleid.

ju
door juliomariner - Jan 29, 2018 om 14:07
1375 Antwoorden / 2 Vragen

Volgens mij heeft Montel de juiste weg bewandeld aangezien ze eerst de gelegenheid moeten krijgen om het bankstel te repareren.
Mocht dat niet lukken hebt u recht op ontbinding van de koop overeenkomst