Nu
door Nussbaum Jan 29, 2018 om 13:04
Huishouden & energie

MONTEL LEREN BANK KLACHTEN SLECHTE BEHANDELING

Sinds eind 2017 nieuwe leren hoekbank gekocht bij Montel.

Eens maar nooit meer!!!

Hebben ons leven lang altijd leren bank stellen gehad,maar wat een waardeloze kwaliteit is dit zeg.

Zonde van m,n 3500,- euro.

Na een aantal weken kanon hard gezeten te hebben(dachten is nieuwegheid) ging de bank eindelijk wat beter zitten.
Maar de leren stof gaat helemaal nu al helemaal oprullen alsof die tien jaar oud is.
Na gebeld te hebben moet ik een mail met foto.s sturen(na ruim twee weken wachten nog niets gehoord te hebben nog weer een mail gestuurd en uiteindelijk gebeld.
Wilden een monteur langs sturen om de boel een beetje op te vullen???
Heb ik in 30 jaar nog nooit mee gemaakt.
Wil gewoon m.n geld terug maar dant doen ze niet.
Beste mensen koop a.u.b geen Montel bankstel want het is slechte kwaliteit.
Zodra je iets koopt bij hun zijn ze er als de kippen bij en word je snel en vriendelijk geholpen.
Maar met klachten zijn ze niet thuis.
Want in hun contract staat dat oneffenheden gebruikers dingen zijn en dat vinden hun normaal.
Als dit niet goed word opgelost ga ik er  werk van maken,en dan is Montel (DMG Groep nog niet klaar met mij)


3829 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 29, 2018 om 13:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Mooi, weten we ook weer. Maar dit is geen klachtensite.

tenormin
door tenormin - Jan 29, 2018 om 13:13
16933 Antwoorden / 108 Vragen
0

Okay, dan koop ik geen leren bank bij Montel.

edrick3
door edrick3 - Jan 29, 2018 om 13:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Fijn dat je ons dat even mededeelt. ;-)

Van de site:
Standaard worden alle Montèl banken geleverd met 2 jaar CBW garantie plus 3 jaar extra Montèl garantie.

Als je vindt dat je klacht niet goed behandeld wordt zou ik contact opnemen met het CBW.
Wat info: https://www.consuwijzer.nl/over-ons/samenwerking/centrale-branchevereniging-wonen-cbw
En naar de Geschillencommissie.

hansje klein
door hansje klein - Jan 29, 2018 om 13:27
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Helemaal gelijk, laat vooral niet over u lopen ...

ik heb één leren bankstel, al mijn leven lang en die was niet eens zo duur als wat u hier aangeeft.

Dus klacht indienen met een laatste datum voor reactie, Geschillenkommissie aanroepen en ... ervaren dat DMG geen schuld heeft, omdat ze leer-problemen in de voorwaarden duidelijk heeft gecommuniceerd en u wel degelijk een oplossing hebben aangeboden ... waarvan u echter géén gebruik wilde maken. Klacht afgewezen! Hoger beroep niet mogelijk, kosten voor de klant.

Overigens, de meeste (DMG-)verkopers zijn vriendelijk en behulpzaam t/m de handtekening en daarna niet meer thuis, omdat ze opgeleid zijn als verkoper ... niet als klachtenoplosser. Die worden namelijk ànders opgeleid.

ju
door juliomariner - Jan 29, 2018 om 14:07
1375 Antwoorden / 2 Vragen
0

Volgens mij heeft Montel de juiste weg bewandeld aangezien ze eerst de gelegenheid moeten krijgen om het bankstel te repareren.
Mocht dat niet lukken hebt u recht op ontbinding van de koop overeenkomst

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer